Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup naisille jotka ovat saaneet
positiivisia viestejä täällä. Millainen olet?Esimerkiksi joustava ja sitkeä, mutta en ole leipäjuusto tai purukumi.
Oli ihana nähdä ja jutella kanssasi pieni hetki eilen vaikka sitten ikkunan kautta. Olet niin kiva, kaunis ja kaikkea. Sydämeni säteilee yhä lämpöä, joka on aivan erityistä laatua. Voisimme tavata useamminkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup naisille jotka ovat saaneet positiivisia viestejä täällä. Millainen olet?
Oletettavasti se on sellainen, joka omii posia negan sijaan. Ei kukaan voi tietää, onko viesti itselle. Todennäköisimmin se jollekulle, joka ei täällä koskaan ole käynytkään.
Ja sellainen, jolla on tarve ja taipumus ylipäätään omia täältä yhtään mitään.
Ei kaikki ”omi” sen enempää positiivisia kuin negatiivisiakaan viestejä.
No ei, mutta kun nimenomaan positiivisista viesteistä kysyttiin, niin rajasin jo valmiiksi rajattua joukkoa pienemmäksi. Toki ensin pitää omia jotakin ja sitten niistä vielä omitaan ne positiiviset. Monihan täällä omii pelkkää negaa (eikä nekään viestit kenellekään täällä ole).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup naisille jotka ovat saaneet positiivisia viestejä täällä. Millainen olet?
Mitä väliä jollain ketjuviesteillä? Ei ne ylipäätään minulle ole eikä tarvikaan olla.
En ymmärrä miten jotkut laittaa niin paljon painoarvoa ketjun viesteille, tosin en ymmärrä miksi itsekään edes käyn täällä..
Todella hukkaan heitettyä aikaa.
Mitä väliä sillä on mihin muut laittaa painoa. Mikä järki edes käydä täällä jos viestit ei merkkaa mitään, on parempaakin ajan kuluketta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletettavasti se on sellainen, joka omii posia negan sijaan. Ei kukaan voi tietää, onko viesti itselle. Todennäköisimmin se jollekulle, joka ei täällä koskaan ole käynytkään.
Ei kaikki ”omi” sen enempää positiivisia kuin negatiivisiakaan viestejä.No ei, mutta kun nimenomaan positiivisista viesteistä kysyttiin, niin rajasin jo valmiiksi rajattua joukkoa pienemmäksi. Toki ensin pitää omia jotakin ja sitten niistä vielä omitaan ne positiiviset. Monihan täällä omii pelkkää negaa (eikä nekään viestit kenellekään täällä ole).
Luultavasti monet tietää liven perusteella mitkä viestit on heille. Tuskin kukaan randomisti omii.
Stressaa. Miten selviän huomisesta kun sun läsnäolo saa mut levottomaks ja aivosolut kuumenee jo siitä kun katsot mua. Miten voin olla katsomatta sua? Miten voin peitellä tätä kun se loistaa kuuhun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki ”omi” sen enempää positiivisia kuin negatiivisiakaan viestejä.No ei, mutta kun nimenomaan positiivisista viesteistä kysyttiin, niin rajasin jo valmiiksi rajattua joukkoa pienemmäksi. Toki ensin pitää omia jotakin ja sitten niistä vielä omitaan ne positiiviset. Monihan täällä omii pelkkää negaa (eikä nekään viestit kenellekään täällä ole).
Luultavasti monet tietää liven perusteella mitkä viestit on heille. Tuskin kukaan randomisti omii.
Ei voi tietää varmaksi, jollei sulle livessä sitä kerrota. Viestit on kuin horoskoopit, sopii monen tilanteisiin. Minullekin on monesti osunut, vaikkei tod ole mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä jollain ketjuviesteillä? Ei ne ylipäätään minulle ole eikä tarvikaan olla.
En ymmärrä miten jotkut laittaa niin paljon painoarvoa ketjun viesteille, tosin en ymmärrä miksi itsekään edes käyn täällä..
Todella hukkaan heitettyä aikaa.Mitä väliä sillä on mihin muut laittaa painoa. Mikä järki edes käydä täällä jos viestit ei merkkaa mitään, on parempaakin ajan kuluketta.
Eipä mullekaan kyllä tuntemattomien anonyymit viestit täällä yhtään mitään merkkaa. Käyn kirjoittamisen, en lukemisen takia. Eri
Vierailija kirjoitti:
Haluisin niin olla tänään siellä. Lounasaikaan olisi maistunut pienet katseenvaihdot.
Huomenna sitten ❤️
Yhdessä lounas huomenna. Katseet kohtaavat♥️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi tietää varmaksi, jollei sulle livessä sitä kerrota. Viestit on kuin horoskoopit, sopii monen tilanteisiin. Minullekin on monesti osunut, vaikkei tod ole mulle.
Mulle taas ei osu oikein ikinä mikään täällä, vaikka muualta palstalta olen kyllä useamman kerran jotain ilkeää palstamiehen viestiä lukiessani miettinyt, että varmaan hänen kirjoittama / hän voisi kirjoittaa juuri noin.
Olen tässä, koska tarvitsen kaiken mahdollisen tuen.
Vierailija kirjoitti:
Olen tässä, koska tarvitsen kaiken mahdollisen tuen.
