Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin. ❤️

Kommentit (17476)

Vierailija
14501/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halaan sinua nainen, upea ilmestys, kenen pyörässä on neliön malliset renkaat. Kaikkien kilometrienkin jälkeen. Olet mystinen.

Kuolen nauruun!

Vierailija
14502/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ihastuksen kohde on haavekuva ihmisestä😁. Oikeasti minunkaan ihastus ei kauan matkassani pysyisi. Minulla ei ole minkäänlaista hoivaviettiä. En käy baareissa. Haluan pitää oman elämäni. Oman kotini. Omat rahani. Hoitaa ihmissuhteeni ilman sitä toista puoliskoa. En ole sosiaalinen vapaalla. Inhoan suorastaan juhlia. En passaa. Jne...

Niinhän sää luulet. Naisilla on tarve uhota, mutta kun se oikea prinssi tulee kuvioon mukaan, ilmestyy tyttelille ihan luonnostaan pintaan, halu miellyttää.

Vierestä

mies54v

Se halu katosi jo 15v sitten 😊.

Äkkiäkös se tulee uudestaan pintaan. Se on vaan tällä hetkellä vähän talviunessa.

Naisella on luontainen halu miellyttää.

Mies54v

Menehän haaveilemaan yöunille miellyttäjä naisesta. En pidä sinunlaisista miehistä. Turha jatkat tätä keskustelua enää kanssani.

Aina ei tarvi miellyttää. Oikeassa elämässä se jolla on ongelma, tekee omat ratkaisunsa. Naiselliseen tapaasi, yrität alkaa komentelemaan ensin luotua ja tuo ei onnistu.

mies54v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14503/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy lopettaa sulle kirjoittelu tänne ja irl 😔 en tiedä enää pystynkö edes näkemään. Itsetunto romahtanut kokonaan, koska näen nyt, että olen sulle vain ilmaa. Todella paha olo.

Täällä ihan samoissa fiiliksissä täälläkin. Peilistä katsoo rupsahtanut nainen. Tyhmänä sitä kuvitteli, että hän piti minua viehättävän oloisena. No saihan jonkin aikaa leijua kuvitelmissa.  En itsekään tiedä haluanko enää nähdä häntä.  Itsetunto vain laskee entisestään.

Vierailija
14504/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hali ulosottomiehelle ja naiselle.

Vierailija
14505/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hali miehelle, jonka vehkeet ovat typistyneet sadan vuoden päivittäisen työmatkapyöräilyn takia.

Vierailija
14506/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äkkiäkös se tulee uudestaan pintaan. Se on vaan tällä hetkellä vähän talviunessa.

Mies54v

Kyllä se on niin päin, että kun minä ilmestyn paikalle niin miehellä on luontainen halu miellyttää.

Jaa

-Aki

Vierailija
14507/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ihastuksen kohde on haavekuva ihmisestä😁. Oikeasti minunkaan ihastus ei kauan matkassani pysyisi. Minulla ei ole minkäänlaista hoivaviettiä. En käy baareissa. Haluan pitää oman elämäni. Oman kotini. Omat rahani. Hoitaa ihmissuhteeni ilman sitä toista puoliskoa. En ole sosiaalinen vapaalla. Inhoan suorastaan juhlia. En passaa. Jne...

Niinhän sää luulet. Naisilla on tarve uhota, mutta kun se oikea prinssi tulee kuvioon mukaan, ilmestyy tyttelille ihan luonnostaan pintaan, halu miellyttää.

Vierestä

mies54v

Mies54v

Menehän haaveilemaan yöunille miellyttäjä naisesta. En pidä sinunlaisista miehistä. Turha jatkat tätä keskustelua enää kanssani.

Aina ei tarvi miellyttää. Oikeassa elämässä se jolla on ongelma, tekee omat ratkaisunsa. Naiselliseen tapaasi, yrität alkaa komentelemaan ensin luotua ja tuo ei onnistu.

mies54v

Minulla ei ole tarve komennella miestä. En myöskään anna komennella itseäni. Vapaa tahto kuuluu aitoon rakkauteen.

