Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei masennuta. Kaunis kevät ja kesä tulossa.
Minua masentaa. Tänään selvisi, että olen aivan koko kesän töissä. Jostain kumman syystä haluavat työkkärissä juuri kesäksi hoitaa minulle niitä töitä. 100% varmuudella en tule kaivattuani tänä vuonna näkemään kertaakaan sen vuoksi. Ehkä tämä kaipauskin sitten tämän myötä väistyy.
Sympatiat sulle, toivottavasti saat edes palkan työstäsi ja työmatka ei ole tuhottoman pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Huomasitko mun sydämet?
En tiedä<3Mut olis kiva kuulla.
Huomasin.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkä kaivattusi on?
Hirmu pitkä. Yli 180 cm 😱
Numerosi katosi kun puhelin hajosi.
Nimimerkki pulahdus h.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono hetki masentua, mutta nyt meinaa niin käydä. Pitkään olikin hyvä kausi.
Täällä myös. Pahin kevät moneen vuoteen.
Meitä on monta. Itseäni masentaa ihmissuhdealamäki ja tuleva kesä siinä sivussa.
Eri
Eri? Onks tää etunimi vai akronyymi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tahtoisin minulle uuden työpaikan. Mitä te muut tahtoisitte?
Tahtoisin pysyvän työpaikan. Nimimerkillä "70 pätkäsopimusta takana". Samalla työnantajalla.
Tuo on muuten todella kurjaa :( Aikoinaan oli yhdessä työpaikassa ja aina määräaikaisena. Piti sitten aina kysellä että onkos huomenna töitä ja ne uusi sopimuksen. Minulla rupes vatuttamaan. Päätin että en vatussa enää mitään kysele ku loppuu sopimus. Sopimus loppu ja menin sitte töihin seuraavana päivänä, työnantaja sano että teeppä tuo tänään ja minä että joo, tekasempas. Työnantaja ku oli minulle määritellyt työtehtävän vaikkei ollut työsopimusta niin se muutti statukseni toistaiseksi-sopimukseksi :D Luojan kiitos pikkupränteistä joita kukaan ei viitsi lukea XD
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasitko mun sydämet?
En tiedä<3Mut olis kiva kuulla.
Huomasin.
Ekaa kertaa ikinä kun sydän jätti pari lyöntiä väliin. Mut eihän se oikeesti menny oikeaan osoitteeseen vaikka kuinka toivos
En kaipaa ketään kuka kaipaa ja tapailee monia. Kyllästynyt toollasiin. Kyllästyminen ei ole koskaan hyvä merkki. Sanokaa, jos pyöritätte montaa saman aikaisesti!
Vierailija kirjoitti:
Jokohan ensi viikolla tapahtuis?
Laita jo tapahtumaan. Mitä mies aiot tehdä? Joko tavataan?
Vierailija kirjoitti:
Tämä palsta on pyllystä.
No poistu sitten.
Mun sydän hakkas niin kovaa että aattelin sun puhuvan mun sydämen virtauksista. Ja mihin sä sit lähit?
En tiedä <3
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Kuinka moni kaipaaja makaa kotonaan (päivisin)? 😅
⬆️ kyllä
⬇️ ei
Kyllä, minä. Siis jos en ole työssä, ja harvoin oon, ollut tänä työssä 4 päivää. Ulkoilen kyllä suht paljon ja kaipaan armastain alati, hyvin aika kuluu, menee päivä.
Niin lähellä että olisin voinut koskettaa.
Sua ehkä yllättäisi, että osaan laulaa. En kuitenkaan kovin usein tee sitä muiden ihmisten läsnäollessa.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkä kaivattusi on?
Liian pitkä . En ylety
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokohan ensi viikolla tapahtuis?
Laita jo tapahtumaan. Mitä mies aiot tehdä? Joko tavataan?
Sivusta. Ei ollut multa nainen, mutta voisemmeko tosiaankin tavata, vastaa viestiini niin siitä se lähtee käyntiin, pyydän.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on joku sellanen yleispeukuttaja. Ylänuolta kaikelle, aina.
Ois aika cool olla yleispeukuttaja :)
Se mitä pyhinä tapahtuu, se pyhiin jää.