Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Mä en edes tiedä, että hakeudutko sä mies mun luokse vai hakeudunko itse jotenkin alitajuisesti sun luokse, mutta aina me vaan jotenkin vaikutetaan päätyvän lähelle. Liian lähelle.
Kiukkupelle(t), tulkaahaan hakemaan hali! Kyllä se siitä sitten. T. Muumimamma
Vierailija kirjoitti:
Sama, ei ole kaivattua ja ex-kaivattua en halua ajatella!
En minäkään haluaisi. Maksaisin paljon rahaa jos ei tarvitsisi ajatella häntä enää koskaan. Ja silti tuo on mielessäni päivästä toiseen jo toista vuotta.
Kaikki munat huomiseen koriin. Koska se on sitten siinä. Wish me luck.
Jos me joskus oltais yhtään lähempänä toisiamme varmaan roihahtais vaatteet palamaan.
Tajusitkohan sä että kaikki muut huomas myös että sä huomioit vain mut 🙈
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uuh oon niin kuuma etten kestä tätä poltetta🔥🥵
Itseluottamus huipussaan.
Korona?
"..Toit mulle kuumeen
Suudelmillas...."?
Pika-analysoija sivusta
Tavallaan kokemuksesta haastelen. Aikoinaan sairastin yhden lastentaudin vasta aikuisiällä, olikohan tuhkarokko tai vastaava, niin oli viikon 40-asteen kuume. Eli tää Hopeakettu on elonsa aikana ollut viikon niin hottis etten edes itse sitä poltetta ja kuumuutta meinannut jaksaa🙂
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Aika kuumia ajatuksia tällä hetkellä sinusta. Voisin kuiskata ne sun korvaan, jos olisit tässä ihana.
Kuiskaisitpa. Vetäisin sinut lähemmäs ja kuiskaisin takaisin jotain. Varmaan huomaisit kuiskauksen väräjävän ja hengitykseni kiihtyneen. Kehoni olisi äärimmilleen virittynyt halusta. Katsoisin sua silmiin syvemmälle ja intensiivisemmin kuin ikinä ennen. Näkisit silloin varmaan kaikki tunteeni. Niin minäkin omasi. Nyt ja tässä olisi kaikki.
Onneks me ei olla samassa työpaikassa. Mitä siitäkin tulisi? 😌
Kaks juttua eiliseltä jotka paljasti sut täysin. Sen lisäksi että katsoit mua kuin koiranpentu :) en eläissäni ole tuijottanut ketään noin intensiivisesti silmiin.
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla kaivattu muuttaisi elämääsi?
Muutti jo. Sillä muutoksella myös varmistettiin, että mikään muu ei koskaan tule muuttumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teatteria! Ei täältä kukaan voi tunnistaa viestejä.
Palstaharha. Kaikki me olemme siihe sortuneet ja sen katkeran kalkin nieleminen on vaan koettava itse, kun se ei ollutkaan sulle.
Kaikki? En ole kyllä koskaan kuvitellut minkään viestin täällä olleen minulle. Ikinä.
EriNiinkö? Miksi sitten kuvittelit edellisen viestin koskevan itseäsi?
Koska kuuluun ”kaikkiin meihin” eli ketjussa käyviin.
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korona?
"..Toit mulle kuumeen
Suudelmillas...."?
Pika-analysoija sivustaTavallaan kokemuksesta haastelen. Aikoinaan sairastin yhden lastentaudin vasta aikuisiällä, olikohan tuhkarokko tai vastaava, niin oli viikon 40-asteen kuume. Eli tää Hopeakettu on elonsa aikana ollut viikon niin hottis etten edes itse sitä poltetta ja kuumuutta meinannut jaksaa🙂
Onneksi viikon verran vain 🙃 Jää muillekin jotain saumaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutti jo. Sillä muutoksella myös varmistettiin, että mikään muu ei koskaan tule muuttumaan.
Avaatko vähän?
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korona?
"..Toit mulle kuumeen
Suudelmillas...."?
Pika-analysoija sivustaTavallaan kokemuksesta haastelen. Aikoinaan sairastin yhden lastentaudin vasta aikuisiällä, olikohan tuhkarokko tai vastaava, niin oli viikon 40-asteen kuume. Eli tää Hopeakettu on elonsa aikana ollut viikon niin hottis etten edes itse sitä poltetta ja kuumuutta meinannut jaksaa🙂
Joo kernaasti jätän hottiksen hommat jollein muulle, ei ollut mukava ajanjakso😕
Nykyisin olen vallan cool🎅🏻
En sitten tiedä onko se sitä hopeaketun taikaa tahi charmia kun naiset tuntuvat lämpenevän minulle🤔 Ei tästä ole kauaakaan kun naapurin rouva kävi vallan kuumana!
Oli joku koira käynyt sen pihalle läjän vääntämässä ja se naapuri tietenkin oletti koirani olleen. Huusi: VIE PASK@SI OMALLE PUOLELLE!!!
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaatko vähän?
Olen nainen, turhaan kyselet ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä lankahan on täynnä ihan rehellisen mielenvikaista porukkaa. Miksi olen täällä?
Parempi olla rehellisesti mielenvikainen kuin teeskennellyn älykäs ja henkisesti terve
-harhainen sivusta ja en ole täällä enääAnteeksi, mutta miten niin on parempi?
En voi tietää, en käy ihan täysillä ja on sillä väliäkään
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korona?
"..Toit mulle kuumeen
Suudelmillas...."?
Joo kernaasti jätän hottiksen hommat jollein muulle, ei ollut mukava ajanjakso😕
Nykyisin olen vallan cool🎅🏻
En sitten tiedä onko se sitä hopeaketun taikaa tahi charmia kun naiset tuntuvat lämpenevän minulle🤔 Ei tästä ole kauaakaan kun naapurin rouva kävi vallan kuumana!
Oli joku koira käynyt sen pihalle läjän vääntämässä ja se naapuri tietenkin oletti koirani olleen. Huusi: VIE PASK@SI OMALLE PUOLELLE!!!
Hyvä, että laitoit tuon "joku koira" selvennykseksi.
Sellaista se on kun viileä hopeakettu törmää lämpimään naapuriin ja alkaa sataa (sitä itseään)...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä lankahan on täynnä ihan rehellisen mielenvikaista porukkaa. Miksi olen täällä?
Parempi olla rehellisesti mielenvikainen kuin teeskennellyn älykäs ja henkisesti terve
-harhainen sivusta ja en ole täällä enää
Jep. Parempi vähän psykoottinen kuin itseään terveenä, täydellisenä ja muita parempana pitävä n a rsisti
Ylipäätään parisuhde muuttaisi elämää todella paljon, ihan jo henkisellä tasolla kun puolet minusta vaihtuisi jonkun toisen tilaksi.
Nyt maailmani on täynnä itseäni, parisuhteessa sinne täytyisi ottaa myös se kumppani joka täyttäisi maailmaani.