Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Minä rakastan sinua ja minusta tuntuu, että sinäkin rakastat minua. Miten kauan tarvii vielä odottaa? 😑
Miehelle vai naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain kesyt linnut kaipaavat. Villit lentävät.
(Elmer Diktonius)
Villeys ei olekaan mitenkään kiinnostavaa, ajattelu on.
Mä ajattelen lennossa ja nukunkin lennossa, kuin tervapääsky.
-villi ja vapaa
Siinä unessa, josta en tahdo herätä, olemme niin lähellä toisiamme, että tunnen sydämesi villin sykkeen rintaani vasten. Ja herätessäni muistan tuon hetken koko päivän. Hellän kiihkeitä suudelmia sinulle, rakkain. Olisitpa sylissäni hellittävänä. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Minä rakastan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Naapuri, jutellaanko viikonloppuna.🍷🍷
Joo, jutellaan vaan. 😊
Olit todella saanut lihaksia. Sen huomaa, että treenaat salilla. Ja yhyy, miten kuumalta näytit...
Joo, ei tämä etene. Jalat liejussa.
Vierailija kirjoitti:
Haittaako jos pussaan
Ei haittaisi ollenkaan, vaikka pussaisit kaikkien nähden. Tee se vaikka heti huomenna. Suudellaan oikein hitaasti, eikä anneta muiden häiritä.
Vierailija kirjoitti:
Olit todella saanut lihaksia. Sen huomaa, että treenaat salilla. Ja yhyy, miten kuumalta näytit...
Onkohan meillä sama kaivattu??
Tänään taas liikaa kaikkea...liian vähän sinua
Halit silmäpakosukkahousunaisille.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollu sähköö tai muutakaan latausta enää tänään. Mmitä tapahtui?
Olen päässyt yli hänestä. Tykkään, mutta en enää haaveile sen kummempia. Ainakaan juuri nyt siis, voihan olla, että tilanne muuttuu radikaalisti piankin.
Ja juu, en ole mies.
Saanko vielä mahdollisuuden olla sinun rakas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan meillä sama kaivattu??
Toivottavasti ei..
Vierailija kirjoitti:
Miks mä aina ihastun kaikkii jotka kattoo päin edes?
En tiiä, mutta itse ihastuin yhteen katselijaan. Sitten kun aloin aktiivisesti hakea katsekontaktia alkoi vältellä katsetta. Ehkä jollain tasolla kiinnostin. Katsoa voi monesta syystä.
Sanoit, että mikään ei tunnu miltään. Minäkäänkö?
Vierailija kirjoitti:
Haittaako jos pussaan
Pussaisitpa.
Vierailija kirjoitti:
Saanko vielä mahdollisuuden olla sinun rakas?
Saat
Oot varmaan mies pettynyt minuun tänään. Nolottaa, mutta en voinut asialle mitään. Olin nukkunut vähän yli 4 tuntia. Väsyneenä hosuu ja unohtelee asioita näköjään. En ehtinyt sulle sanoa kuin muutaman sanan. Jäi vähän turhauttava olo. Aina odotan sun näkemistä niin kovasti. Toivottavasti huomenna saisin nauttia sinun katselemisesta vähän pitempään. Mulla on ikävä sua koko ajan.
Nuku hyvin