Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Tää on multa, hyvää yötä. Ehkä joku tunnistaa omakseen. Tiedä sitä 😉
Vierailija kirjoitti:
Hynttyyt yhteen?
Jep mutta sinä saat tulla tänne. Ainakin aluksi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea ei ole tarkoitettu tapahtuvaksi. Tälläkin oli tarkoituksensa tiettyyn pisteeseen saakka.
On ollut ja on meidän tehtävämme puuttua kulkuun. Se tehtävä on vasta alussa. Tämä tehtävä ei voi epäonnistua.
Tuunko hakee sen sun avaimen. Sopiiko sinulle mies?
Kukaan koskaan milloinkaan kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Gallup :Kuvaile omin sanoin sinä hän vierekkäin?
Ei pysty, liian kuumaa
Ehkä me ollaan samanlaisia. Halutaan vahvaa rakkautta ja paljon huomiota. Moni ei ymmärrä meitä, mutta mitä väliä jos ollaan perfect match. Sitä mietin vain, haittaako sinua ikäero?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pysty, liian kuumaa
Juu, kun magneetit kohtaa.
Kuljet kuin harhakuva päivissäni mukana, valtaat ajatukseni ja hymyilen tahtomattanikin ajatellessani sinua. En saa mielestäni halaustasi ja sitä, miten tartuit minua yllättäen kädestä kiinni. Kuitenkin niin pian taas katosit omiin maailmoihisi ja tuntuu etten saa sinuun mitään yhteyttä. Olen niin hämilläni kaikesta, enkä tiedä mitä haluat minusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäöllisesti ollaan toistemme vastakohdat. Hän selostaa ja minä nyökyttelen. Jännitteen tuntee, mutta se ei ilmeisesti näy ulospäin.
Alkoi ujostuttamaan ja pyyhin kirjoittamani viestin pois😚
Vierailija kirjoitti:
Aavistelin, että ajattelisit minua. Täytyy tunnustaa samat on sävelet.
Et voi jättää meitä tälläiseen jännitykseen. Aavistelit ja nyt se selvisi jostain? Kerro lisää!
Hyvää yötä kaikille tasapuolisen neutraalisti
Vierailija kirjoitti:
Ehkä me ollaan samanlaisia. Halutaan vahvaa rakkautta ja paljon huomiota. Moni ei ymmärrä meitä, mutta mitä väliä jos ollaan perfect match. Sitä mietin vain, haittaako sinua ikäero?
Ei minulta
Vierailija kirjoitti:
Alkoi ujostuttamaan ja pyyhin kirjoittamani viestin pois😚
Anna tulla vaan, korkeintaan kaivattusi sinut tunnistaa.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt ja vaalea ja lyhyehkö ruskeahiuksinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tätä tahtoo kumpikin.
Niinpä. Tuntuu vaan, että on sukkula eksynyt väärälle reitille. Ei auta, vaikka kuinka kirkkaana yrittää loistaa houkutellakseen toista luokseen.
Älä luovuta!
Mulla on niin kauhea ikävä sua. Olisinpa siellä teidän kanssa. Oltais syöty hyvin, saunottu ja nyt käytäis yhdessä nukkumaan
Vierailija kirjoitti:
Vastaan sivusta. Ei muiden tarvitse meitä ymmärtää. Se riittää, että me ymmärrämme toisiamme. Ei haittaa.
Vesapaperi loppui. Nähdään kaupalla huomenna, Puikula 😄🥰😘😘