Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Luulek sä tosissas, et ne sua varten pukeutus?
Vierailija kirjoitti:
Olis kiva tietää, mikä asukokonaisuus on ollut hänelle mieluisin, niin voisin laittaa sen sitten treffeille. Kuitenkin iskee armoton vaatekriisi ennen sitä. Oletuksena nyt, että sinne treffeille joskus pääsen hänen kanssaan.
Qma näyttää qmalta riippumatta asusta. Qmuus tulee itsevarmuudesta, eli siitä, kun on itse valinnut vaatteet, joissa itselleen kelpaa. T. Aina qma
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Mitä et ole vielä kokenut suhde rintamalla?
Irtosuhteet, työpaikalta tai harrastuksesta alkaneet romanssit. Ja iso ikäero suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuttiin töissä susta. Eikö sua yhtään hävetä, ku oot yrittäny meistä niin monia eikä kukaan susta kiinnostu.
No ei vissiin
Työpaikalta voi yhden iskeä. Sen jälkeen pitää vaihtaa paikkaa, josta valitsee seuraavan. Teillä on töissä puheenaiheet vähissä, kun tuollaisia jutellaan.
Missä niin on määrätty? Eräs arvostettu kollega löysi meiltä töistä yhteensä kolme vaimoa, mutta oli sillä vuosikymmenten urakin ja useita eri projekteja. Eri
Taitaa olla läheisriippuvainen..24/7 töissä
Luultavasti naisistakin, jos 3 vaimoa on löytynyt samalta työpaikalta.
SivustaEi ihan paras paikka hommata kumppania. Sattuuhan tosin tuota..
Mies54vEi ole kokemusta. Tiedän onnistuneita suhteita, jotka alkoi työpaikalta.
-sivustaVarmasti niitäkin on. Kuulostaa kamalalle mennä samalla autolla töihin ja taas kotia - sama naama yötä päivää...lomat ja kaikki. Ainakin on tosirakkautta😟
Mies54v
Ei tarvitse olla sama työaika. Eikä tehdä töitä yhdessä. Lomalla saa olla silloin, kun itse haluaa..
No eipä kait. Lomat olis kyllä mukava viettää yhdessä toisten😊
Mies54v
Vierailija kirjoitti:
Luulek sä tosissas, et ne sua varten pukeutus?
Hä?
Vierailija kirjoitti:
En ole kokenut ainuttakaan suhdetta. En ikinä sitä että joku rakastaisi minua tai olisi jollain tapaa edes kiinnostunut minusta.
Ennen kuin joku haukkuu trolliksi voin kertoa, että valitettavasti tämä on totta ja kyllä, olen lähestynyt ihmisiä romanttisessa mielessä sekä ollut itse rakastunut. Kaivatullenikin olen kertonut tunteistani ja pakit sieltä tuli.
Onko tämä rinnakkaistodellisuus vielä olemassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuttiin töissä susta. Eikö sua yhtään hävetä, ku oot yrittäny meistä niin monia eikä kukaan susta kiinnostu.
No ei vissiin
Työpaikalta voi yhden iskeä. Sen jälkeen pitää vaihtaa paikkaa, josta valitsee seuraavan. Teillä on töissä puheenaiheet vähissä, kun tuollaisia jutellaan.
Missä niin on määrätty? Eräs arvostettu kollega löysi meiltä töistä yhteensä kolme vaimoa, mutta oli sillä vuosikymmenten urakin ja useita eri projekteja. Eri
-sivustaJep. Mä tiedän useita. Huvittelu on sitten eri asia.
Varmaan kaikki tietää näitä, enkä nyt ymmärrä kenenkään ulkopuolisten halua ruotia niitä täällä? Itseä ei kiinnosta yhtään, missä ihmiset toisensa on kohdanneet ja kuinka monta tapasivat sitä ennen.
Bystander
Mies ei ole samassa työpaikassa. Hänellä on joku fetissi tietyn alan naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkautta. Hyvää seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Olis kiva tietää, mikä asukokonaisuus on ollut hänelle mieluisin, niin voisin laittaa sen sitten treffeille. Kuitenkin iskee armoton vaatekriisi ennen sitä. Oletuksena nyt, että sinne treffeille joskus pääsen hänen kanssaan.
Olen aina pukeutunut siten, että se on minulle mieluisin. Hyvin näyttää toimivan ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei vissiin
-sivustaVarmasti niitäkin on. Kuulostaa kamalalle mennä samalla autolla töihin ja taas kotia - sama naama yötä päivää...lomat ja kaikki. Ainakin on tosirakkautta😟
Mies54v
Ei tarvitse olla sama työaika. Eikä tehdä töitä yhdessä. Lomalla saa olla silloin, kun itse haluaa..
No eipä kait. Lomat olis kyllä mukava viettää yhdessä toisten😊
Mies54v
En ole lomiani viettänyt miehen kanssa 12v. Vaikka olen ollut tuosta ajasta 5v suhteessa.
💚💚💚💚💚muru,oli kaunis viikonloppu kaiken kaikkiaan,nyt on taas aika unien ja voimien keräämisen ensi viikoksi..pääsenhän taas ihan sun iholle,pidät kädestäni ja hengityksemme kulkee samaan tahtiin, uni jo tulee....mmmh , on niiiin hyvä näin, sun lähellä.
Hyvää Yötä
m+3a
n-m
Sinä yönä kerroin tunteistani... kuiskausetäisyydellä, vain käsien noston päässä halauksesta, kurkotuksen päässä suudelmasta. Silti emme edes hipaisseet silloin. Tuntui kuin aika olisi pysähtynyt, taivaan tähdetkin pidättivät hengitystään. Tunsin suloisen lämpösi talvitakkini läpi.
Vierailija kirjoitti:
väsyttää niin
Päivä, kaipaus vai elämä?
j.t lopeta se tuijottelu asuntoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
väsyttää niin
Päivä, kaipaus vai elämä?
Päivä
Minua ei haittaisi kumppanin sairaudet eikä täällä mainitut vaipat. Monilla meistä on näkymättömiä sairauksia. Ne ovat osa elämää ja niiden kanssa vain pitää pärjätä. Minäkin olen ulkoisesti terveen näköinen ja peruspositiivinen ihminen, mutta minulla on etenevä sairaus. Tiedän, että se voi olla este jollekin, mutta sille ei sitten voi mitään.
Onko kukaan nähnyt mun armasta?