Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Nähdäänkö pääsiäisenä?
Ei
Miks mä aina ihastun kaikkii jotka kattoo päin edes?
Vierailija kirjoitti:
Vain kesyt linnut kaipaavat. Villit lentävät.
(Elmer Diktonius)
Villeys ei olekaan mitenkään kiinnostavaa, ajattelu on.
Vierailija kirjoitti:
Onko itsetuntosi naisena/miehenä hyvä vai huono? Ylänuoli hyvä, alanuoli huono.
Nykyään hyvä. Olin avioliitossa jossa itsetunto poljettiin. Lähdin lähes nollasta ja opiskelin uuden ammatin, tapasin lisää mukavia ihmisiä ja tutustuin itseeni uudelleen. Vaihdoin työpaikkaa ja tykkään. Täällä nyt kaipailen :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nähdäänkö pääsiäisenä?
Ei
Harmi. 😌
Vierailija kirjoitti:
Millaisen suhteen haluaisit kaivattusi kanssa? Ystävyys-, seksi-, vai parisuhteen?
Ystävyyssuhteen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain kesyt linnut kaipaavat. Villit lentävät.
(Elmer Diktonius)
Villeys ei olekaan mitenkään kiinnostavaa, ajattelu on.
Hyvin ajateltu.
Vierailija kirjoitti:
Millaisen suhteen haluaisit kaivattusi kanssa? Ystävyys-, seksi-, vai parisuhteen?
Vain ystävyyssuhteen. Parisuhde on kummallakin. Seksisuhteita kumpikaan ei harrasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tai ei mitään.
Mikä on täällä ajoittain esiintyvä Esko,ripuli ja vanha äiti-juttu? Minua häiritsee se ettei ymmärrä alkuunkaan koko asiaa?
Pääsiäisenä sitten vältellään parhaan mukaan 😶
Vierailija kirjoitti:
Nähdäänkö pääsiäisenä?
Nähdään vaan, työaikojeni puitteissa.
En mä odottanutkaan että se täällä hengais, mutta toivoin salaa jos joku vinkkais täällä kaivattavan.
Piirsin tänään sydämiä paperille kärttyselle miehelle. Jäin kaipaamaan meidän kemiaa :)
Joo, ei tämä etene. Mulla on kengän pohjissa pihkaa.
Vierailija kirjoitti:
Miks mä aina ihastun kaikkii jotka kattoo päin edes?
En itse voisi kuvitellakaan ihastuvani kaikkiin jotka minua katsovat sillä silmällä. Vain yksi joka on viime aikoina katsellut saa polveni heikoksi.
Minä rakastan sinua ja minusta tuntuu, että sinäkin rakastat minua. Miten kauan tarvii vielä odottaa? 😑
Haleja narttukoiran omistajalle.
-pienen valkean omistaja -
Niin, täysin turha ja täysin epäkiinnostava olen kaikkien mielestä. Siksipä kokemuspohja on niin vahva.