Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Nainen, tulet aina mieleen kun luen luomiskertomusta Eevasta.😊
Onko hän se tarinan pahis?
Vierailija kirjoitti:
Kynnys taisi päästä kasvamaan liian suureksi. Vieläköhän tuon jotenkin onnistuisi purkamaan.
Ei hyvältä näytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kynnys taisi päästä kasvamaan liian suureksi. Vieläköhän tuon jotenkin onnistuisi purkamaan.
Ei hyvältä näytä.
Miksei?
Ei sille mitään voi että vihloo kun näen poispäin painelevan miehen selän ja tiedän että en ikinä voi hänen lähelleen päästä 😏
Onneksi on kevät kuitenkin
Mulle ei sanota enää edes moi. Kiva juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kaipaajille: miten lähelle olet päässyt kaivattuasi? Eikä tarvitse ilmoittaa senttimetrien tarkkuudella.
Hipaisu tapahtui
Sama täällä. Ei karannut kauemmas, mutta piti itse astua askel sivummalle, kun alkoi jo tasapaino horjua. 😄
Koska halusit itse kaatua lähemmäs?
Eikun hänellä vaan on niin vahva vetovoima.
Olisit vain kaatunut syliin. Olisin halannut sinua niin lujasti, että olisi jo siinä rajoilla, että puristanko liian kovaa. Ja pitkään.
Etkä olisi halannut, kun vieressä oli pari muuta miestä. 🤭
Miksi minä niitä olisin pelännyt? Voisin toki pelätä kylkiluittesi puolesta, mutta jospa osaat sanoa siinä kohtaa, kun alkaa raja tulla vastaan puristuksessa.
Ai, sulla ei ole itsesuojeluvaistoa ollenkaan... 🙃
Sinuako ei saa halata? Henkivartijat sitä varmistamassa? Älä huoli, en pelkää, enkä usko siihen olevan oikein syytäkään.
Täällä yks rohkea. Kaipaan kylläkin varattua. Hän ei tiedä siitä, et sikäli harmitonta. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monista sanamuodoista voi päätellä, onko kirjoittaja mies vai nainen. Harva mies puhuu esimerkiksi mahdollisista maailmoista. Sukupuolet (ainakin nämä kaksi vanhaa) näkyvät kielessä.
Ajattelin sen enemmän matemaattis-luonnontieteellisenä kuin romanttisena toteamuksena. Se ei viittaa mitenkään yksinomaisesti naiseen.
Samalla tavalla ajattelisin puheen mahdollisista maailmoista viittaavan enemmänkin mieheen.
Minä ujousongelmista kärsivänä päivähaaveilijamiehenä en muuta teekään kuin haaveilen mahdollisuuksien landiasta, jossa kaikki on hyvin. –sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Moi💚
Ei auta täällä moikkailla, jos oikean elämän puolella ei rohkeus riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi💚
Kyllä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi💚
Kyllä riittää.
Todista.
Kynnys on jo kasvanut muuriksi, ainakin omassa päässäni. Ei ole keinoja enää tuota murtaa. Ja miehelle tämä aatokseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voispa jutella suoraan.
Ei se niin vaikeaa ole. Sano mulle suorat sanat. 😌
Siinä sais muut kaivaa popparit esiin jos juteltais ilman filttereitä.
Vierailija kirjoitti:
Kynnys on jo kasvanut muuriksi, ainakin omassa päässäni. Ei ole keinoja enää tuota murtaa. Ja miehelle tämä aatokseni.
Toivottavasti emme hakkaa päätä sama muurin vastakkaisilla puolilla. Teoriassa minulla ei olisi pitänyt olla mitään kynnystä, mutta jostakin se vain siihen kasvoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voispa jutella suoraan.
Siinä sais muut kaivaa popparit esiin jos juteltais ilman filttereitä.
Jep😅
Oi sinä komistus, jota en saa mielestäni...
Siitä on lähemmäs vuosi aikaa, kun ekan kerran sinut näin. Viimex 3 kk sitten. Wow! 😉