Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
En löydä eilistä viestiä jonka huomasin eilen illalla ketjun sulkeuduttua. Rakastan sua, olit oikeassa.
Hyvää yötä kaunis M-nainen
J-mies
"The demons come down the hardest to those who shine the brightest"
Mun olisi aika löytää itseni.
Alussa varmaankin paljon. Sitten muutaman kerran viikossa, arvelisin. Hellyyttä joka päivä.
Hyvää yötä yksi ja sama eräs Mies 😻
Vierailija kirjoitti:
Onko bff niinku boyfriend forever?
best friends forever
Olen peiton alla puoliunessa, nuku hyvin kaivattu.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitatko myös siihen toiseen kaipausketjuun?
Kirjoitan toisinaan. Sitä kolmatta käyn lukemassa. Paljon silti vähentänyt. Oon käynyt taas suomi24 enempi, etenkin klo 23 jälkeen. Diggaan lukea näitä.
Hyvää yötä tärkeä. Olet rakas. Kaipaan sinua valonsäteeni.
Jos kiinnostaa olla edes jonkinlainen tuttava, niin jatka keskustelua irl jotenkin. Ei oo kiire. Ei tarvi nyt viikonloppuna. Täältä haluaisin joka tapauksessa pois.
Hyvää yötä Agricolan päivän ehtoon ehtyissä yön lähetessä, halein suukoin ihmenaisellein kuntarajain välimatkain taa miulta mieheltä kitujunttilasta, huomisern kaipaajat kaivatut.
Vierailija kirjoitti:
Seksitarpeiden olisi hyvä kyllä kohdata.
Toiset harrastaa usein seksiä vuosien ja kaikenlaisten vaiheiden läpi, kun taas toisilla seksielämä kuivahtaa heti huuman jälkeen.
Joo en voisi kyllä alkaa sellasen kanssa, joka pitää itsestäänselvyytenä että seksielämä kuivahtaa yms
Huomenta! Missä miun Mies?
🍄😆
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta kaunis sopankeittäjä
Hyvää huomenta!
Viime yön uni käsitteli mehun puristamista appelsiineista metsässä. Jääkaappi oli sijoitettu petäjän sisään. Viherkasveja siirtelin samaisessa paikassa olevilta bambuhyllyköiltä toisille. Olin kompastua maassa kiemurtelevaan köynnökseen.
Melkoisen sekavauninen yö. Mutta läpi unien tunnut olevan koko ajan taustalla unissani.
Kiitos eilisestä, aika hujahti taas nopeasti ja olin liian pitkään. Et näyttänyt siitä kiusaantuvan. Olen tehnyt huomion, että kanssasi syntyy aina luottavainen olo. Ei tarvitse jännittää. Tuntevatkohan muutkin sen.
Mitähän miettisit, jos antaisin työhuoneesi verhot? Kun on niitä kasoittain kertynyt ja värin tiedän olevan makuusi. Onkohan se liian tunkeilevaa vielä?
Huomenta. Ikävä mukavaa seuraasi.
Aamupuu naiselle, jolla on roosa pipo👩❤️💋👨
Onko bff niinku boyfriend forever?