Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Mahdollisimman monta tuntomerkkiä ihastuksestasi, jäämättä kiinni.
Olen jo jäänyt kiinni häneen ihastumisesta oikean elämän puolella, ja se oli hänelle sen verran vastenmielinen ajatus, etten viitsi kirjoitella tähän hänestä oikein mitään. Mies on, sen voin paljastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin lähellä että olisin voinut koskettaa.
Kimppuun vain seuraavalla kerralla.
Ei pysty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet varattu ja perheellinen, miksi rakastuit toiseen?
Kun ei kukaan kysynyt multa, et haluaisitko rakastua toiseen. Varmaan myös puolison kylmäkiskoisuudella on osansa asiassa. Ihminen kaipaa rakastetuksi tulemisen tunnetta. Amorin jousimiestaidot vaan jättää toivomisen varaa, ja niin sitä voi rakastua sellaiseen, johon ei mitään mahdollisuuksia edes olisi. No niin, ja sitten heti perään ne erokehotukset ja syvän paheksunnan sävyttämät tuomitsemiset.
Juuri näin. Lisäksi hänen toimintansa hiukan edisti asioita.
Siis kenen toiminta? Amorin, vai sen varatun?
Vierailija kirjoitti:
Moi 😊
Moih😳, siis moro!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi 😊
Moih😳, siis moro!
Kiva kuulla sinusta 🤗
Weirdo tyttis olisi kiva rinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Weirdo tyttis olisi kiva rinnalla.
W T sai ihan uuden merkityksen. Weirdo Tyttis. Voisihan se olla kiva, mutta taidan itse tyytyä tuohon GT-osastoon, ihan lyhenteen perinteisellä merkityksellä, cheers!
Sinitakkista kaipaan.
t. Toinen samanmoinen🫂
n>>>m
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ei kukaan kysynyt multa, et haluaisitko rakastua toiseen. Varmaan myös puolison kylmäkiskoisuudella on osansa asiassa. Ihminen kaipaa rakastetuksi tulemisen tunnetta. Amorin jousimiestaidot vaan jättää toivomisen varaa, ja niin sitä voi rakastua sellaiseen, johon ei mitään mahdollisuuksia edes olisi. No niin, ja sitten heti perään ne erokehotukset ja syvän paheksunnan sävyttämät tuomitsemiset.
Kaivattuni.
Vierailija kirjoitti:
Normot eivät ymmärrä minua. Sehän niitä ketuttaa.
Mielenkiintoisia juttuja kyllä. Jos et osaa tai ymmärrä matematiikkaa, se tarkoittaa että et vaivaudu käyttämään aivonystyröitäsi tarpeeksi tai olet puhtaasti tyhmä, mutta jos et ymmärrä tai käsitä toista ihmistä ja hänen olemassaoloaan, tarkoittaa tämä että se toinen on jollain tavalla viallinen.
T kyllästynyt ohi aiheen
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Mahdollisimman monta tuntomerkkiä ihastuksestasi, jäämättä kiinni.
Miehen horoskooppi alkaa samalla kirjaimella, kuin oma etunimeni.
Kuuntelen sängys bluesii ja kissa kainalos. Täst puuttuu enää vaan sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni.
Oletko siis itse varattu, vai kaivattusi, vai molemmat? Mitä kaivattusi teki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokohan ensi viikolla tapahtuis?
Toivokaamme parasta.
Itsekin olen jaksanut jo muutamat kuukaudet odottaa aina sitä seuraavaa kertaa. Koskaan mitään sellaista merkkiä en kuitenkaan saa, että olisit minusta kiinnostunut niin, että viitsisin jotain sanottavaa keksiä sinulle. Nyt jopa tuntuu entistä enemmän, että ehkä haluaisit etten olisi siellä ollenkaan enää.
Vierailija kirjoitti:
Sinitakkista kaipaan.
t. Toinen samanmoinen🫂
n>>>m
Sama
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelen sängys bluesii ja kissa kainalos. Täst puuttuu enää vaan sinä.
Mä olisin mielelläni kaivattuni kanssa tuossa tilanteessa. En oikeasti edes tiedä pitääkö hän bluesista tai kissoista. Mä pidän molemmista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni.
Oletko siis itse varattu, vai kaivattusi, vai molemmat? Mitä kaivattusi teki?
Osoitti kiinnostustaan tietenkin. Omalla, perin erikoisella tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinitakkista kaipaan.
t. Toinen samanmoinen🫂
n>>>mSama
Myös n>>>m?
Ollaan siis samikset mekin! 😉