Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Hyvää yötä kauniille naiselle naapuritaloon 🤗
Ei homogeeninen kirjoitti:
Minä olen salakavalasti alkanut tuntea mielihyvää. Aivoissani on käynnistynyt neurokemiallinen muutostila eli ihastuminen.
Se alkoi jo viime vuonna
Sen suhteen on tapahtunut parin viimeisen kuukauden aikana nousua. Siinä on tapahtunut expotentiaalinen kasvu. Käyrä on ylöspäin. Adrenaliini -ja norepinefriini virtaa. Keho huutaa kosketusta. Dopamiini sätii. Ajatukset on huttua. Kevät koittaa. Huoh..... et tiedäkään. En olisi uskonut mutta niin vain joku valloitti.
🥰
Enpä olis arvannut että vielä näin vanhoilla päivillä yks tavallinen maaliskuinen keskiviikko joku kolahtaa ensi sekunnilla kuin halko otsaan.
Mitä se on?
En mä halua enää lisääntyä, joten jos luonto yrittää sellasta viestittää ni ei kiitos.
Mut voisin viettää ton tyypin seurassa loputtomasti aikaa. Vaikka ei ole yhtään mun tyyppiä edes. Se vetää puoleensa kun tosi tosi vahva magneetti. Sellasta signaalia lentää huoneen poikki ettei jäänyt epäselväksi sen olevan yhtä voimakas toiseenkin suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin ihastunut mammaan, jolla oli likainen fillari. Onneksi aika teki tehtävänsä 👍
Fillari ruostui?
Ei jaksanut pestä eli laiska varmaan.
Aivan sama.
Olen Heidi Helsingistä ja mulle on tehty pahoja asioita.
Hengitän syvään ja mietin miten tästä eteenpäin.
Näytit tänään(kin) hyvältä! 😗Uskoisit siihen itsekin! T. minä vaan
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi kaivata sinua sekuntiakaan enää. Tämä on vaan niin väärin. Haluan päästä sinusta eroon, mutta silti en halua. Ota tästäkin nyt jotain selvää.
Tiedän ihan tarkkaan tuon tunteen.
Tarttisin annoksen sinua. Kotiin toimitettuna tulee turhan kalliiksi, mutta mulle riittäisi vaikka vain pieni äänimerkki.
Pahastuisitkohan, jos tietäisit, että katselin kuvaasi tänään samalla kun... tiedäthän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä sellaiselle naiselle, jolla on todella monia hienoja ominaisuuksia. Kaikkein hienoin on sellainen, jota en osaa edes nimetä ja silti sen vuoksi hän pysyy mielessäni. Jotakin tavassa olla. Epäreilua muita naisia kohtaan, mutta tutustumishalukkaat vertautuvat aina häneen, eikä heillä näin ollen tietenkään ole mitään mahdollisuuksia.
Sulla on varmaan sama kaivattu kuin mulla. Tai ainakin yhtä traaginen tilanne.
Hyvin mahdollista. Pidän lähtökohtana, että jokainen häneen tutustuva mies ja miksei nainenkin, ihastuu väistämättä ennen pitkään. Jotkut naiset ovat sellaisia.
Olen sellainen tyyppi, johon ihmiset vaikuttavat ihastuvan herkästi. Olen ollut suurimman osan elämästäni yksin, enkä omasta halustani. Se matkan päästä ihailu harvoin johtaa lähestymiseen.
Luultavasti tykästyvät vain, jos et kerran suhteeseen asti juurikaan pääse.
Aivan sivusta
Ottaisitko mieluummin naisen, joka pyöräilee, mutta ei jaksa pestä pyörää vai naisen, joka pesee pyörää, mutta ei jaksa pyöräillä?
Millaiselle miehelle tämä menee?
Vierailija kirjoitti:
Pääsisinpä mies sinun kanssasi sille mainitsemallesi mökille. Voisin vain katsella sinisiin silmiisi ja olla vain.
Tämä siis.
Vierailija kirjoitti:
Pahastuisitkohan, jos tietäisit, että katselin kuvaasi tänään samalla kun... tiedäthän.
Eikö tuo ole normisettiä ihastuneille? Sivuhuom.
Katselen hänen kuvaansa monta kertaa päivässä, enkä mieti, pahatuisiko jos tietäisi. Hänhän ei tiedä.
Lähetän terveisiä sille miehelle, joka pitää hymystäni ja naisellisuudestani. Ja, jota vahvuureni joskus "pelottaa". Sinun olisi pitänyt uskaltaa tutustua minuun paremmin. Minussa on monia puolia. Suurin osa hyviä 😉
Ja tämä siis sivusta.