Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään on kyllä ollu outoja juttuja.
Kyllä, koska kirjoittelet niitä.
Hyökkäys on paras puolustus?
Vierailija kirjoitti:
Naurattaaaaaaa
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaisisinpa ottaa sinuun yhteyttä ja pyytää kahville joku päivä. Haluaisin nähdä sinut koska ikävä on kova.
Juon kyllä kahvia. Joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Riitta, pääsiäisenä kait nähdään? Silloin taas saan painautua syleilyysi ja painaa vanhan liiton rehottavaan tuheroon! On se vaan nautinnollista oikein lupsakkaan...
Munarikasta pääsiäistä ja töhnä munaa. Sekä siemenen istutusta ruohikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon semmonen pelottava nainen for real 😆😆😆
Minä puolestaan olen vaarattoman oloinen. Kukaan ei tiedä, mitä sisältäni löytyy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahastuisitkohan, jos tietäisit, että katselin kuvaasi tänään samalla kun... tiedäthän.
Sorry että naurahdin.... 😂 ja samalla häkellyin. Mutta siis en kai pahastu. Naurahdin vaan sinun makua. Mutta toisaalta jos kuvalleni pystyt tulemaan niin se kertoo että olet tosissasi.
Ei se mitään. Olen tottunut siihen, että naiset naurahtavat ja häkeltyvät, kun näkevät/kuvittelevat juhlakuntoni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahastuisitkohan, jos tietäisit, että katselin kuvaasi tänään samalla kun... tiedäthän.
Eikö tuo ole normisettiä ihastuneille? Sivuhuom.
On.
Ps. Laita rakas uusi kuva!
(Sivusta huutelen)
En muuten laita. Tule tänne katselemaan eläviä kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo ole normisettiä ihastuneille? Sivuhuom.
On.
Ps. Laita rakas uusi kuva!
(Sivusta huutelen)En muuten laita. Tule tänne katselemaan eläviä kuvia.
Ei väliä, sinun kuvaasihan en näkisi muutenkaan. Kaivattuani huhuilen.
Sama
”Niente per te” sanoi muinoin muijakaverini Italiassa, kun ei halunnut enää minun tietävän elämästään. Se oli finito se homma. Pistetään paska kiertämään: niente per te. Voit keskenäs miettiä, miksi näin. •una Donna•
Mutta siis totta kai tiedän olevani hyvännäköinen. Eihän sitä voi olla tietämättäkään. Ja silti olen täällä, kaipaan toivottomana. Jo toista vuotta.
💚💚💚💚💚muru,kiitos tämän päiväisestä,nyt on aika nukahtaa sinun kainaloon..saan taas pitää sinua kädestä ja sulkea silmät onnellisena,tiedostaen ,että huomenna on taas uusi mahdollisuus.....mihin vaan..taivas rajana..näin on hyvä
Hyvää Yötä
minä+ 2 amigos
n-m
Vierailija kirjoitti:
”Niente per te” sanoi muinoin muijakaverini Italiassa, kun ei halunnut enää minun tietävän elämästään. Se oli finito se homma. Pistetään paska kiertämään: niente per te. Voit keskenäs miettiä, miksi näin. •una Donna•
Allora non c'è niente per noi.
Wir haben Angst und sind allein.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä Timolle
Multa kans. Molemmille Timoille.
Vaihdoin Tomista Timoon. Mikä mussa on vikana?
Kulta, näin kyllä meidän yhteisestä S-mobiilista, että hait ilta-alesta kakkua ennen lentopallotreeneihin menoa❤️ Olet kyllä ihan hupsu! Ensin itse alat sokerittomalle, ja sitten minulta salaa herkuttelet. Minäkin aloin sokerittomalle sinun innoittamana, mutta herkuttelen joskus ihan rehellisesti. Syödään kakkua ensikerralla yhdessä jooko?❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähetän terveisiä sille miehelle, joka pitää hymystäni ja naisellisuudestani. Ja, jota vahvuureni joskus "pelottaa". Sinun olisi pitänyt uskaltaa tutustua minuun paremmin. Minussa on monia puolia. Suurin osa hyviä 😉
Lähetän terveiset sille naiselle, joka tulee viestistäsi mieleeni.
Yritin tutustua paremmin, hän ei halunnut.
-roger rabbit
Aikaa on vähän. Se pitää käyttää viisaasti. Kaikkiin halukkaisiin emme voi. Emmekä edes halua tutustua. Toivon sinulle parempaa onnea jatkossa ❤️
Vierailija kirjoitti:
Wir haben Angst und sind allein.
Halt die Klappe du Narr und küss mich. Die ganze Welt ist eine Bühne und alle Frauen und Männer bloße Spieler.
Best regards,
Me and W.Shakespeare
Riitta, pääsiäisenä kait nähdään? Silloin taas saan painautua syleilyysi ja painaa vanhan liiton rehottavaan tuheroon! On se vaan nautinnollista oikein lupsakkaan...