Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Älä murehdi, eikö tilannetta voisi vielä korjata?
Ei voi, tämä on nyt lopullista 🥺
Minä ne viestit kirjoitin. Mutta kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin 5,5 miljoonaa suomalaista. Tunnisteet ovat likimain aina hyvin ylimalkaisesti kirjoitettuja, joten antaa mahdollisuuksia hyvin monelle loksauttaa palasensa kohdalleen. Päivittäisissä tekemisissä on loppujen lopuksi aika vähän variaatioita ihmisten välillä, ehkä joitakin kymmeniä. Esimerkiksi kello 15.00 iltapäivällä toisiaan katsoo silmiin tuhansia suomalaisia. Naapurin ikkunan alta kävelee päivittäin miljoonia ihmisiä jne. Ei, ette tiedä osuuko, jos sitä ei ole teille kerrottu. Tämä ärsyttää varmasti monia, jotka ovat varmoja tunnistajia ja osaa muistakin. Ei ole syytä, ei ole pahantahtoinen kirjoitus, itse asiassa päin vastoin. Osoitettu niille, jotka elävät palstan tahpahtumista tilannettaan. Ja loppuun, voihan se joku viesti olla juuri sinulle. Hyvin paljon todennäköisemmin kuitenkaan ei ole, joten älä elä sen mukaan.
Ei ärsytä ollenkaan, asiaa. Mitään negaa en ole ominut täältä, posia välistä ja osa on ollut varmasti muille.
Pidät kuitenkin itsestäänselvänä, että osa on todella sinulle? Onko viestin kirjoittaja kertonut niin tekevänsä? Vai ajatteletko tunnistavasi jostakin muusta?
Irl sopii yhteen, sisältö sopii muhun, jotain insidekommentteja, katsoo seuraavana päivänä tarkoittavasti jne. Tunnen jo miehen tavan kommentoida.
Huomasin ja tunnistin heti. Sietääkin hävetä.
Uuh oon niin kuuma etten kestä tätä poltetta🔥🥵
Juuh, palaan vasta illalla taas 🙄 joskus 21 tuun lukaseen.
Teatteria! Ei täältä kukaan voi tunnistaa viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup naisille jotka ovat saaneet positiivisia viestejä täällä. Millainen olet?
Mitä väliä jollain ketjuviesteillä? Ei ne ylipäätään minulle ole eikä tarvikaan olla.
En ymmärrä miten jotkut laittaa niin paljon painoarvoa ketjun viesteille, tosin en ymmärrä miksi itsekään edes käyn täällä..
Todella hukkaan heitettyä aikaa.Mitä väliä sillä on mihin muut laittaa painoa. Mikä järki edes käydä täällä jos viestit ei merkkaa mitään, on parempaakin ajan kuluketta.
Eipä mullekaan kyllä tuntemattomien anonyymit viestit täällä yhtään mitään merkkaa. Käyn kirjoittamisen, en lukemisen takia. Eri
Ei kai kellekään tuntemattomien viestit merkkaa, ne mitkä tunnistaa.
Ei täällä voi mitään varmaksi tunnistaa, ne on kaikki tuntemattomien viestejä
Toiset tunnistaa ja toiset ei, menkää jo eteenpäin!
Ei voikaan, paitsi minä. Voin ja tunnistan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin 5,5 miljoonaa suomalaista. Tunnisteet ovat likimain aina hyvin ylimalkaisesti kirjoitettuja, joten antaa mahdollisuuksia hyvin monelle loksauttaa palasensa kohdalleen. Päivittäisissä tekemisissä on loppujen lopuksi aika vähän variaatioita ihmisten välillä, ehkä joitakin kymmeniä. Esimerkiksi kello 15.00 iltapäivällä toisiaan katsoo silmiin tuhansia suomalaisia. Naapurin ikkunan alta kävelee päivittäin miljoonia ihmisiä jne. Ei, ette tiedä osuuko, jos sitä ei ole teille kerrottu. Tämä ärsyttää varmasti monia, jotka ovat varmoja tunnistajia ja osaa muistakin. Ei ole syytä, ei ole pahantahtoinen kirjoitus, itse asiassa päin vastoin. Osoitettu niille, jotka elävät palstan tahpahtumista tilannettaan. Ja loppuun, voihan se joku viesti olla juuri sinulle. Hyvin paljon todennäköisemmin kuitenkaan ei ole, joten älä elä sen mukaan.
