Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin. ❤️

Kommentit (17476)

Vierailija
12401/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kirjoitan, mutta eri naiselle.

Sama

Mullakin, mutta kirjoitan kolmelle naiselle.

Toivottavasti ne sun naiset ei ole oikeassa elämässä keskenään tekemisissä. Jää muuten helposti luu käteen, kun ne huomaa sun olevan kiinnostunut monesta yhtäaikaa. Jokainen nainen haluaa ja ansaitsee olla ainutlaatuinen ja rakastettava.

Voi pitää ihmisenä monesta. Suhde mielessä vain yhdestä. Suvaitsevaisuutta, kiitos ❤️

Aivan sivusta

Voi tietty ja ihan vapaasti saa. Pelailijat on kuitenkin asia erikseen.

Vierailija
12402/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kaipaa kukaan. Varma tieto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12403/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluan myös olla haluttu ja pidetty myös muulla tavalla niin, että pystyn miehestä halun päälle päin hänen ollessa seurassani hänestä huomaamaan.

Vierailija
12404/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut on poistettu sääntöjen vastaisena.

Onneks olkoon 🦜.

Kiitos. Selvästi tunnistit mun, kun tuollaisen konkkanokkaisen linnunkuvan liitit viestiisi.

Se on papukaijamerkki ansioituneelle.

Ok. Saanko kymmenen pistettä myös? Mut on tosiaan onnistuneesti siivottu pois kaivatun ajatuksista. Pitäisi vielä itse kyetä samanmoiseen poisto-operaatioon.

10+ ole hyvä. Mun pitäisi poistaa itse itseni tältä palstalta.

Vierailija
12405/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minuakaan.

Vierailija
12406/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneks olkoon 🦜.

Kiitos. Selvästi tunnistit mun, kun tuollaisen konkkanokkaisen linnunkuvan liitit viestiisi.

Ok. Saanko kymmenen pistettä myös? Mut on tosiaan onnistuneesti siivottu pois kaivatun ajatuksista. Pitäisi vielä itse kyetä samanmoiseen poisto-operaatioon.

Sitä samaa. En tiedä miksi edes käyn täällä, kun tilanteeni ei tänne kirjoittamalla yhtään ainakaan parane. Jospa yritetään yhdessä sanoa palstalle lopulliset hyvästit.

Vierailija
12407/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon alkanut epäillä että mua kaivataan suomikaksnelosella. Ehkä pitää hiljalleen siirtyä sinne. 🤔

Siellä käy vain hullut. Jos olet yksi sellainen, tervemenoa.

Mä kävin siellä eilen ekaa kertaa, kun täällä oli niin puhuttu siitä. Mutta sehän oli ihan älyttömän sekava foorumi ja ihmisillä ihme jutut. Vaikutti vielä kiukkuisemmalta paikalta kuin tämä, eikä viestejäkään tullut yhtä tiheästi. Ei kiitos.

Sivusta

Vierailija
12408/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, sit se varmaan on niin.

Vierailija
12409/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisinko kaivata sua ihan tuon viestin perusteella? Täältä tulee kaipausta, aattelen kirjoittaessani juuri sua kaipaavasti 😍 Auttaisi tietty vaikka toisenkin viestin kirjoittamisessa, jos hieman kertoisit itsestäsi...?

Vierailija
12410/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama

Toivottavasti ne sun naiset ei ole oikeassa elämässä keskenään tekemisissä. Jää muuten helposti luu käteen, kun ne huomaa sun olevan kiinnostunut monesta yhtäaikaa. Jokainen nainen haluaa ja ansaitsee olla ainutlaatuinen ja rakastettava.

Voi pitää ihmisenä monesta. Suhde mielessä vain yhdestä. Suvaitsevaisuutta, kiitos ❤️

Aivan sivusta

Niille naisille tilanne saattaa kuitenkin näyttäytyä sellaisena, että ap virittelee verkkojaan samanaikaisesti useamman naisen kanssa nimenomaan suhde mielessään.

Ne naiset tuskin saa koskaan tietää mistään kirjoittelusta yhtään mitään. Kukaan niistä. Turhaan taas murehditte tuntemattomien kuvioita, keskittykää omaan. Sivusta

Vierailija
12411/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneks olkoon 🦜.

Sitä samaa. En tiedä miksi edes käyn täällä, kun tilanteeni ei tänne kirjoittamalla yhtään ainakaan parane. Jospa yritetään yhdessä sanoa palstalle lopulliset hyvästit.

