Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Hei sinä söpöliini naapurista!
Odotan tilaisuutta päästä edes moikkaamaan sinulle. Miksi me aina kuljemme pihalla/parkkipaikalla eri aikaan?
Ovikelloa sinun pitää soittaman.
-sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varatulle vähän paha mennä tunteitaan laulamaan..
Näin juuri. Samassa tilanteessa, enkä missään tapauksessa voi olla niin itsekäs, että lähtisin pelkästään omasta halustani toisten suhdetta rikkomaan. Antaa tämän vain hiljalleen hiipua itsestään pois.
Sivusta. Voihan sen asian itselleen noinkin selittää. Totuus takana taitaa olla se, ettei se varattu ole kiinnostunut.
Se on kyllä hyvin todennäköistä minulla. En siis yritäkkään saada häntä kiinnostumaan, mikä olikin homman pointti.
Lisään vielä, että jos hän olisi kiinnostunut ja pyrkisi asiaa edistämään, enhän se minä silloin sitä suhdetta rikkoisi. Aivan eri asia kuin se, että minä koettaisin luikerrella väliin. Se olisi itsekästä ja kusipäistä toimintaa, onnistuisi se tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin juuri. Samassa tilanteessa, enkä missään tapauksessa voi olla niin itsekäs, että lähtisin pelkästään omasta halustani toisten suhdetta rikkomaan. Antaa tämän vain hiljalleen hiipua itsestään pois.
Sivusta. Voihan sen asian itselleen noinkin selittää. Totuus takana taitaa olla se, ettei se varattu ole kiinnostunut.
Mitä väliä, kun ei kaipaajalla ole aikomusta tai halua ottaa selvää asiasta? Kumpikin pysyy sijoillaan omalla päätöksellä. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne pitää unohtaa. Antaa heidän elää omaa elämäänsä. Ja jatkaa itse omaansa. Täällä roikkuminen ja kommentoiminen ruokkii vaan ihastusta.
Höpsis. Tänään varattu voi olla huomenna sinkku. Elämä on sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne pitää unohtaa. Antaa heidän elää omaa elämäänsä. Ja jatkaa itse omaansa. Täällä roikkuminen ja kommentoiminen ruokkii vaan ihastusta.
Höpsis. Ei ketään tarvi unohtaa, täällähän niitä just on hyvä haikailla. Pientä haaveilun tuomaa piristystä arkeen. Täysin viatonta ja harmitonta.
Eri
Minulla on ihan aiheeseen liittyen esimerkki. Joskus seurustelin pojan kanssa, jolla oli ystävä joka oli täysin ihastunut tähän poikaan. Tämä tyttö sitten kertoi kaikenlaisia satuja tälle pojalle minusta. Tämän jälkeen erottiin ja nämä alkoivat seurustelemaan. Myöhemmin menivät naimisiin ja ovat vieläkin yhdessä. Tässä tapauksessa tyttö teki väärin puhumalla pahaa, mutta olen silti onnellinen heidän puolesta, että löysivät toisensa ❤️
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ihan aiheeseen liittyen esimerkki. Joskus seurustelin pojan kanssa, jolla oli ystävä joka oli täysin ihastunut tähän poikaan. Tämä tyttö sitten kertoi kaikenlaisia satuja tälle pojalle minusta. Tämän jälkeen erottiin ja nämä alkoivat seurustelemaan. Myöhemmin menivät naimisiin ja ovat vieläkin yhdessä. Tässä tapauksessa tyttö teki väärin puhumalla pahaa, mutta olen silti onnellinen heidän puolesta, että löysivät toisensa ❤️
Jos joku kertoilisi minulle satuja kaivatustani saadakseen minut niin en kyllä katsoisi hyvällä. Asia mitä en voi sietää on se, että ihminen joka pitäisi minusta valehtelisi minulle. Se vaikutus on tehtävä omana itsenään haukkumatta muita. Ja toisaalta, vaikka asiat mitä minulle kerrottaisiin kaivatusta olisivatkin totta hän voisi ne itse kertoa. Minun täytyisi pystyä olemaan tosi avoin ja luottaa ja odotan sitä toiseltakin.
Joidenkin korvissa olin muinoin h##ra. Kai tuohon olisi sitä s#ksiä tarvittu ja noitakin puheita tuli 10-vuotta kuunneltua ihan neitsyenä. Liekö jatkavat vieläkin samaa tarinaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsis. Ei ketään tarvi unohtaa, täällähän niitä just on hyvä haikailla. Pientä haaveilun tuomaa piristystä arkeen. Täysin viatonta ja harmitonta.
Eri
Ei muuten taatusti aina ole harmitonta tai viatonta. 🪨🪨🪨
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EriEi muuten taatusti aina ole harmitonta tai viatonta. 🪨🪨🪨
Sivusta
Täällä kirjoittelu on kyllä aivan täysin harmitonta, usko pois. Asiat ei anonyymillä keskustelupalstalla ainakaan suhteeksi etene :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta
Täällä kirjoittelu on kyllä aivan täysin harmitonta, usko pois. Asiat ei anonyymillä keskustelupalstalla ainakaan suhteeksi etene :D
Jep, fantasiaketju. Nimenomaan hyvä mahdottomasta haaveiluun, purkaa vaan sen kaiken tänne. -Sivusta minäkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä jäisi sellaista odottamaan.
-sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-sivusta
Mitä sitten, ettet sinä jäisi? Joku toinen jää. En minäkään sinun kaivattuasi huolisi, mutta en näe mitään syytä kirjoitella asiaa tänne kun lienee itsestäänselvyys? Sivusta myös
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta
Jep, fantasiaketju. Nimenomaan hyvä mahdottomasta haaveiluun, purkaa vaan sen kaiken tänne. -Sivusta minäkin
Fantasiaketju sopisi hyvin nimeksi tälle ketjulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta
Varmaan sulle. Mulle ei ole ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku kertoilisi minulle satuja kaivatustani saadakseen minut niin en kyllä katsoisi hyvällä. Asia mitä en voi sietää on se, että ihminen joka pitäisi minusta valehtelisi minulle. Se vaikutus on tehtävä omana itsenään haukkumatta muita. Ja toisaalta, vaikka asiat mitä minulle kerrottaisiin kaivatusta olisivatkin totta hän voisi ne itse kertoa. Minun täytyisi pystyä olemaan tosi avoin ja luottaa ja odotan sitä toiseltakin.
Joidenkin korvissa olin muinoin h##ra. Kai tuohon olisi sitä s#ksiä tarvittu ja noitakin puheita tuli 10-vuotta kuunneltua ihan neitsyenä. Liekö jatkavat vieläkin samaa tarinaa.
Itselle osui myös tämä viesti. En voisi pitää ihmisestä joka juoruilee muista. En tietysti ole pyhimys itsekään, mutta en halua mitään pahaa koskaan muista toisille puhua. Tulee liikaa mieleen se kuinka minusta ollaan puhuttu pahaa. Hyvin samanlaista kuin sinulla ollut. Tekee pahaa jälkeä tuo kaikki ja satuttaa. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-sivusta
Minäpä jään koska muita en kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
You are diamond 💖
(tämän päivän lause)
Timantit on ikuisiaaa!
🙃li ihan pakko, sori.
Sivusta...
Niin levoton olo tänään. Ei meinaa paikoillaan pysyä. Joku näköjään "halvaantuu", mutta itse hypin seinille tänään.
Se on kyllä hyvin todennäköistä minulla. En siis yritäkkään saada häntä kiinnostumaan, mikä olikin homman pointti.