Ei ärsytä ollenkaan, asiaa. Mitään negaa en ole ominut täältä, posia välistä ja osa on ollut varmasti muille.
Pidät kuitenkin itsestäänselvänä, että osa on todella sinulle? Onko viestin kirjoittaja kertonut niin tekevänsä? Vai ajatteletko tunnistavasi jostakin muusta?
Ite oon ainakin eräälle miehelle kirjoittanut niin tunnistettavasti, että varmasti on tunnistanut. Jotain asioita, mitä meidän kesken on tapahtunut irl. Muut eivät niitä voi ymmärtää tunnisteiksi. Tietenkin sellaiset jotka täältä ei löydä sopivia viestejä, eivät voi uskoa todeksi, että joku muu voi löytää. Sivusta
Löytyy vaikka kuinka usein, just sellaisia asioita, mitä on tapahtunut tai sanottu kahden kesken irl. Niihin vain reagoi täällä useampi muukin joka kerta, joten mikään tapahtunut tai sanottu ei ole uniikkia tai satavarma tunniste just itelle. Voi olla kenelle vaan muullekin, joka tunnistaa itsensä niistä.
Oikeasti, pari kertaa on ollut ihan suora sitaatti jostakin mistä on puhuttu just. Ja senkin moni tunnisti itelleen, eikä lopulta tarkennettuna ollut tietenkään mulle (tai niille muillekaan).
Sivusta myös
Voit rauhassa pitää oman mielipiteesi. Ja minä oman. Olen varma että hän on tunnistanut. Ja minä joskus myös hänet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uuh oon niin kuuma etten kestä tätä poltetta🔥🥵
Itseluottamus huipussaan.
Korona?
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Teatteria! Ei täältä kukaan voi tunnistaa viestejä.
Palstaharha. Kaikki me olemme siihe sortuneet ja sen katkeran kalkin nieleminen on vaan koettava itse, kun se ei ollutkaan sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup naisille jotka ovat saaneet positiivisia viestejä täällä. Millainen olet?
Mitä väliä jollain ketjuviesteillä? Ei ne ylipäätään minulle ole eikä tarvikaan olla.
En ymmärrä miten jotkut laittaa niin paljon painoarvoa ketjun viesteille, tosin en ymmärrä miksi itsekään edes käyn täällä..
Todella hukkaan heitettyä aikaa.Mitä väliä sillä on mihin muut laittaa painoa. Mikä järki edes käydä täällä jos viestit ei merkkaa mitään, on parempaakin ajan kuluketta.
Eipä mullekaan kyllä tuntemattomien anonyymit viestit täällä yhtään mitään merkkaa. Käyn kirjoittamisen, en lukemisen takia. Eri
Ei kai kellekään tuntemattomien viestit merkkaa, ne mitkä tunnistaa.
Ei täällä voi mitään varmaksi tunnistaa, ne on kaikki tuntemattomien viestejä
Toiset tunnistaa ja toiset ei, menkää jo eteenpäin!
”Mikä järki edes käydä täällä jos viestit ei merkkaa mitään, on parempaakin ajan kuluketta.”
Tätä ihmeteltiin ja sitten kommentoitiin. Älkää kysykö jos ette halua vastauksia kuitenkaan :)
Mitä ketään haittaa, jos joku tunnistaa täältä viestejä.
Just nyt kelpais sellanen katsehetki kuin eilen. Lupaa että huomenna?
Huppu ei tuo naiselle rauhaa, joudun pysymään rivakassa liikkeessä ja omissa maailmoissa myös huppu ja aurinkolasit päässä, tai muuten tulee heti joku mies siihen jotain joriseen 🙄