Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup nro 2: Mikä sana kuvailee kaivattusi käyttäytymistä kokonaisvaltaisesti?
Kameleontti
Kyseessä on välttelyn muoto, itsensä todellisuuden välttelyn keino.
https://mielenihmeet.fi/sosiaaliset-kameleontit-muuntautuvat-tilanteen-…
Sinun kaivatullasi voi olla, kirjoitin nyt kuitenkin omastani. Hänellä se on pelkkää sosiaalista peliä, ei muuta.
Voi olla myös ujo. Ei hän oikein voi asiakasta lähestyä. Uskon, että myös miettii ikäeroamme.
SivustaJees. Ei liity tosiaan minun vastaukseeni ja tapaukseeni mitenkään. T. Ap
Voi olla, että hän ei ole kiinnostunut sinusta ollenkaan. Ja tuntee olonsa vaivautuneeksi, kun sinä olet.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ristiriitaisuus.
Mikä aiheuttaa mielestäsi ristiriidan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kameleontti
Sinun kaivatullasi voi olla, kirjoitin nyt kuitenkin omastani. Hänellä se on pelkkää sosiaalista peliä, ei muuta.
Voi olla myös ujo. Ei hän oikein voi asiakasta lähestyä. Uskon, että myös miettii ikäeroamme.
SivustaVoihan asiakasta lähestyä muualla kuin työpaikalla. Yksityiselämä on yksityiselämää.
Emme kohtaa muualla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kameleontti
SivustaJees. Ei liity tosiaan minun vastaukseeni ja tapaukseeni mitenkään. T. Ap
Voi olla, että hän ei ole kiinnostunut sinusta ollenkaan. Ja tuntee olonsa vaivautuneeksi, kun sinä olet.
Sivusta
Hän ei ole seurassani ollenkaan vaivautunut. Eikä varmaan kyllä missään muissakaan tilanteissa.
Kiinnostuksesta en tiedä, enkä aio ottaa selvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lue itseäni miellyttäjäksi, mutta välttelen konflikteja jossain määrin. Vie mehut nopeasti.
Niin, mä en ole mitään muuta strategiaa taistelujen välttämiseksi oppinut kuin kameleonttityyliin miellyttää muita. Kotona ei saanut riidellä edes rakentavasti vanhempien kanssa tai muuten uhattiin välien heikentämisellä. Jäänyt pelko siitä, että toinen ei saa olla mun takia vihainen. Ihan kuin olisin toisen tunteista vastuussa. Netissä mun tunteet ovatkin sitten valloillaan, mutta on mua netti alkanut kanssa ahdistamaan. Kumppanin puutehan ja oikeastaan se sairaalloinen kaipuu kahden keskisyyteen perustuvasta ajasta vastakkaisen sukupuolen kanssa sairastuttaa mut 😞 Rakkaus on mun elämän missio ♥️🫂
Niin no, meillähän vanhemmat riiteli puolet lapsuudesta, joten ehkä siinä on mun kiintiö tullu täyteen. En vaan jaksais kenenkään kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jos olen ihastunut johonkuhun, en vehtaa muiden kanssa. En kyllä muutenkaan jakele itseäni ympäriinsä. Tästä taitaakin tulla pitkä kuiva jakso, vähän yli kaksi vuotta tähän mennessä.
Toivottavasti kukaan ei luule, että kirjoittaisin tällaista.
Oon kans tommonen, että olen helposti vuosia ilman seksiä (koska ei tule vastaan ketään sopivaa), mutta en ikinä puhuisi itsestäni tai seksistä noin.
Toisaalta ne jotka tietää seksielämästäni ts. sen olemattomuudesta tietää varmasti myös sen, etten käytä tuollaista kieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lue itseäni miellyttäjäksi, mutta välttelen konflikteja jossain määrin. Vie mehut nopeasti.
Niin, mä en ole mitään muuta strategiaa taistelujen välttämiseksi oppinut kuin kameleonttityyliin miellyttää muita. Kotona ei saanut riidellä edes rakentavasti vanhempien kanssa tai muuten uhattiin välien heikentämisellä. Jäänyt pelko siitä, että toinen ei saa olla mun takia vihainen. Ihan kuin olisin toisen tunteista vastuussa. Netissä mun tunteet ovatkin sitten valloillaan, mutta on mua netti alkanut kanssa ahdistamaan. Kumppanin puutehan ja oikeastaan se sairaalloinen kaipuu kahden keskisyyteen perustuvasta ajasta vastakkaisen sukupuolen kanssa sairastuttaa mut 😞 Rakkaus on mun elämän missio ♥️🫂
Ei saanut olla koskaan vihainen tai äiti soitti poliisit.