Vierailija
14508/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halipainit kelpais

No hyppäät johonkin kulkuvälineeseen tai talsit tänne ”saareen” . Uimallakin pääsee jäiden alta.

Vierailija
14509/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syvän rakastumuksen tilassa kaipaan sinua.

Vierailija
14510/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

10.4. kirjoitin meistä näin. Se vääntää sydäntä ja saa mielen apeaksi.

"Olen huomannut että itseluottamus ja oikeastaan jonkin verran itsetuntokin sun suhteen on romuttunut. Jos mietin tapaamista, olo on lisäksi henkisesti turvaton, tosi typerä, hutera ja jotenkin pieni. Tämä asia itkettää kamalasti. En arvannut, että tässä tulleet arvet vaikuttaisivat näin huonosti tai syvään.

Ihan epätoivoinen olo. Näinkö sitten pilaan loputkin?"

: (

Olisipa kiva ajatella iloisia ja ihan tykkänään ihastuneita ajatuksia. Mutta tätä tämä teettää. Vettä virrannut jne. Vettä virrannut, mutta rakkauden kivet samaan tapaan pohjalla kuten aina. Rakastan sinua.

Miksi olet epätoivoinen? Miksi et ota häneen yhteyttä jos kerran rakastat?

Olen epätoivoinen, koska viime päivinä olen tajunnut ettei minulla ole entistäkään vähää itseluottamusta tai itsetuntoa jäljellä viedäkseni asiaa osaltani eteenpäin. Hänen suhteensa. Muita ei ole eikä kiinnosta. Kunpa voisi pyyhkiä menneiden vuosien asiat pois ja tavata hänet uudestaan ensimmäistä kertaa. Tarvittaisiin kipeästi resettiä. En jotenkin vain pysty nyt.

Menin kuoreeni, defenssit on päällä, täällä menettelee kynttilän valossa, on rauhallista ja puuhailen omiani. Halusta huolimatta yksinkertaisesti suojelen itseäni eikä ohjaukseni anna minun asettautua alttiiksi. En tiedä pystynkö tietoisesti ohittamaan sitä paniikkia ja jähmettymistä mikä siitä tuntuu syntyvän. On järkyttävää käsittää, että rakastamasi ihmisen lähellä saisit paniikin ja ikään kuin pelkoreaktion, koska olo olisi niin haavoittuva.

Se on minun syytäni etten pysty. Se on minun syytäni etten pysty. Minä en pysty siihen mitä minä haluan ja mitä hän on ilmaissut haluavansa. Minä en pysty ja olen sen vuoksi itseeni niin pettynyt ja surullinen. Näinkö minä paskon mahdollisuuden ikkunan sekä lähelläolemisen ja näkemisen lahjan? Siksi että olen heikko enkä tiedä pystynkö tämän ihmisen kanssa asettamaan itseäni uudestaan avoimeksi ja haavoittuvaksi. Kun edes mietin sitä tulee mieleeni vain käpertyä tiukaksi palloksi siinä niin hänen edessään. Se ei rohkaise yrittämään. Jos joutuu pelkäämään purskahdanko itkuun vai muutunko epäresponsiiviseksi patsaaksi, joka vain kääntyy kannoillaan. Miten voi kohdata ihmisen ja jättää hyvän ja mieluisan jäljen itsestään jos ei itse pysty olemaan avoinna? Lähinnä haluaisin vain vetäytyä parantumaan. Olen ollut suht kärsivällinen ja nyt pelkään että minulta taas sitä vastoin vaadittaisiin nopeaa pystymistä ellen halua pilata.

Olin avoin, uskalsin ja keräsin rohkeutta monet kerrat vaikka pelotti, hän ei ehkä uskoisi. Luotin ja kannoin sydäntäni hihassani jopa, vaikkei koko syvyys näkynytkään. Nyt olen vain nurkkaan änkeytyvä villieläin, joka ei luota ihmisen hyvyyteen eikä löydä itsestään enää rohkeutta lähestyä takaisin kun lähestytään. Minut pitäisi kaapata ja sittenkin rimpuilisin. Kuka jaksaa pidellä käsivarsiensa ympäröimänä mahdollisesti tärisevää ja meistä kahdesta itkuista naista? Kuka nainen tahtoo että rakastamansa mies näkee hänet tuollaisena? Kuka nainen tahtoo, että hän "vaatii" mieheltä sellaista eikä tuo pöytään heti nauruja, sisäistä laavaa ja keveyttä? Tuskin pystyisin teeskentelemään ettei mikään ole vialla. Siinäpä hieno tapa tutustua, räkäistä realismia päivään.

