Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin. ❤️

Kommentit (17476)

Vierailija
16841/17476 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se mies nyt niin että mun ei kannata tänne enää kirjoittaa? Oliko tuo eilinen tiedotus sulta että et aio tehdä mitään koskaan. Selittäisi kaiken miksi tämä ei etene mihinkään.

No ei se siltä sun mieheltä ole ollut, mutta jos jotakin hyötyä tänne kirjoittelusta etsit, niin siinä mielessä voi kyllä kirjoittelun lopettaa

Ja jos mielenterveytesi on niin hataralla pohjalla, että jonkun anonyymin kirjoittelijan perusteella olet tekemässä tosielämän ratkaisuja niin silloin varsinkin kannattaa laittaa läppäri kiinni ja lähteä luontoon.

Tämä siis eri, vaikkakin oikeassa

Paitsi yhdeltä osin: suurin osa kirjoittanee kyllä puhelimella ja siten ihan mistä tahansa, vaikka sieltä luonnosta käsin. Sivusta.

Myös sen kännykän voi laittaa kiinni. Ja kannattaakin siellä luonnon rauhassa.

Sitä en kommentoinutkaan, vain läppäriä ja sisätilaa. Netissä hengaaminenhan ei nykyään sido ketään paikoilleen.

Vierailija
16842/17476 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatko kanssani parisuhteen mies?

ok

😅selvä. Tästä jatketaan huomenna.

/eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16843/17476 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta. Mun 🧜🏼‍♂️ Baywatch-tyyppi.

🧡🧜‍♀️

Vierailija
16844/17476 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VOIMAHALI kellä maksa -arvot paukkaa rajoilla…

Ei ole mitään hätää. Lopetin Red Bullin juomisen, ja oon taas fine.

Vierailija
16845/17476 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

14-vuotta ikäeroa. Olisin altavastaaja. En kyllä tiedä täyttäisinkö sinun haaveesi. Terkkuja Saloon. n-n.

Vierailija
16846/17476 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna🤩

Turvallista kotimatkaa❤️

Vierailija
16847/17476 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

14-vuotta ikäeroa. Olisin altavastaaja. En kyllä tiedä täyttäisinkö sinun haaveesi. Terkkuja Saloon. n-n.

Meillä suht sama. N-m

Vierailija
16848/17476 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vanhemmaksi mä olen tullut sitä enemmän olen tajunnut kuinka erilaisia taustoja ihmisillä on. Joskus ihan mitättömältä vaikuttava heitto tai kommentti voi aiheuttaa odottamattomia reaktioita johtuen aikaisemmista kokemuksista.

Mä voin ehkä vaikuttaa kovalta mutta olen liiankin herkkä ja otan herkästi itseeni. Tiedostan kyllä että mulla on paljon opittavaa ja muutettavaa itsessäni. Kovuus ei tarkoita sitä etten tiedostaisi asioita ja välittäisi niistä. Se on vain keino pysyä kasassa ja selviytyä jotenkin.

Mä olen huono kestämään sitä jos odottamatta "hyökätään" mun suojakuorta vastaan ihan hyväksyttävistä syistä ja annetaan olettaa että olen välinpitämätön. Ehkä se tuntuu loukkaavalta juuri siksi että koen kyllä voimakkaasti ja välitän asioista liikaakin, mikä ei kyllä helposti näy ulospäin.

Sitten kun mulle ilmaistaan ihan odotetusti että kai tajuat että tuo ei riitä niin se tuntuu vaikealta kohdata. Eivät muut ihmiset näe ajatuksiani ja ymmärrän tämän "herättelyn". Vain näkyvällä toiminnalla on merkitystä. Tiedän sen ja olen pahoillani.

Pyydän anteeksi kaikilta joiden mielen olen pahoittanut ja vaikuttanut tahallaan hankalalta. En vain aina ole saanut muutettua pääni sisäisiä asioita näkyväksi toiminnaksi jumiutumien takia. Olen kuitenkin ihminen enkä mikään robotti.

Hyvää yötä ja anteeksi.

Älä ole murhemielin. Pahinta on se kun ei tiedä. Sellaisiin asioihin, jotka tietää, on helpompi suhtautua. Ei ole hätää. Minä tykkään sinusta.

