Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Muutenkaan ei kai kukaan aikuinen ihminen luule, että ulkonäkö varsinaisesti liittyisi siihen löytääkö sopivaa puolisoa tai edes seksikumppaneita tai yhtään mitään.
- Ikisinkku sivusta
Tuu sponssamaan mua sokeri-isukki♥️
Sama huulipuna huomenna kuin tänään, rakas?👄💓
Vierailija kirjoitti:
Muutenkaan ei kai kukaan aikuinen ihminen luule, että ulkonäkö varsinaisesti liittyisi siihen löytääkö sopivaa puolisoa tai edes seksikumppaneita tai yhtään mitään.
- Ikisinkku sivusta
Tietysti merkitsee. Terve ihminen näyttää hyvältä ja vetää puoleensa luonnollisesti.
Haluaisitko kanssani mieluiten kaveruuden, salaisen seksisuhteen vai parisuhteen? Miehelle
Iltahali naiselle jolla on sininen auto 🚙🤗
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko kanssani mieluiten kaveruuden, salaisen seksisuhteen vai parisuhteen? Miehelle
Rakastuneet haluaa olla yhdessä. Muussa tapauksessa kaveruus, pelkkään s-suhteeseen en lähtisi.
Vierailija kirjoitti:
Seksisuhteen, muttei salaista.
Vierailija kirjoitti:
Oliko naiselta naiselle? Lähetän iltahalin miehelle, jolla on kyllä kiva auto. Ikinä en ole sellaisen kyydissä ollut. Upea suorastaan.
When I need you
I just close my eyes and I'm with you
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastuneet haluaa olla yhdessä. Muussa tapauksessa kaveruus, pelkkään s-suhteeseen en lähtisi.
Oletko rakastunut häneen? Miksi et ole hänen kanssaan?
Vierailija kirjoitti:
When I need you
I just close my eyes and I'm with you
Don’t abuse me
Vierailija kirjoitti:
🤗🤗😘
Rakastan.
Eipä mulla muuta.
Ei homogeeninen kirjoitti:
Minä olen salakavalasti alkanut tuntea mielihyvää. Aivoissani on käynnistynyt neurokemiallinen muutostila eli ihastuminen.
Se alkoi jo viime vuonna
Sen suhteen on tapahtunut parin viimeisen kuukauden aikana nousua. Siinä on tapahtunut expotentiaalinen kasvu. Käyrä on ylöspäin. Adrenaliini -ja norepinefriini virtaa. Keho huutaa kosketusta. Dopamiini sätii. Ajatukset on huttua. Kevät koittaa. Huoh..... et tiedäkään. En olisi uskonut mutta niin vain joku valloitti.
Mikä muu sulla on ylöspäin kuin käyrä?
Vierailija kirjoitti:
Iltahali naiselle jolla on vihreä pyörä 🚲
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wir haben Angst und sind allein.
Halt die Klappe du Narr und küss mich. Die ganze Welt ist eine Bühne und alle Frauen und Männer bloße Spieler.
Best regards,
Me and W.Shakespeare
Narrinnen. Tut mir Leid.
Jokainen ihminen on omalla tavallaan kaunis. Ulkoisesti ja sisäisesti. Suhde asioissa kemiat vaikuttaa eniten miten juttu luistaa. Ja joskus etenee.
- sivusta