Aloin laihduttaa
Pitää vaan olla pienessä nälässä ja välillä suuremmassa, niin paino lähtee putoamaan. Lähtöpaino 118kg. Kesäksi 10kg pois.
Kommentit (10)
Syömällä oikein laihtuu ja syömättömyydellä lihoo.
Itse en ole laihduttaessani tuntenut näläntunnetta. Päinvastoin on täytynyt syödä aina vatsansa täyteen ja usein.
Vieläkö jatkat vai joko retkahdit? 2 tuntia kohta mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Syömällä oikein laihtuu ja syömättömyydellä lihoo.
Eli "syö vähemmän kuin kulutat" ei siis pidä paikkaansa
Monihan meistä on noita 10 kiloa kesäksi pois-dieettejä tehnyt, ja aina vain lihotaan entistäkin lihavammaksi sitten syksyllä ja pipareita paistaessa. Moni on vuosikymmeniä jatkanut tuota "llaihdutusta", joka lihottaa.
Kesäksi voisi ottaa tavoitteeksi 3 kiloa.
Heitä pullorasvat ja margariinit pois ja ala käyttämään voita ja muita kovia rasvoja. Tämä siksi kun pehmeät rasvat lihottaa.
Älä laihduta, vaan laihdu. OMAD ja BBBE. Tehtaan takuu.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole laihduttaessani tuntenut näläntunnetta. Päinvastoin on täytynyt syödä aina vatsansa täyteen ja usein.
Kuule kun sitä vatsaa ei kuulu koskaan syödä TÄYTEEN. Syödään sen verran en on kylläinen. Tässä on vissi ero.
Meillä on tuttava tai oikeastaan ystävä, rekkakuski ja pallomaha ja muutenkin hyvin pullea mies. Emme nähneet häntä jokuseen aikaan ja kun näimme oli pudottanut 40 kg painostaan. Kertoi tarinansa. Söi kuten ennenkin kaikkea, mutta noin puolet vähemmän, suunnilleen. Mutta joka tapauksessa aina vähemmän mitä oli ennen lihavana syönyt äkkiä kiireesti ja aina paljon. Mies oli aivan eri näköinen, ei meinannut enää tuntea mutta komeammaksi oli muuttunut ja oli opetellut pois mättämisestä ja hotkimisesta kuten itse kertoi.
Toivottavasti onnistut, sanon yhden vinkin jonka sain eläkkeelle jääneeltä endokrinologilta kun kerroin että alan laihdutuskuurille, hän sanoi: älä vaan ala mitään kuuria pitämään, vaan syö kunnon ruokaa, ja joka sorttia esim. työmaaruokalassa ja vaikka kuppilassa jos käyt, mutta ota vähemmän lautaselle, muuten elimistö ei ymmärräkkään mitä pitäs tehdä. Eli kaikkea mutta vähemmän, no hän itse otti ihan kaikkea, jälkkärit mukaan lukien ja laihtui ainakin sen yli 10 kg n. 8 kk:n aikana ja minäkin sain pois 6 kg keväästä kesään. Olimme hommissa sairaalassa ja ruokalassa oli kyllä tarjolla kaikkea. Uskon tähän kun itse näin, kerran ihan hävetti kun hän oli tullut ennen minua ja menin samaan pöytään lautaseni kanssa jossa oli paljon isompi annos kuin hänellä, ja hänellä oli kyllä joka sorttia ja vähemmän. Jälkkäriä hän otti vain vähän, mutta otti kuitenkin. Onnea toimiisi.