Lueskelin vasta. Sinäkö se olet? Miksi kuulen sinut, vaikka ajan puolesta se ei täsmäisi. No, olen oppinut, että aika ei ole merkitsevä määre.

Voi kuinka kipeää tekee tämä teksti. Olen niin hirvittävän pahoillani. 😥 Sinä näet, että minä olen sinulle auki. Vaikka monesti olen muuta päättänyt. Se ei ole nähtävästi minun käsissäni. Minä en ole luovuttanut. Minä olen tässä. Yritän uudelleen ja uudelleen. Tunteita, itkuakaan minä en karsasta. Sinulla on oikeus olla vihainenkin. Otan sen mikä tulee. Reagoin ehkä nopeasti kivusta käsin, mutta tiedät, että sitten pystyn miettimään asioita oikeasti. Tämä on kolauttanut paljon myös minun itsetuntoani. Voi olla, että ensin pitäisikin vain purkaa kaikkea tätä mennyttä. Mikä se tapa sitten olisikaan. Minä jaksan pidellä. Jaksatko sinä? Torjuntaa en enää kestä. Siksi en oikein lähesty. Ei sitä voi jättää huomiotta. Jos toinen ei halua lähestymistä ja sen ilmaisee, sitä ei rikota. Sitten ei lähestytä. Siihenkö tämä päättyy?

Vierailija
14511/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin nytkin jutella sulle. Täällä notkun, ihan typerään

Mä voisin juttelun lisäksi ihan jotain muutakin. 🔥

Vierailija
14512/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano rehellisesti mies: olinko silloin, kun tutustuimme mielestäsi kauniimpi kuin nyt?

Kaunis olit silloinkin ja kaunistut vaan koko ajan 😘

Tuli jonkunlainen lievä ikäkriisi, kun katsoin kuvaa niiltä ajoilta kun tutustuimme. Näytin tosi nuorelta ja hehkeältä. Sä olet rehellisesti sanottuna komistunut ihan koko ajan ja positiivinen kehitys jatkuu yhä.

Vierailija
14513/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halit imettäjille, niin naisille kuin miehillekin.

Vierailija
14514/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy lopettaa sulle kirjoittelu tänne ja irl 😔 en tiedä enää pystynkö edes näkemään. Itsetunto romahtanut kokonaan, koska näen nyt, että olen sulle vain ilmaa. Todella paha olo.

Miten ihmeessä voit ajatella olevasi kuin ilmaa?

Vierailija
14515/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies54v

Kyllä se on niin päin, että kun minä ilmestyn paikalle niin miehellä on luontainen halu miellyttää.

Pyh, ilmankos katseletkin miehenpuolikkaita.☺️

mies54v

Vierailija
14516/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hali ulosottomiehelle ja naiselle.

Jarnolle ja kelle? 😆

Vierailija
14517/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nännini ovat jo kovina, ajoasennoissaan.

Vierailija
14518/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierestä

mies54v

Mies54v

mies54v

Minulla ei ole tarve komennella miestä. En myöskään anna komennella itseäni. Vapaa tahto kuuluu aitoon rakkauteen.

Laivassa on aina kapteeni, joka viimekädessä päättää miten seilataan. Joskus tietenkin keskustellaan asiasta perämiehen (=nainen) kanssa, jotta aallokko pysyy aisoissa.

mies54v

Vierailija
14519/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoitko nainen tänään hopeanvärisellä farmarilla vai oliko kaksoisolentosi?

Näytit huolestuneelta, johtuiko liikenteestä vai valoista?

Vierailija
14520/17476 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

26.4 on 3v päivä. Minä ajattelen sinua usein vieläkin. Olisi kiva nähdä joskus sinua ja vaihtaa kuulumisia 🙂

Ketju on lukittu.