Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin. ❤️

Kommentit (17476)

Vierailija
181/17476 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on normaalipainoinen, esim pituus 163 paino 56. Onko narsisti vai skitsoidi vai ei kumpikaan? Entä jos on ollut joskus vähän pullukampi ja joskus laihempikin? Onko se merkki bipolaarisuudesta?

Syöminen ja koko elämä on tunneaffektien verkosto kehdosta hautaan. En ole huippu psykiatri, mutta esim. tunnesyöminen on oireena riippuvaisessa, estyneessä ja rajatilapersoonallisuudessa. Estyneiden paino oikeastaan määräytyy heidän saamansa negatiivisen palautteen perusteella, jos he ovat suorituskeskeisessä yhteisössä niin he sopeutuvat siihen muottiin. Estyneet välttelevät paheksuntaa kameleontteina.

Missä työskentelet psykiatrina?

(Itse-)tutkiskelua harrastan päiväunelmoinnin lisäksi. Psykiatria on mielenkiinnonkohteenani parhaillaan. Esitän hypoteesejäni.

Vierailija
182/17476 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olen ihastunut johonkuhun, en vehtaa muiden kanssa. En kyllä muutenkaan jakele itseäni ympäriinsä. Tästä taitaakin tulla pitkä kuiva jakso, vähän yli kaksi vuotta tähän mennessä.

Toivottavasti kukaan ei luule, että kirjoittaisin tällaista.

Oon kans tommonen, että olen helposti vuosia ilman seksiä (koska ei tule vastaan ketään sopivaa), mutta en ikinä puhuisi itsestäni tai seksistä noin.

Toisaalta ne jotka tietää seksielämästäni ts. sen olemattomuudesta tietää varmasti myös sen, etten käytä tuollaista kieltä.

Minä vietän jonkin verran aikaani muiden naisten kanssa. Kun usein seuraansa tarjoavat, niin miksipä siitä aina kieltäytyisin. En osaa sanoa, kuinka kaipaamani nainen siihen suhtautuisi, oletan kuitenkin arvaavan tilanteen. Tiedämme kumpikin toistemme tunteet, mutta muista syistä johtuen emme ole yhdessä. Ei siis sanomista tällaisiin asioihin ole kummallakaan. Ei ketään voi ikuisuuksiin jäädä odottelemaan.

Sitten varmasti voit olla asiasta rehellinen? Tehdä hänelle tiettäväksi, että sinulla on muita ja hän voi sen perusteella suhtautua miten suhtautuu. Minä luovuttaisin.

Eihän me tiedetä sen naisen tilanteesta. Jospa hän on varattu, eikä siksi tarjolla tuolle miehelle. Sivusta

Aidosti ja syvästi ihastunut hyvä mies on uskollinen ihastukselleen, vaikka ihastus olisi varattu, eikä humputtele toisten naisten kanssa ja nauti itselleen merkityksettömien naisten huomiosta. Mutta jos mies ei ole aidosti ihastunut, vaan on lähinnä puutteessa, niin silloin tietysti huomio kelpaa muiltakin ja heittelee verkkoja vesille mutalampiinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/17476 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup nro 2: Mikä sana kuvailee kaivattusi käyttäytymistä kokonaisvaltaisesti?

Ristiriitaisuus.

Mikä aiheuttaa mielestäsi ristiriidan?

Kaipauksen kieltäminen irl.

Ei se ole ristiriitaista, jos johdonmukaisesti kieltää kaipaamisensa. Se on silloin hyvin yksiselitteistä ja tekemäsi tulkinta muulta virheellinen.

Tämäpä se. Toisaalta on muitakin pointteja, jotka tähän liittyy, mutta antaapa olla. Kaivattu, mun pitää nyt unohtaa sut, koska sinähän et kaipaa.

Vierailija
184/17476 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne kaivattunne siihen sanoisi jos tietäisi, että teillä on muita seksi kumppaneita..

Ei mitään, miksi sanoisi? Mulla ei ole mitään seksi- tai tapailuelämää, mutta kyllä hän luultavasti olettaa, että jotain on. Ei hän ole musta kiinnostunut sellaisessa mielessä ja useimmiten kai sinkuilla nyt joskus jotakin on. Oletan minäkin hänellä olevan, eikä asia mulle tippaakaan kuulu.

Vierailija
185/17476 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne kaivattunne siihen sanoisi jos tietäisi, että teillä on muita seksi kumppaneita..

Mun kaivattua tuskin kiinnostaisi kyseinen tieto, mutta luulen, että häntä yllättäisi kuulla, ettei mulla ole seksielämää. Useimmilla naimisissa olevilla taitaa kuitenkin olla.

Vierailija
186/17476 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin ahdistus minulle tuli siitä, kun yritin kieltää itseäni ihastelemasta häntä. Joka kerta, kun näen hänet töissä sukat pyörii jaloissa. Se ei vaadi muuta, kun kuulla hänen äänensä. Tai katsoa häntä silmiin. Yritän vain olla suht normaalisti, että hän voi tehdä työnsä rauhassa. Kyllä tämä joskus helpottaa. Terveisiä vaan hurmaavalle... 😅

Vierailija
187/17476 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna mies? 50+:lle tää kutsu.🍷🍷

Vierailija
188/17476 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sairaalloisen ei sairaanloisen. Painolla ja henkilön mielenterveydellä ei ole mitään suoraa konnotaatiota.