Isä sitten ottikin japanilaisen äitini tilalle.
Voisin naisena tarjota väliaikaisen kodin ukrainan sodan jaloista tulleelle äidille & lapselle tai parille lapselle. Olisi siihen nyt eräs mahdollinen kontakti. Tilaa kun on. Mitä mieltä mies? Tiedät historiaani…
Kaiketi se välien katkaisemisen pelko on sama kuin hylätyksi tulemisen pelko ja tunne? Ja tätä kaikkea pakenen kameleonttityyliin ja fantasioihin ja itsenarkoottisuuteen. Kun oma itsetietoisuus käy liian raskaaksi niin sitä pitää itsenarkoottisesti tukahduttaa eli luoda sellainen ympäristö, jossa unohtaa oma realistinen kurjuus ja luoda tilalle korviketodellisuus? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no, meillähän vanhemmat riiteli puolet lapsuudesta, joten ehkä siinä on mun kiintiö tullu täyteen. En vaan jaksais kenenkään kanssa.
Tämä on aika yleinen kokemus kaiketikkin, että vahvojen persoonien lapsista kasvaa riitojen välttelijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
007
Tunnen tämän Bondin.
T. SJep, niin tunnet
Minä en tunne Bondeja, Jameseja tai nollanollaseiskoja.
T. toinen S
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
⁷
Vierailija kirjoitti:
Kateissa.
Kissa kateissa. t kolli
🙋♀️😘
Heittäydyn vapaalle, mutta laitan sulle viestiä myöhemmällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olen ihastunut johonkuhun, en vehtaa muiden kanssa. En kyllä muutenkaan jakele itseäni ympäriinsä. Tästä taitaakin tulla pitkä kuiva jakso, vähän yli kaksi vuotta tähän mennessä.
Toivottavasti kukaan ei luule, että kirjoittaisin tällaista.
Oon kans tommonen, että olen helposti vuosia ilman seksiä (koska ei tule vastaan ketään sopivaa), mutta en ikinä puhuisi itsestäni tai seksistä noin.
Toisaalta ne jotka tietää seksielämästäni ts. sen olemattomuudesta tietää varmasti myös sen, etten käytä tuollaista kieltä.
Minä vietän jonkin verran aikaani muiden naisten kanssa. Kun usein seuraansa tarjoavat, niin miksipä siitä aina kieltäytyisin. En osaa sanoa, kuinka kaipaamani nainen siihen suhtautuisi, oletan kuitenkin arvaavan tilanteen. Tiedämme kumpikin toistemme tunteet, mutta muista syistä johtuen emme ole yhdessä. Ei siis sanomista tällaisiin asioihin ole kummallakaan. Ei ketään voi ikuisuuksiin jäädä odottelemaan.
Ei minunkaan käytös ole niin selkeää, että joku ymmärtäisi, että olen kiinnostunut hänestä. Olen ystävällinen ja huomaavainen kaikille tasapuolisesti. T. Kahvakuula hullu 😊
Mä kerron teille nyt yhden psykobiologisen mielikuvan jonka olen muodostanut lukemani perusteella: narsistinen ihminen eli sairaanloisen itserakas ihminen ei voi kärsiä ylipaino-ongelmista. Itserakas (terve tai sairas) pitää itsestään huolta pakkomielteisesti itsestään huolehtien. Skitsoidit alhaisen mielenkiintoisuuden vuoksi ovat muun muassa myös laihoja, heillä on alhainen ruokahalu kroonisesti sillä heidän emotionaalinen mielenkiintoisuus muita ja itseään kohtaan ovat alhaiset eli eivät kärsi tunnesyömisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäpä tunnen ihanan Tiina S:n. Terveisiä!
Minäkin tunnen. Sama Tiina S ?
Mistä päin tämä Tiina S⛸️?
Tiina Tonttu on Korvatunturin kupeesta. Ikää 58,5 vuotta. Kaipaa 51-vuotiasta Aslakkia.