Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kaipaajille: miten lähelle olet päässyt kaivattuasi? Eikä tarvitse ilmoittaa senttimetrien tarkkuudella.
Hipaisu tapahtui
Sama täällä. Ei karannut kauemmas, mutta piti itse astua askel sivummalle, kun alkoi jo tasapaino horjua. 😄
Koska halusit itse kaatua lähemmäs?
Eikun hänellä vaan on niin vahva vetovoima.
Olisit vain kaatunut syliin. Olisin halannut sinua niin lujasti, että olisi jo siinä rajoilla, että puristanko liian kovaa. Ja pitkään.
Etkä olisi halannut, kun vieressä oli pari muuta miestä. 🤭
Miksi minä niitä olisin pelännyt? Voisin toki pelätä kylkiluittesi puolesta, mutta jospa osaat sanoa siinä kohtaa, kun alkaa raja tulla vastaan puristuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Kevät tehnyt tepposet😅😓
kerrohan
Onko täällä joku muu kaipaaja samassa tilanteessa, että olemme ystäväni miehen kanssa rakastuneita toisiimme? Mietitään, että miten tämän meidän ihanan suhteen saisi jatkumaan niin, että mahdollisimman vähän tehdään hallaa lapsillemme ja nykyisille puolisoille. Miten te etenitte asiassa?
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä joku muu kaipaaja samassa tilanteessa, että olemme ystäväni miehen kanssa rakastuneita toisiimme? Mietitään, että miten tämän meidän ihanan suhteen saisi jatkumaan niin, että mahdollisimman vähän tehdään hallaa lapsillemme ja nykyisille puolisoille. Miten te etenitte asiassa?
onpas läpinäkyvää. yritätkö kalastella mustasukkaisena miestäsi täältä, vai teetkö muuten vaan pilkkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onpas läpinäkyvää. yritätkö kalastella mustasukkaisena miestäsi täältä, vai teetkö muuten vaan pilkkaa?
siis vaimoasi, tarkoitan xD
Mä haluan sun luo ihana. Etkö kuule? 😭
Kaipaan sinua kulta! Tiedät kyllä kuka <3
Rakas P E N T T I.
Hyvää nimipäivää.
Tarjalta.
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän tämä kuulostaa provolta. Mietin vain, jos olisin tuossa tilanteessa, puhuisiko noin ja valitsisinko nuo sanat. En todellakaan. Kun teillä on tuo ihana suhde niin luultavasti keksitte itse parhaimman ratkaisun sen eteenpäin viemiseksi kuin kysymällä täältä. Kuulostatte olevan jo pitkällä.
Vierailija kirjoitti:
Se, joka kaipaa tärkeää?
Vai mun muru?
💘💝?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, joka kaipaa tärkeää?
Vai mun muru?
💘💝?
...vaiko joku ihan muu?
Lemmenjoen kulta kuittaa. Eikä kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varatulle vähän paha mennä tunteitaan laulamaan..
Ne pitää unohtaa. Antaa heidän elää omaa elämäänsä. Ja jatkaa itse omaansa. Täällä roikkuminen ja kommentoiminen ruokkii vaan ihastusta.
Höpsis. Tänään varattu voi olla huomenna sinkku. Elämä on sellaista.
En minä jäisi sellaista odottamaan.
-sivusta
En jäänyt minäkään. Arvatkaa miltä tuntui, kun hän olikin kohta toisen otettuani vapaa. Paska fiilis, vaikkei mulla tietysti mitään takeita olisi hänen saamisesta ollut muutenkaan. Olisin kyllä yrittänyt.
Kynnys taisi päästä kasvamaan liian suureksi. Vieläköhän tuon jotenkin onnistuisi purkamaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvät fantasiat sinusta🥰
Minkä moiset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kaipaajille: miten lähelle olet päässyt kaivattuasi? Eikä tarvitse ilmoittaa senttimetrien tarkkuudella.
Hipaisu tapahtui
Sama täällä. Ei karannut kauemmas, mutta piti itse astua askel sivummalle, kun alkoi jo tasapaino horjua. 😄
Koska halusit itse kaatua lähemmäs?
Eikun hänellä vaan on niin vahva vetovoima.
Olisit vain kaatunut syliin. Olisin halannut sinua niin lujasti, että olisi jo siinä rajoilla, että puristanko liian kovaa. Ja pitkään.
Etkä olisi halannut, kun vieressä oli pari muuta miestä. 🤭
Miksi minä niitä olisin pelännyt? Voisin toki pelätä kylkiluittesi puolesta, mutta jospa osaat sanoa siinä kohtaa, kun alkaa raja tulla vastaan puristuksessa.
Ai, sulla ei ole itsesuojeluvaistoa ollenkaan... 🙃
Nainen, tulet aina mieleen kun luen luomiskertomusta Eevasta.😊