Vierailija
189/17476 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olen ihastunut johonkuhun, en vehtaa muiden kanssa. En kyllä muutenkaan jakele itseäni ympäriinsä. Tästä taitaakin tulla pitkä kuiva jakso, vähän yli kaksi vuotta tähän mennessä.

Toivottavasti kukaan ei luule, että kirjoittaisin tällaista.

Oon kans tommonen, että olen helposti vuosia ilman seksiä (koska ei tule vastaan ketään sopivaa), mutta en ikinä puhuisi itsestäni tai seksistä noin.

Toisaalta ne jotka tietää seksielämästäni ts. sen olemattomuudesta tietää varmasti myös sen, etten käytä tuollaista kieltä.

Minä vietän jonkin verran aikaani muiden naisten kanssa. Kun usein seuraansa tarjoavat, niin miksipä siitä aina kieltäytyisin. En osaa sanoa, kuinka kaipaamani nainen siihen suhtautuisi, oletan kuitenkin arvaavan tilanteen. Tiedämme kumpikin toistemme tunteet, mutta muista syistä johtuen emme ole yhdessä. Ei siis sanomista tällaisiin asioihin ole kummallakaan. Ei ketään voi ikuisuuksiin jäädä odottelemaan.

Sitten varmasti voit olla asiasta rehellinen? Tehdä hänelle tiettäväksi, että sinulla on muita ja hän voi sen perusteella suhtautua miten suhtautuu. Minä luovuttaisin.

Eihän me tiedetä sen naisen tilanteesta. Jospa hän on varattu, eikä siksi tarjolla tuolle miehelle. Sivusta

Ei ole varattu, mutta tuhansien kilometrien etäisyys on aika iso este parisuhteelle. Elämme sinkkuina, tiedämme tunteemme, mutta emme ole mistään tilivelvollisia.

Vierailija
190/17476 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää viikonloppua poikain kanssa, pidä hauskaa! Olet ansainnut 😘

Vierailija
191/17476 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä otan kopin.

Vierailija
192/17476 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa miesten tehdä työtään rauhassa.

Vierailija
193/17476 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antakaa miesten tehdä työtään rauhassa.

Entäs naisten?

Vierailija
194/17476 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai paheksunnan välttely oli huonosti muotoiltu, oikeasti siis tarkoitan sitä käytösmallia jossa haetaan hyväksyntää ja vältellään hylätyksi tulemista tai/ja itsensä paljastumista (fear of intimacy). Estyneet elävät varsinaista varjoelämää mikä syö voimavaroja. Itse netissä yritän purkautua, muuten kävisi liian raskaaksi. Toisaalta tämä jännityksen purku aiheuttaa kritiikkiä kohdatessaan lisää jännitystä, joten parempi olisi kun en puhuisi täälläkään 😥😞

Vierailija
195/17476 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se hyvänen aika nyt kaivatulle kuulu, toisen seksielämä. Täysin inhimillistä, että seksuaaliset tarpeet kaikilla on. On jokaisen aikuisen ihmisen oma yksityisasia kenen kanssa ne tarpeensa tyydyttää. Ei kai kukaan kaipaamalleen tilivelvollinen ole. Ei toista voi omistaa. -n.

Vierailija
196/17476 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa iltaa ja hyvää yötä söpölle yh-äidille 🤗

Vierailija
197/17476 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on sairaalloisen ei sairaanloisen. Painolla ja henkilön mielenterveydellä ei ole mitään suoraa konnotaatiota.

Persoonallisuuden häiriöissä on osassa, osassa ei suoraa yhteyttä. Skitsoidisuuden ydinluonteesta olen aika varma. Epävakaassa tunnesyöminen on listattu yhdeksi oiremahdollisuudeksi.

Vierailija
198/17476 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietää kyllä varsin hyvin :D

Vierailija
199/17476 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup nro 2: Mikä sana kuvailee kaivattusi käyttäytymistä kokonaisvaltaisesti?

Kameleontti

Kyseessä on välttelyn muoto, itsensä todellisuuden välttelyn keino.

https://mielenihmeet.fi/sosiaaliset-kameleontit-muuntautuvat-tilanteen-…

Sinun kaivatullasi voi olla, kirjoitin nyt kuitenkin omastani. Hänellä se on pelkkää sosiaalista peliä, ei muuta.

Voi olla myös ujo. Ei hän oikein voi asiakasta lähestyä. Uskon, että myös miettii ikäeroamme.

Sivusta

Voihan asiakasta lähestyä muualla kuin työpaikalla. Yksityiselämä on yksityiselämää.

Emme kohtaa muualla.

Sitten voi olla hankalaa. Itsellä samanlainen tilanne. Olen asiakas. No enpä oikein usko että hän muutenkaan lähestyisi enkä minäkään voi oikein kiinnostustani häneen näyttää siellä missä näemme. Tilanne ei siis etenen suuntaan eikä toiseen.

Vierailija
200/17476 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä otan kopin.

Arvasin, että kiinnostuit. ❤

Ketju on lukittu.