Oon yrittänyt ennenkin 😂. Ei täältä Hotel Californiasta niin vaan lähdetä. Ehkä pitäis vaan tempautua niin asiattomaks, et tulis ikuinen banni.

Vierailija
12412/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minuakaan.

Minua taas kaipaa, mutta tuskin täällä nyt sentään. Eikä kaipaus tietenkään kohtaa.

Vierailija
12413/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama

Aivan sivusta

Niille naisille tilanne saattaa kuitenkin näyttäytyä sellaisena, että ap virittelee verkkojaan samanaikaisesti useamman naisen kanssa nimenomaan suhde mielessään.

Ne naiset tuskin saa koskaan tietää mistään kirjoittelusta yhtään mitään. Kukaan niistä. Turhaan taas murehditte tuntemattomien kuvioita, keskittykää omaan. Sivusta

Mitä sua kiinnostaa sivusta mitä kukakin murehtii? Jospa kolmiodraama koskettaakin jotain tiettyä henkilöä?

Vierailija
12414/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama

Aivan sivusta

Jäispä ilman naista.

Vierailija
12415/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama

Aivan sivusta

Mitä sua kiinnostaa sivusta mitä kukakin murehtii? Jospa kolmiodraama koskettaakin jotain tiettyä henkilöä?

Tuskin tuossa mitään draamaa edes on. Joku kirjoittelee tänne useammalle mutta irl tuskin kukaan edes arvaa mitään. Se on se sama tilanne mikä täällä useimmilla yhden kanssa, mutta vain moninkertainen tragedia kaipaajan kannalta.

Miksi kiinnostaa? Koska itsekin kaipaan useampaa täällä. Suvaitsevuutta peliin nyt, kuten edelläkin toivottiin. Ei ne ole teidän kaivattuja vaan ihan muita

Vierailija
12416/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saisinko kaivata sua ihan tuon viestin perusteella? Täältä tulee kaipausta, aattelen kirjoittaessani juuri sua kaipaavasti 😍 Auttaisi tietty vaikka toisenkin viestin kirjoittamisessa, jos hieman kertoisit itsestäsi...?

Eiköhän riitä kun kerron heti alkuun olevani keski-ikäinen heteronainen. Meitä ei kukaan kaipaa. Tai ehkä jotain kaunista yksilöä, mutta ei tällaista rumempaa tapausta.

Vierailija
12417/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama

Aivan sivusta

Jäispä ilman naista.

Eikös täällä lähes kaikki jää ilman kaivattuaan, sinäkin

Vierailija
12418/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla sinkuilla on myös lähes jatkuvasti juttua jonkun kanssa tai tapailevat useampaa ihmistä kerralla.

Tavallaan se on varmaan ihan järkevääkin, jos haluaa maksimoida todennäköisyytensä löytää kumppani, tai ainakin seuralaisia elämäänsä?

Itse en ole yhtään tuollainen, enkä edes muista milloin minulla olisi ollut viimeksi jotain ns. juttua yhtään kenenkään kanssa.

Seksiä en koskaan harrasta päällekkäin eri ihmisten kanssa, sen opetti yksi vanha työkaverinainen kesätöissä teininä ja sen olen aina pitänyt.

Nuorempana suutuin herkästi jos kävi ilmi, että olen joutunut kosketuksiin miehen kanssa joka EI toimi näin, mutta sittemmin opin, että moni toimii toisin kuin minä ja sitä pidetään sosiaalisesti hyväksyttävänä ellei jopa normina, ja lakkasin välittämästä (ja toisaalta myös ulkoistin itseni ”markkinoilta”, eli en enää edes halunnut ketään).

Muistan kun tapasin ns. kaivattuni ja kerroin siitä miespuoliselle kaverilleni, niin hän sanoi ”toivottavasti se ei oo sellanen joka pelaa ja on monien kanssa, koska sä et oo yhtään sellanen”.

Hyvin hän tajusi heti minkälainen mies on kyseessä, mutta itse olin liian hyväuskoinen ja nuori.

Nykyään en edes tapaisi sellaista miestä kuin hän.

Vierailija
12419/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama

Aivan sivusta

Ajattelinkin sellaista tapausta, että naiset tuntevat toisensa, ja huomaavat ap:n virittelevän verkkojaan moneen suuntaan.

Vierailija
12420/17476 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneks olkoon 🦜.

Oon yrittänyt ennenkin 😂. Ei täältä Hotel Californiasta niin vaan lähdetä. Ehkä pitäis vaan tempautua niin asiattomaks, et tulis ikuinen banni.

👍🏻

Ketju on lukittu.