🦯
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä olen alkanut enemmän omia negaa, jotta pääsen tästä eroon. Ajattelen kaivattuni kirjoittavan juuri noin ilkeästi. Toimii hyvin. En usko, että kohtaamme enää ikinä ja jos jostain syystä tulisi tilanne, että pitäisi tavata niin annan toisen hoitaa nuo asiat, jotta en ala taas sekoilemaan ja kaipaamaan häntä. Parempi vain kun emme ikinä kohtaa missään tilanteissa niin hän vaipuu unholaan. Tosin on vaipumassa sinne unholaan nyt k%sipäisiä juttuja kirjoittavana, mutta näinpä tästä pääsee helpommin eroon kun kuvittelen hänet sellaiseksi, jota alan inhota. sivusta
Asiat muuttuu, eikä ne kulje enää mielessä samaa rataa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle taas ei osu oikein ikinä mikään täällä, vaikka muualta palstalta olen kyllä useamman kerran jotain ilkeää palstamiehen viestiä lukiessani miettinyt, että varmaan hänen kirjoittama / hän voisi kirjoittaa juuri noin.
Minä en kyllä ikinä miettisi tuollaisia, tuntemani ihmiset eivät tulisi millekään netin keskustelufoorumille haukkumaan muita. Enkä itsekään edes lueskele täällä muita ketjuja kuin tätä.
Joskus sitä vain näkee tosi hassuja sattumia (ajoitus, tapahtunut, viittaukset keskustelunaiheisiin), mutta tiedän, ettei ne ole minulle. Kymmenkunta muutakin niihin reagoi, joten sopii suunnilleen kaikille muillekin, vaiKka miten tuntuisi, että ”tunniste” olisi tasan kahdenvälinen jonkun (ei välttämättä edes just sen kaivatun) kanssa. Esimerkiksi joskus aikoinaan tuntui, että joku lainaili mun instagram-postauksien juttuja tänne sitä mukaa kun niitä päivitin, mutta en koskaan keksinyt, kuka se muka olisi voinut olla. Ja nekin viestit kelpasi tosi monelle, joten ;) ei vaan voi tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en kyllä ikinä miettisi tuollaisia, tuntemani ihmiset eivät tulisi millekään netin keskustelufoorumille haukkumaan muita. Enkä itsekään edes lueskele täällä muita ketjuja kuin tätä.
Joskus sitä vain näkee tosi hassuja sattumia (ajoitus, tapahtunut, viittaukset keskustelunaiheisiin), mutta tiedän, ettei ne ole minulle. Kymmenkunta muutakin niihin reagoi, joten sopii suunnilleen kaikille muillekin, vaiKka miten tuntuisi, että ”tunniste” olisi tasan kahdenvälinen jonkun (ei välttämättä edes just sen kaivatun) kanssa. Esimerkiksi joskus aikoinaan tuntui, että joku lainaili mun instagram-postauksien juttuja tänne sitä mukaa kun niitä päivitin, mutta en koskaan keksinyt, kuka se muka olisi voinut olla. Ja nekin viestit kelpasi tosi monelle, joten ;) ei vaan voi tietää.
Minäkin välttelen muun palstan lukemista ja varsinkin ennen tein niin, siis silloin kun kaipausketju oli vielä selkeästi muuta palstaa kauniimpi ja puhtaampi ketju.
Ei minunkaan elinpiirissäni ole sen tyyppistä porukkaa jotka tulisivat nettiin haukkumaan muita, mutta hän ei kuulukaan elinpiiriini ja tiedän hänen toimivan välillä pimeydestä käsin ja hakevan reaktioita netissä. Kommunikaatiotyyli myös kirjoitettuna välillä ilkeää ja ylimielistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella hukkaan heitettyä aikaa.Mitä väliä sillä on mihin muut laittaa painoa. Mikä järki edes käydä täällä jos viestit ei merkkaa mitään, on parempaakin ajan kuluketta.
Eipä mullekaan kyllä tuntemattomien anonyymit viestit täällä yhtään mitään merkkaa. Käyn kirjoittamisen, en lukemisen takia. Eri
Ei kai kellekään tuntemattomien viestit merkkaa, ne mitkä tunnistaa.
Ehkä jotkut osaa paremmin tunnistaa osuvat viestit ja muille kaikki näyttää randomilta jolloin viesteillä ei ole väliä.
Noin 5,5 miljoonaa suomalaista. Tunnisteet ovat likimain aina hyvin ylimalkaisesti kirjoitettuja, joten antaa mahdollisuuksia hyvin monelle loksauttaa palasensa kohdalleen. Päivittäisissä tekemisissä on loppujen lopuksi aika vähän variaatioita ihmisten välillä, ehkä joitakin kymmeniä. Esimerkiksi kello 15.00 iltapäivällä toisiaan katsoo silmiin tuhansia suomalaisia. Naapurin ikkunan alta kävelee päivittäin miljoonia ihmisiä jne. Ei, ette tiedä osuuko, jos sitä ei ole teille kerrottu. Tämä ärsyttää varmasti monia, jotka ovat varmoja tunnistajia ja osaa muistakin. Ei ole syytä, ei ole pahantahtoinen kirjoitus, itse asiassa päin vastoin. Osoitettu niille, jotka elävät palstan tahpahtumista tilannettaan. Ja loppuun, voihan se joku viesti olla juuri sinulle. Hyvin paljon todennäköisemmin kuitenkaan ei ole, joten älä elä sen mukaan.
uuh... you touch my tralalaa...
🙂
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-