Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup nro 2: Mikä sana kuvailee kaivattusi käyttäytymistä kokonaisvaltaisesti?
Ristiriitaisuus.
Mikä aiheuttaa mielestäsi ristiriidan?
Kaipauksen kieltäminen irl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäpä tunnen ihanan Tiina S:n. Terveisiä!
Minäkin tunnen. Sama Tiina S ?
Mistä päin tämä Tiina S⛸️?
Tiina Tonttu on Korvatunturin kupeesta. Ikää 58,5 vuotta. Kaipaa 51-vuotiasta Aslakkia.
🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Mä kerron teille nyt yhden psykobiologisen mielikuvan jonka olen muodostanut lukemani perusteella: narsistinen ihminen eli sairaanloisen itserakas ihminen ei voi kärsiä ylipaino-ongelmista. Itserakas (terve tai sairas) pitää itsestään huolta pakkomielteisesti itsestään huolehtien. Skitsoidit alhaisen mielenkiintoisuuden vuoksi ovat muun muassa myös laihoja, heillä on alhainen ruokahalu kroonisesti sillä heidän emotionaalinen mielenkiintoisuus muita ja itseään kohtaan ovat alhaiset eli eivät kärsi tunnesyömisestä.
Eksäni oli narsista ja tosiaan sairaanloisen kiinnostunut siitä, miltä ihmisten mielestä näytti ja piti aina näyttää hyvältä. Itse sitten epävakaana olin läski. Enpä ole enää, kun hänestä eroon pääsin.
Vierailija kirjoitti:
Toisilla on kevätkiima ja toisilla kevätväsymys ja masennus.
Entä jos on molemmat?
Jos on normaalipainoinen, esim pituus 163 paino 56. Onko narsisti vai skitsoidi vai ei kumpikaan? Entä jos on ollut joskus vähän pullukampi ja joskus laihempikin? Onko se merkki bipolaarisuudesta?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kiimainen väsymys..
Jostain syystä en jaksa enää kaivata. Syynä ehkä sota, ehkä aika. Nyt kun sinua ei ole näkynyt reiluun 1,5 vuoteen niin tunteet ovat lähes poissa. Tiedän kuitenkin, että jos viettäisimme aikaa yhdessä niin tunteeni heräisivät taas. Niin on käynyt ennenkin ja tulee käymään varmasti aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup nro 2: Mikä sana kuvailee kaivattusi käyttäytymistä kokonaisvaltaisesti?
Ristiriitaisuus.
Mikä aiheuttaa mielestäsi ristiriidan?
Kaipauksen kieltäminen irl.
Ei se ole ristiriitaista, jos johdonmukaisesti kieltää kaipaamisensa. Se on silloin hyvin yksiselitteistä ja tekemäsi tulkinta muulta virheellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olen ihastunut johonkuhun, en vehtaa muiden kanssa. En kyllä muutenkaan jakele itseäni ympäriinsä. Tästä taitaakin tulla pitkä kuiva jakso, vähän yli kaksi vuotta tähän mennessä.
Toivottavasti kukaan ei luule, että kirjoittaisin tällaista.
Oon kans tommonen, että olen helposti vuosia ilman seksiä (koska ei tule vastaan ketään sopivaa), mutta en ikinä puhuisi itsestäni tai seksistä noin.
Toisaalta ne jotka tietää seksielämästäni ts. sen olemattomuudesta tietää varmasti myös sen, etten käytä tuollaista kieltä.Minä vietän jonkin verran aikaani muiden naisten kanssa. Kun usein seuraansa tarjoavat, niin miksipä siitä aina kieltäytyisin. En osaa sanoa, kuinka kaipaamani nainen siihen suhtautuisi, oletan kuitenkin arvaavan tilanteen. Tiedämme kumpikin toistemme tunteet, mutta muista syistä johtuen emme ole yhdessä. Ei siis sanomista tällaisiin asioihin ole kummallakaan. Ei ketään voi ikuisuuksiin jäädä odottelemaan.
