Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmisten ostovoima romahtanut...mun yrityksen myynti on laskenut 70%, ja joudun kohta laittamaan lapun luukulle...Milloin hallitus alkaa puuttumaan tähän??

Vierailija
15.06.2023 |

Aivan käsittmättömän huono tilanne ihmisten ostovoiman suhteen

Kohta tulee raju konkurssiaalto jos ei jotain tehdä!!

Mullekin jäisi vain velat...

Kommentit (185)

Vierailija
1/185 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä myyt?

Vierailija
2/185 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole edelleenkään hallituksen asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/185 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen sitten??

Onhan se!

Vierailija
4/185 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenen sitten??

Onhan se!

Mitä sen pitäisi tehdä?

Vierailija
5/185 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaalisoppaa

Vierailija
6/185 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahneet kauppiaat vaan korottavat hintoja. En tarkoita ap.tä.

Tietysti ihmiset muuttavat ostotottumuksiaan.

Vierailija
7/185 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä kiinnosta. Työllistyttetynä sitten hommiin tekemään veroeuroja ilman palkkaa. Katsos kun jos yritykset ei kannata ne pitää lopettaa.

T. Kohtalotoveri

Vierailija
8/185 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan vaatteeni ja kenkäni kirpputorilta, samoin huonekaluni sekä kodin tekstiilit. Ruokana paljon keittoja ja ale-leipää. Miksi maksaisin kun hyviä tuotteita saa edullisemminkin. Mene sinäkin ap töihin, sulje kauppasi ja lopeta ulina.

Vierailija
9/185 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin se on myös hallituksen asia. Yrityksen toimintaympäristö on tämä yhteiskunta, jonka jäseniä me kaikki olemme. Poliittiset päätökset, ihmisten ostovoima ja talouden näkymät vaikuttaa suoraan liiketoimintaan valtaosalla aloista.

Mitä tässä maassa oikein tapahtuu, kun ihmiset on niin valtavan katkeria ja vihaisia? Ajatellaan, että jokaisen pitää vaan pärjätä omillaan, ja minä, minä, minä, kaikki on MINUN ansiota, vaikka olemme kaikki osia tässä suuremmassa kokonaisuudessa, jonka ehdoilla täällä pelataan. Jokainen näistä minä, minä kommentoijista on myös hyötynyt verovaroilla maksetuista palveluista, koulutuksesta, infrasta, terveydenhoidosta jne. Toki voidaan leikkiä, ettei pandemia, Ukrainan sota, inflaatio, sähkökriisi, terveydenhoidon kriisi, katujen turvallisuustilanne, koulutuksesta leikkaaminen, Kokoomuksen jatkuvat leikkaus- ja kurjistuspuheet mikään ei vaikuta yhtään mihinkään.

Minä olen huolissani, kun yrittäjillä menee huonosti. Olen huolissani myös ihmisten ostovoimasta, pärjäämisestä, nuorten tilanteesta, kun koulutuksen leikkaukset ja uudistukset on luoneet sukupolven mitään osaamattomia, pahoinvoivia nuoria, joiden pitäisi jotenkin päästä työelämään kiinni.

Vierailija
10/185 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hätäile. Pääset heti röihin 9e pv

Vierailija
11/185 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin.

Maassa on demari pääministerinä ollut vuodesta 2019 lähtien, ja tähän pisteeseen he ovat maan ajaneet.

Vierailija
12/185 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mielikuvitusyritysten kannattavuus ole hallituksen asialistalla.

Vierailija
13/185 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää mutta parempi kun ei osta sellaista mitä ei tarvi.

Vierailija
14/185 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mitäs sitten, kun ihmisten ostovoima on romahtanut? Tulee sarja yt-neuvotteluja ja firmoja kaatuu, eli tulee lisää työttömiä. Siihenkö kaikilla näillä leikkauksilla ja kurjistuksissa tähdätään. Ihmiset sitten palkatta pyörii kaikenmaailman työllisyystoimenpiteissä ja työkokeiluissa, eli tekevät työtä palkatta.

Vierailija
15/185 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä hätäile. Pääset heti röihin 9e pv

Röh, röh, röihin!

Vierailija
16/185 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haitko ja saitko koronatukea?

Vierailija
17/185 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ne jotka saa sossusta rahat, ei kärsi puutteesta.

Vierailija
18/185 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävää mutta parempi kun ei osta sellaista mitä ei tarvi.

Tuon huomasin omaa puotia pitäessäni, että miten paljon jotkut nuoret naiset ostaa kaikenlaista tyhjänpäiväistä rihkamaa. Tosin itselleni tuosta oli toki se etu, että moni osti minultakin halpaa roskaa.

Vierailija
19/185 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestitkö Kokoomusta? Sait, mitä tilasit. 

Vierailija
20/185 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin se on myös hallituksen asia. Yrityksen toimintaympäristö on tämä yhteiskunta, jonka jäseniä me kaikki olemme. Poliittiset päätökset, ihmisten ostovoima ja talouden näkymät vaikuttaa suoraan liiketoimintaan valtaosalla aloista.

Mitä tässä maassa oikein tapahtuu, kun ihmiset on niin valtavan katkeria ja vihaisia? Ajatellaan, että jokaisen pitää vaan pärjätä omillaan, ja minä, minä, minä, kaikki on MINUN ansiota, vaikka olemme kaikki osia tässä suuremmassa kokonaisuudessa, jonka ehdoilla täällä pelataan. Jokainen näistä minä, minä kommentoijista on myös hyötynyt verovaroilla maksetuista palveluista, koulutuksesta, infrasta, terveydenhoidosta jne. Toki voidaan leikkiä, ettei pandemia, Ukrainan sota, inflaatio, sähkökriisi, terveydenhoidon kriisi, katujen turvallisuustilanne, koulutuksesta leikkaaminen, Kokoomuksen jatkuvat leikkaus- ja kurjistuspuheet mikään ei vaikuta yhtään mihinkään.

Minä olen huolissani, kun yrittäjillä menee huonosti. Olen huolissani myös ihmisten ostovoimasta, pärjäämisestä, nuorten tilanteesta, kun koulutuksen leikkaukset ja uudistukset on luoneet sukupolven mitään osaamattomia, pahoinvoivia nuoria, joiden pitäisi jotenkin päästä työelämään kiinni.

Aivan. Nyky-Suomessa on todella huonot poliittiset toimijat, puolueesta riippumatta. Nytkin ratkaisu kaikkeen on perus-jurttaryssäkykyilijöiden mielestä pakkotyöllistäminen toimeentulotuella.

Itse olen ollut jo pitkään sitä mieltä, että alkuperäisen, mv-arjalaisen suomalaisen väestön kannattaa perustaa oma valtio nykyisen hourulan ylläpitämisen sijaan.