Maksoin lakanoista yli satasen
Kattelin kaupoissa lakanoita enkä raaskinut maksaa niistä 60e. Kattelin netistä suosituksia ja tilasin just lakanat jotka maksoi tuplasti enemmän. Miten valtava voima on suosituksilla, ei oo sillon hinnallakaan väliä. Toivottavasti en joudu pettymään, ainakin laadun pitäisi olla hyvä.
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Pussilakanat Tukholman NK lta .Ranskalaiset Yves Delorme merkkiset, kauniit ja hyvänlaatuiset.
Piti ihan NK:hon asti lähteä niitä hakemaan. Tiesitkö että Stockmann myy myös.
Vierailija kirjoitti:
Joku kysyi onko Vallilan lakanat hyviä. Niistäkin kokemusta paljon. Osa on hyviä, osa ei. Laatu vaihtelee paljo. Viimeiset vallilat ostin alennuksesta, niissä ei pystynyt nukkumaan koska pistelee. En tiedä mitä kakkoslaatua ne on, ei ainakaan niin lukenut myynti-ilmoituksessa. Ei edes silitys auttanut niihin. Pitääkin lahjoittaa ukrainalaisille ne lakanat, on jääneet kaappiin varalakanoiksi.
Ap
Rengaskehrätyt, pitkäkuituiset puuvillalakanat, joko Pima- tai Egybtin puuvillaa kestää ja kestää ja ovat miellyttävät käyttää ympäri vuoden!
Olen ihastunut mieheen jonka tapasin reilut kolme vuotta sitten. Ihastus oli molemminpuolista mutta emme edenneet satunnaista tapailua pidemmälle suuren ikäeron vuoksi(mies nuorempi). Nyt tänä päivänäkin olemme edelleen yhteydessä ja aina kun näemme,en saa ikinä sanottua mitä ajattelen vaikka kuinka etukäteen päätän. Hän varmaan tulee aina olemaan jollain tavalla elämässäni mutta olisi aivan hirveää jos hän pitäisi minua jotenkin ”taakkana”kun joskus tunteeni tunnustaisin.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihastunut mieheen jonka tapasin reilut kolme vuotta sitten. Ihastus oli molemminpuolista mutta emme edenneet satunnaista tapailua pidemmälle suuren ikäeron vuoksi(mies nuorempi). Nyt tänä päivänäkin olemme edelleen yhteydessä ja aina kun näemme,en saa ikinä sanottua mitä ajattelen vaikka kuinka etukäteen päätän. Hän varmaan tulee aina olemaan jollain tavalla elämässäni mutta olisi aivan hirveää jos hän pitäisi minua jotenkin ”taakkana”kun joskus tunteeni tunnustaisin.
Hups väärä ketju!
Sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pussilakanat Tukholman NK lta .Ranskalaiset Yves Delorme merkkiset, kauniit ja hyvänlaatuiset.
Asun Tukholmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asun Tukholmassa.
Kiitos täsmennyksestä. Osaat varmaan vinkata myös joitain laadukkaita putiikkeja Tukholmasta mistä saisi 600-800 lankatiheydellä olevia kodintekstiilejä.
Joo minäki ostin vallilan alesta, ja ei pystyny käyttämään, niin karheet ja pisteli
Vierailija kirjoitti:
Pellavalakanoita en osta enää ikinä. Joskus omistin, omistin myös aamutakin. Olin mainoksen uhri ja uskoin blogisteja.
Pellava on todella kova ja karhea materiaali, lisäksi kylmä. En voinut odotella vuosia pellavan pehmenemistä, vein kierrätykseen melkeen käyttämättömänä. Se oli rahan hukkaa se.
Ap
Mulla on pellava-aamutakki, todella pehmeää materiaalia. Ja sopii nimenomaan sellaiselle, joka ei palele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pellavalakanoita en osta enää ikinä. Joskus omistin, omistin myös aamutakin. Olin mainoksen uhri ja uskoin blogisteja.
Pellava on todella kova ja karhea materiaali, lisäksi kylmä. En voinut odotella vuosia pellavan pehmenemistä, vein kierrätykseen melkeen käyttämättömänä. Se oli rahan hukkaa se.
Ap
Mulla on pellava-aamutakki, todella pehmeää materiaalia. Ja sopii nimenomaan sellaiselle, joka ei palele.
Minä en muista mistä ostin omani, satasen siitä maksoin. Kaduttaa vieläkin. Kuin perunasäkin ois päälleen pukenut. Hrr.
Ap
Kaikkein eniten inhottaa lakanat, jotka pölyää, ts niistä lähtee pientä pölyä joka yskittää koko yön. Lexingtonilla on pölyämättömät lakanat valikoimassa mutta ovat kalliita kyllä
Vierailija kirjoitti:
Tilasin näitä. Toivotaan että on hyvät, ainakin hyvät arvostelut näillä eri sivustoiltakin katsottuna. Toivottavasti ei ole kylmät lakanat, olen aika viluinen ja vähän mietin kun ihmiset on kirjoittaneet, että ihanan viileät..
https://www.familon.fi/fi/tuote/familon-percale-pussilakanasetti-943/
Ap
Hyvän ostoksen teit. Kerroinkin jo aiemmin tässä ketjussa että meillä näitä myös ja koko perhe tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Tilasin näitä. Toivotaan että on hyvät, ainakin hyvät arvostelut näillä eri sivustoiltakin katsottuna. Toivottavasti ei ole kylmät lakanat, olen aika viluinen ja vähän mietin kun ihmiset on kirjoittaneet, että ihanan viileät..
Ap
Jos noi on samat kun harmaana niin ei ole hyvät. Kärkkäiseltä ostin, Arvostelijat kyllä kehui mutta mua ei säväytä.Eikä nuo ole edes kalliit.
Laskit noiden yhteissumman.
Paksua kangasta mutta ei ylellistä,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hyvän ostoksen teit. Kerroinkin jo aiemmin tässä ketjussa että meillä näitä myös ja koko perhe tykkää.
No minä en tykkää. Harmittaa kun niitä on nyt liikaa talossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No minä en tykkää. Harmittaa kun niitä on nyt liikaa talossa.
Lahjoita pakolaisille🙂 niitä ei varmaan harmita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on perkaamipuuvillalakanat ja moni niistä tykkää mutta ei ole mun mieleen.
Tasaraidassa pysytään.Miksi et tykkää perkaalista?
Ei ole mitenkään ihmeelliset kun tottunut tasaraitaan.
Lexingtonin Pin Point lakanat on parhaita. Paksuhkot ja laadukkaat.
Mikä on lankatiheys.
Ei satasella saa kunnollisia!
Jotkut paskat Finlayissonit.
200 ei ole mistään kotoisin kuin Kiinasta.
Hankin tencelistä valmistetut kohtalaisen kalliit lakanat ja olen täysin hurahtanut niiden silkkiseen pehmeyteen ja kuohkeuteen (samoja ei valitettavasti taideta myydä Suomessa). Mm. Fretten puuvillaiset jäivät kaappiin. Ostin myös 100 % itävaltalaiset tencelistä tehdyt peitot. Nyt on ihanaa nukkua.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on lankatiheys.
Ei satasella saa kunnollisia!
Jotkut paskat Finlayissonit.
200 ei ole mistään kotoisin kuin Kiinasta.
Niin, ei se aina niinkään mee, että kallis on paras