Sitten varmasti voit olla asiasta rehellinen? Tehdä hänelle tiettäväksi, että sinulla on muita ja hän voi sen perusteella suhtautua miten suhtautuu. Minä luovuttaisin.
Nihkeä ja jopa luotaantyöntävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olen ihastunut johonkuhun, en vehtaa muiden kanssa. En kyllä muutenkaan jakele itseäni ympäriinsä. Tästä taitaakin tulla pitkä kuiva jakso, vähän yli kaksi vuotta tähän mennessä.
Oon kans tommonen, että olen helposti vuosia ilman seksiä (koska ei tule vastaan ketään sopivaa), mutta en ikinä puhuisi itsestäni tai seksistä noin.
Toisaalta ne jotka tietää seksielämästäni ts. sen olemattomuudesta tietää varmasti myös sen, etten käytä tuollaista kieltä.Minä vietän jonkin verran aikaani muiden naisten kanssa. Kun usein seuraansa tarjoavat, niin miksipä siitä aina kieltäytyisin. En osaa sanoa, kuinka kaipaamani nainen siihen suhtautuisi, oletan kuitenkin arvaavan tilanteen. Tiedämme kumpikin toistemme tunteet, mutta muista syistä johtuen emme ole yhdessä. Ei siis sanomista tällaisiin asioihin ole kummallakaan. Ei ketään voi ikuisuuksiin jäädä odottelemaan.
Sitten varmasti voit olla asiasta rehellinen? Tehdä hänelle tiettäväksi, että sinulla on muita ja hän voi sen perusteella suhtautua miten suhtautuu. Minä luovuttaisin.
Tottakai voin olla. Emme ole asiasta suoraan puhuneet, joten en osaa siksi sanoa suhtautumista. Olen kuitenkin usein kertonut, minne olen menossa ja kenen kanssa, joten oletan arvaavan. Hänellä voi hyvin olla omat juttunsa siellä, missä nyt on. En kuvittelekaan, että minä voisin sen häneltä kieltää, joten en edes kysele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki halua tietää. Jos kerran tilanne on mahdoton, niin tuskin siinä on kellään mitään odotuksia edes.
Itsekin oletan kaivatulla olevan muita. En missään nimessä halua kuulla niistä, saati oikein tulla kertomaan. Ei se muuttaisi mitään, mutta tekisi kipeää ja ihan turhaan.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Jos on normaalipainoinen, esim pituus 163 paino 56. Onko narsisti vai skitsoidi vai ei kumpikaan? Entä jos on ollut joskus vähän pullukampi ja joskus laihempikin? Onko se merkki bipolaarisuudesta?
Syöminen ja koko elämä on tunneaffektien verkosto kehdosta hautaan. En ole huippu psykiatri, mutta esim. tunnesyöminen on oireena riippuvaisessa, estyneessä ja rajatilapersoonallisuudessa. Estyneiden paino oikeastaan määräytyy heidän saamansa negatiivisen palautteen perusteella, jos he ovat suorituskeskeisessä yhteisössä niin he sopeutuvat siihen muottiin. Estyneet välttelevät paheksuntaa kameleontteina.
Sinulle Petra. Kiitos viikosta. Tavataan maanantaina. Kaipaan sinua😚.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän me tiedetä sen naisen tilanteesta. Jospa hän on varattu, eikä siksi tarjolla tuolle miehelle. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syöminen ja koko elämä on tunneaffektien verkosto kehdosta hautaan. En ole huippu psykiatri, mutta esim. tunnesyöminen on oireena riippuvaisessa, estyneessä ja rajatilapersoonallisuudessa. Estyneiden paino oikeastaan määräytyy heidän saamansa negatiivisen palautteen perusteella, jos he ovat suorituskeskeisessä yhteisössä niin he sopeutuvat siihen muottiin. Estyneet välttelevät paheksuntaa kameleontteina.
Missä työskentelet psykiatrina?
Mitä ne kaivattunne siihen sanoisi jos tietäisi, että teillä on muita seksi kumppaneita..