Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Eikä lähde.
😊
Vierailija kirjoitti:
Eikä lähde.
Kyllä muillakin 😊
Siitä miehille pääsiäistekemistä, etutwerkkitanssin harjoittelua:
https://instagram.com/stories/tommyramiro/2816718381651651952?utm_sourc…
Vierailija kirjoitti:
Mua kiusataan.
Alkoholin juominen sisäiseen tyhjyyteen ja ikävystymiseen -ketju on kirjoitettu siten, että minä olisin voinut kirjoittaa. Pelottavaa. Miksi tahdotaan pahaa? Mitä mun pitää tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johanna💛🧡
Onko taas Petra?
Miksi Petra kun lukee Johanna?
On tyypin toka nimi.
Ok. Tietoa vai arvaus? En muista lukeneeni.
Tietoa, että tunnisteilla 💛🧡Johanna on kaivatun toinen nimi. Myös tällä kaivattiin ♥️ samaa. Samoin Petraa. Kantsisko vaihtaa tunnisteita, jollei osu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kiusataan.
Inhottavaa. Kuka kiusaa? 😬
Niinpä täällä vai irl?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kiusataan.
Alkoholin juominen sisäiseen tyhjyyteen ja ikävystymiseen -ketju on kirjoitettu siten, että minä olisin voinut kirjoittaa. Pelottavaa. Miksi tahdotaan pahaa? Mitä mun pitää tehdä?
Joku jolla on pääsy mun terveystietoihin tai jonka kanssa tekemisissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kiusataan.
Niinpä täällä vai irl?
täällä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko joutunut kiusaamisen kohteeksi tällä palstalla? Ylänuoli jos olet.
Miten edes pystyy? Ollaan anonyymejä, eihän kukaan pysty henkilöimään mitään kehenkään. Jankuttajathan voi jättää niille sijoilleen, kun vaan lakkaa ite vastaamasta
No itteä on ainakin haukuttu psykoottiseksi.
-sivusta
Yksittäinen haukkuminen nyt ei ehkä ihan mitään kiusaamista ole vielä... :D jättää omaan arvoonsa vaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kiusataan.
Niinpä täällä vai irl?
täällä!
Mutta miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kiusataan.
Sama täälläkin.
Mitä tuohon kiusaamiseen tulee niin ymmärrän, että lapset kiusaa tietämättömyyttään ja oppimattomuuttaan, mutta jos aikuiset kiusaa niin on aika pahasti päästä vinksahtanut, enkä oikein koe normaaliksi sellaista aikuista. Ihmistyypistä sellainen, jonka kanssa en halua olla missään tekemisissä. Heissä itsessään kun ei ole koskaan vikaa vaan se vika on kaikissa muissa + yleensä he kahdehtivat muita vähän joka asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari viikkoa sitten T:t Turussa oli kovasti kaivattuja, mutta niin se aika menee ja kaipaus kuihtuu.
Ei kuihdu. t. T:n kaipaaja tält pualt
😘 T. tois pualt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kiusataan.
Sama täälläkin.
Onko suakin "loattu" ns. epäsuorasti? Ihan sattumalta löysin ketjun. Mitäköhän kaikkea täällä kirjoitettu huomaamatta? 😣
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuohon kiusaamiseen tulee niin ymmärrän, että lapset kiusaa tietämättömyyttään ja oppimattomuuttaan, mutta jos aikuiset kiusaa niin on aika pahasti päästä vinksahtanut, enkä oikein koe normaaliksi sellaista aikuista. Ihmistyypistä sellainen, jonka kanssa en halua olla missään tekemisissä. Heissä itsessään kun ei ole koskaan vikaa vaan se vika on kaikissa muissa + yleensä he kahdehtivat muita vähän joka asiassa.
Voiko kiusaamisketjuja ilmoittaa mihinkään? Jos kiusaaminen ei lakkaa, voiko tehdä rikosilmoituksen?
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntuu että kaikki ihmiset on pohjimmiltaan kiusaajia. Huomaa tältä palstalta. Koko Suomi käy täällä ja tämä on täynnä kiusaamista ja v*ttuilua. Varmaan kun anonyymina voi. Omalla naamalla irl ihmiset yrittää sitten käyttäytyä, mutta se on vaan näyttelemistä.