Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi ehtii ensin arabi vai eestiläinen?
Näin tänään niin kauniin arabimiehen, että huh 🥺
Lisään: se oli niin kaunis, että lähti hetkeksi höpöjutut mielestä pois. Outo juttu :D
Ei vieläkään juurikaan höpöjuttuja mielessä verrattuna normaaliin. Meen suihkuun meditoimaan nyt, otan kaiken irti tästä hiljaisesta mielestä joka ei kerrankaan tuota lähes non stoppina höpöjuttuja (mulla on varmaan joku henkinen tourette mun pään sisällä)
Vierailija kirjoitti:
Täällä on joku sellanen yleispeukuttaja. Ylänuolta kaikelle, aina.
Myös alapeukuttaja. Ei kylläkään tänään. 🤔
Pelkkää liibalaabaa millä ei ole mitään merkitystä.
Jokainen haluaa tuntea itsensä tärkeäksi tärkeälle. Jos ei ole tärkeä, sano se!
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkä kaivattusi on?
En tiedä. Lyhyempi kuin minä
Vierailija kirjoitti:
180 jotain. Kattelen ylöspäin ja oon ite yli 170.
Pelkkää odotuttamista vain. Välittämättä toisen tunteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin tänään niin kauniin arabimiehen, että huh 🥺
Sama, mutta oli vuosia sitten. Pitkä oli ja komea.
Vierailija kirjoitti:
Mua pidempi, ei kuitenkaan kauhean pitkä.
Vierailija kirjoitti:
520 valovuotta.
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juice Leskinen sanoisi tähän jotakin.
Kerro.
"Tulet myöhään, syövytät vanaa Aamuyössäsi jupouvaa Pahoittelen joka sanaa Lauseestansa luopuvaa
Roikun korvassas, on aamu tai ilta Siellä itken ja piipitän Olen lossi enkä siltä Olen sankari iskelmän
Revin itseni kappaleiksi Joita taustana kuunnellaan Huijareita marttyyreiksi Kun urakalla muunnellaan
Mä olen kertakäyttömies"
-J,Leskinen-
Kyllä se Juice oli aika kone, siis sanoittajana. Varmaankin parhaimpia mitä ollut, tuossa ote yhdestä:
"Sinunko vuoksi
Minun silmäni juoksi
Ja samasta syystäkö nään.
Naisenko tähden Ja naisenko nähden
Mä lähden ja lähden ja jään.
Käänsit mun pääni
Sun lumottu ääni
Se vieläkin korvissa soi.
Et niin toista kertaa tehdä voi,
Kaunis aivopesijätär."
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Darling, minusta tuntuu, että sinä tiedät.
Jätän nyt pallon sun haltuun. En ota itse yhteyttä, liian yksipuoiseksi taas menee. Samalle uralle mitä aiemmin. Miehelle menee.
Voisko nyt ihan vaan suoraan sanoa, että hei sä Mika-tyyppi, oot mun mielessä koko ajan. Yritin sulle ihan livenä vinkata paristi viikossa, mutta ei tainnu ihan mennä perille. Sattuneesta syystä ääneen ei voi sanoa, mutta jos avaat silmäs ni täs mä oon 😘
Vierailija kirjoitti:
Tämä palsta on persiistä.
📵➡️I®️L
Vierailija kirjoitti:
Mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä?
Kuin kusessa olen.
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vakaassa ja pitkäaikaisessa kaipuussani kävi nyt niin, että Joku muu (🤩) löi tänään jalat alta. Yllättäen, pyytämättä. Oon vähän järkyttynyt. Miten tässä nyt näin kävi? Hjälp. Auttakaa, te kanssakaipaajat. Mitä tässä nyt pitää ajatella. Olen uskollista sorttimenttia.
No sit rupeat kaipaamaan kahta yhtäaikaisesti, ja lopussa jää luu käteen. Peruskuvio, ei mitään uutta.
Ei pysty. Yks kerrallaan on mun periaate.
Mutta apua, miten upean tyypin tänään tapasin 😍
AlkuperäinenNo sitten vaan entten tentten teelikamentten. Mikä uudessa kohteessa kolahti? Miten vertautuu vanhaan kaivattuun?
No kun tietäis? Ehkä se, että taisi kolahtaa hänelläkin? Molemmat meni vähän vinksalleen tilanteessa 🤩 vähän on samaa näköä, mutta sori kaivattuni. Oli vähän sun näköä mutta charmantimpi painos. Ja karvaisempi. Huh 😆
Mut joo. Näinhän tässä käy, että luu kädessä mulla loppupeleissä. Eh.
Amatööri ja perinnekulttuurin kieltäjä. Siis ei kukaan mitään luulla tee ja toisekseen perinteisesti luuta on näin pääsiäisenä kelpo peli. Parempi se kourassa kuin luu :) Loppupeleissä voi vaikka sillä luudalla pätkiä luut halutulta taholta :D
Todellakin. Luuta pysyy mulla kädessä, reeniä on rutkasti siitä lajista. En tiedä, ketä tässä luutisin, jos tässä nyt jää kaiken muun hyvän lisäksi kahden kaivatun loukkuun. Mitäs jos toinen niistä onkin sinä, karvaisia kavereita molemmat 😘?
Olet oikeassa, olen karvainen, ehkäpä jopa keskimääräistä enemmän. Syynä tietenkin koiratalous, tuosta halvatun nelijalkaisesta ystävästä irtoaa karvoja ja ei auta vaikka yrittää siivota, pyykätä ja koiraa harjata. Niitä vatun karvoja vaan riittää ja riittää :/ Pitäs varmaankin kerran päivässä kuivausrumpuun laittaa toi pyörimään niin pääsisi tästä minua koskettavasta karvaongelmasta erilleen :)
Tiedän tunteen 🙈 Lopulta niitä leijuu myös ilmassa, ja kun kävelet siistit karvattomat vaatteet päällä läpi kodin koskematta mihinkään, ja katsahdat itseesi jossain kirkkaissa valoissa, niin holy sh..
Siis luudalle olisi aktuaalisesti töitä, busted senkin karvainen kettu :)