Vierailija
16849/17476 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se mies nyt niin että mun ei kannata tänne enää kirjoittaa? Oliko tuo eilinen tiedotus sulta että et aio tehdä mitään koskaan. Selittäisi kaiken miksi tämä ei etene mihinkään.

No ei se siltä sun mieheltä ole ollut, mutta jos jotakin hyötyä tänne kirjoittelusta etsit, niin siinä mielessä voi kyllä kirjoittelun lopettaa

Ja jos mielenterveytesi on niin hataralla pohjalla, että jonkun anonyymin kirjoittelijan perusteella olet tekemässä tosielämän ratkaisuja niin silloin varsinkin kannattaa laittaa läppäri kiinni ja lähteä luontoon.

Paitsi yhdeltä osin: suurin osa kirjoittanee kyllä puhelimella ja siten ihan mistä tahansa, vaikka sieltä luonnosta käsin. Sivusta.

Sitä en kommentoinutkaan, vain läppäriä ja sisätilaa. Netissä hengaaminenhan ei nykyään sido ketään paikoilleen.

Kiva. Ja mitä ajattelet Ranskan presidentinvaaleista?

Vierailija
16850/17476 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva. Ja mitä ajattelet Ranskan presidentinvaaleista?

En mitään, en edes tiennyt että on meneillään

Vierailija
16851/17476 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kuvapäivitykset taas hauska sattuma.

Vierailija
16852/17476 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kun toit valon elämääni. Sain uuden merkityksen elämään sun kauttas.

Naiselle?

Miehelle tämä.

Vierailija
16853/17476 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensi viikolla edessä sun

Suojatien armaan

Pysähdyn varmaan,

Ettei Heikki, Sami, Mikko tai Harri, joku muu

Sakkoja mulle jaa, juu.

Olen muutoinkin aina uskollinen heille

Kenellekkäs muille, keille?

Muistan aamuin, illoin ajatuksissa omissa,

Ei aina edes niin kilteissä ja somissa

Millaisia velikultia ovat

Nuo somat sinitakit.

😍

💙

Vierailija
16854/17476 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin se aika on? Milloin hän tulee luokseni?

Vierailija
16855/17476 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivot näin aamusella, kävit useampaan otteen mielessä. Heräsin taas kuudelta ja päivä olikin jo pielessä. Painelen ulos lämpimään nauttimaan, et saisin jotain muuta ajateltavaa, suljen silmät ja mieles käy villinä sun kroppa ja ajatus siitä, kuinka sä olisit siin mun vieres. Loput siitä mielikuvasta jääköön omaan tietoon vaan. Täällä mä taas kirjoittelen, kun suakaan en saa.

Vierailija
16856/17476 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivot näin aamusella, kävit useampaan otteen mielessä. Heräsin taas kuudelta ja päivä olikin jo pielessä. Painelen ulos lämpimään nauttimaan, et saisin jotain muuta ajateltavaa, suljen silmät ja mieles käy villinä sun kroppa ja ajatus siitä, kuinka sä olisit siin mun vieres. Loput siitä mielikuvasta jääköön omaan tietoon vaan. Täällä mä taas kirjoittelen, kun suakaan en saa.

Kuka sanoo ettet saa? Itse en olen nukkunut silmäystäkään. Perus meitsiä. Villikissan vikaa.... or something. 😺 Voisi syödä lohta jotain ja sit painuu takas peiton alle.

Vierailija
16857/17476 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka sanoo ettet saa? Itse en olen nukkunut silmäystäkään. Perus meitsiä. Villikissan vikaa.... or something. 😺 Voisi syödä lohta jotain ja sit painuu takas peiton alle.

*Kohta.... olisikin lohta. Sushin muodossa. Mitä ei on vaan tonnikalaa. Syön varmaan leivän ja jotain... mysliä ja teetä yms.

Vierailija
16858/17476 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatko kanssani parisuhteen mies?

ok

Siis ei mitään riemunkiljahduksia eikä innostusta? Puhumattakaan suurista tunteista, jotka saavat sinut tuntemaan itsesi niin onnelliseksi, että haluat jakaa onnea ja iloa sekä rakkaallesi että koko maailmalle? Oletko ihan varma vastauksestasi? (sivusta)

Vierailija
16859/17476 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1101201809091401

Paikkatieto puuttuu.

Vierailija
16860/17476 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas uusi päiväni murmelina alkoi. Samaa aina.

Ketju on lukittu.