Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana mä haluan sinut. Voitaisko pian jutella? En kestä enää ikävöidä. Tiedät että tämä ei edisty siellä missä näemme. Meidän on pakko nähdä jossain muualla. Tai edes jutella.
Miehelle?
Sivusta huutelen, että luultavasti tai Petralle?
Minulle sopii hyvin että nähdään muualla kuin koulussa, rakas P.
Vierailija kirjoitti:
Hyvät fantasiat sinusta🥰
Kenestä minusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana mä haluan sinut. Voitaisko pian jutella? En kestä enää ikävöidä. Tiedät että tämä ei edisty siellä missä näemme. Meidän on pakko nähdä jossain muualla. Tai edes jutella.
Miehelle?
Sivusta huutelen, että luultavasti tai Petralle?
Minulle sopii hyvin että nähdään muualla kuin koulussa, rakas P.
Tulit sivusta. Viestini oli miehelle. T. Ap
Toivon, että et olisi kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ihan aiheeseen liittyen esimerkki. Joskus seurustelin pojan kanssa, jolla oli ystävä joka oli täysin ihastunut tähän poikaan. Tämä tyttö sitten kertoi kaikenlaisia satuja tälle pojalle minusta. Tämän jälkeen erottiin ja nämä alkoivat seurustelemaan. Myöhemmin menivät naimisiin ja ovat vieläkin yhdessä. Tässä tapauksessa tyttö teki väärin puhumalla pahaa, mutta olen silti onnellinen heidän puolesta, että löysivät toisensa ❤️
No sen verran pälli poika, että ansaitsivat tosiaan toisensa. Selvästi samanhenkisiä ovat tuon satuilevan tytön kanssa.
Jotkut miehet on tuollaisia, että alkavat manipuloivan valehtelija-akan kanssa ja se kertoo ihan tarpeeksi miehestä.
Hyvä, että pääsit eroon kumppanista joka a) alkaa edes kuuntelemaan pahoja puheita rakkaastaan ja b) vielä uskoo ne ja rakastuu siihen pahanpuhujaan.
Todellakin vakka ja kansi siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varatulle vähän paha mennä tunteitaan laulamaan..
Ne pitää unohtaa. Antaa heidän elää omaa elämäänsä. Ja jatkaa itse omaansa. Täällä roikkuminen ja kommentoiminen ruokkii vaan ihastusta.
Höpsis. Tänään varattu voi olla huomenna sinkku. Elämä on sellaista.
En minä jäisi sellaista odottamaan.
-sivustaMinäpä jään koska muita en kaipaa.
Odottavan aika on pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ihan aiheeseen liittyen esimerkki. Joskus seurustelin pojan kanssa, jolla oli ystävä joka oli täysin ihastunut tähän poikaan. Tämä tyttö sitten kertoi kaikenlaisia satuja tälle pojalle minusta. Tämän jälkeen erottiin ja nämä alkoivat seurustelemaan. Myöhemmin menivät naimisiin ja ovat vieläkin yhdessä. Tässä tapauksessa tyttö teki väärin puhumalla pahaa, mutta olen silti onnellinen heidän puolesta, että löysivät toisensa ❤️
Poika tuli siis kertomaan mitä tyttö oli puhunut, muutenhan et tietäisi.
Vierailija kirjoitti:
Hyvät fantasiat sinusta🥰
Tänään on järkipäivä (kiitos hänelle). 💕
Jäin päiväkävelylläni seuraamaan saksalaisen ammattilaisjoukkueen treenejä keväisessä auringonpaisteessa. Mietin, että poikasi varmasti olisivat olleet innoissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvät fantasiat sinusta🥰
Avaisitko hiukan lisää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvät fantasiat sinusta🥰
Avaisitko hiukan lisää?
Hän vain kertoi kaipaavansa. Ei sen kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
Voispa jutella suoraan.
Kyllähän me voidaan. Soitat vain niin jutellaan. Tai laita viestiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
⁶
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvät fantasiat sinusta🥰
Avaisitko hiukan lisää?
Täällä vai muualla?
Nimim. oma lehmä ojassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
⁶
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvät fantasiat sinusta🥰
Avaisitko hiukan lisää?
Täällä vai muualla?
Nimim. oma lehmä ojassa
Täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
⁶
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvät fantasiat sinusta🥰
Avaisitko hiukan lisää?
Täällä vai muualla?
Nimim. oma lehmä ojassaTäällä.
❤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sen verran pälli poika, että ansaitsivat tosiaan toisensa. Selvästi samanhenkisiä ovat tuon satuilevan tytön kanssa.
Jotkut miehet on tuollaisia, että alkavat manipuloivan valehtelija-akan kanssa ja se kertoo ihan tarpeeksi miehestä.
Hyvä, että pääsit eroon kumppanista joka a) alkaa edes kuuntelemaan pahoja puheita rakkaastaan ja b) vielä uskoo ne ja rakastuu siihen pahanpuhujaan.
Todellakin vakka ja kansi siinä.
Täytyy nyt hieman puolustella tuota poikaa, koska oli kilteimpiä ja ihanimpia tuntemiani ihmisiä. Satuin vahingossa lukemaan tämän tytön viestin, koska ponnahti pojan puhelimen ruudulle odottessa tätä poikaa. Ei todennäköisesti olisi edes kertonut tätä ikinä. Eikä kyllä uskonut näitä satuja, mutta itsellä oli sen verran huono itsetunto, etten halunnut lähteä kilpailemaan tästä pojasta (varsinkin, jos vielä mustamaalataan). Eikä nuo heti laittaneet hynttyitä yhteen, että kyllä se tyttö sai monen monta kuukautta tehdä "töitä". No mutta loppuen lopuksi kaikki menikin kuten pitikin. Eihän se ikinä ole mukava kuulla juoruja itsestä, mutta en nykyään oikein välitä, kun kaikki kuultu jo. Ap
Vierailija kirjoitti:
Huomenta sinulle, joka saat henkeni salpautumaan ja sydämeeni lämmön. Kaipaan sinua ja toivon että jo tällä viikolla lähennyttäisiin.
-Tunnistein, Ikäeroa liki 10
Iltapäivää,
En uskalla edes unelmoida, sillä olen pelkkä valeperuna valelääkäreiden sekä - poliisien rinnalla.
- tunnistein myös, nainen 50+++
Hyvät fantasiat sinusta🥰