Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
En kaipaa sua siinä mielessä kuin ehkä kuvittelet, mutta haluaisin kovasti voida keskustella jonkun ihmisen kanssa Ukrainan sotapropagandasta ja kammottavasti lisääntyvästä russofobiasta ihan järkevissä kanssaihmisissä. Katselen nykymenoa kasvavan kauhun vallassa enkä enää oikein löydä lähipiiristänikään ketään, jolle uskaltaisin näistä asioista puhua. Sä ehkä ymmärtäisit. Sulla saattaisi olla jotain järkevää sanottavaa. Harmi, ettei olla enää puheväleissä.
Tämä oli mulle. 👍 Omin. Nähdäänkö vielä tänään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulin kurkkaan tätä ennen kuin sulkeutuu. Toivottavasti sun pe-ilta on sujunut hyvin. Oikeasti toivon sillai salassa, että sinä virittelet jotakin suhdetta jonkun kanssa. Koska välitän ja haluan, ett olet onnellinen. Muutama kevyt pusu ja tiukka halaus, ole hyvä. ❤️ -N-
Rakastan sua silti🥰🤗
Ketä sinä luulet rakastavasi? -ap
Sinua.
Minua ei kannata rakastaa. Lopussa kuitenkin sattuu. -ap
Voi sua🤗
Vierailija kirjoitti:
🤶
Hei, mummo.
Hyvää lauantai-iltaa Sydis! 🥰🥰🥰🥰🥰
Tosis 😙
Vierailija kirjoitti:
Kuinka usein seksiä noin niinkuin viikkotasolla? Mikä määrä riittää.
Toisinaan ei mikään.
Toisinaan( väsyneenä tai kipeänä) ihan kosketus tai halaus on riittävä.
~ Nainen, halukas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran viikossa nähtäisi ja silloin tietty orgasmeja niin tiheään kuin huvittaisi. Jos joku kert ei huvittaisi, ei olisi seksiä sillä viikolla ollenkaan. Eihän näitä pidemmän päälle tiedä kukaan.
Hellyys ja läheisyys on kaikkein tärkeintä. Jos se puuttuu, ihminen särkyy sisältä eikä koskaan palaa ennalleen.
-sivusta tosiaankin
Älä. Nyt uutinen sinulle: Seksi ei ole kaikki hellyys ja läheisyys, mitä ihmisten välillä voi olla. Tässä kysyttiin vain ja ainoastaan seksistä.
Kysele vapaasti. Vastaan vain ja ainoastaan vaan, jotta pidähän tunkkisi galluppeinesi.
-sivusta yhä edelleen
Kirjoitatko myös siihen toiseen kaipausketjuun?
Vierailija kirjoitti:
Päivittäin riittää.
Kyllä kirjoitan, mutta eri naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Ei se määrä, vaan se tilanne ja halut. Joskus on kiihkeämpiä aikoja, toisinaan taas hiljaisempaa. Toisen iloksi voi jotain kivaa keksiä, vaikkei joka kerta itse niin kiihkoissaan olisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Jep.
Vierailija kirjoitti:
En ja kohta loppuu tähänkin kirjoittelu.
Vierailija kirjoitti:
Mieti mies miten monta vuotta ollaan jo temuttu näin. Mulla on Sua ikävä. Oikeesti.
Ja mulla sua, voisimme jo järjestää asiat.
Työpäivä takana taas. Luulen että sullakin. Nyt olisin mies yksin. Voisit ihan hyvin tulla käymään. Siitä oon haaveillut jo ties kuinka kauan. Kerro mulle, saanko tavata sut vielä joskus muuallakin kuin siellä yhessä paikassa? Se viime syksyinen yritys meni sillon mönkään. Mulla on sellainen vahva fiilis nyt, että en aio luovuttaa, koska löysin sut. Oot just oikeanlainen ja sopiva mulle. Kuin tehty just mulle. Ikävöin sua ihana. Pitäisi taas odotella monta päivää ennen kuin näemme. Kunpa näkisin sua useammin kuin kerran viikossa.
Hyvää yötä
Seksitarpeiden olisi hyvä kyllä kohdata.
Toiset harrastaa usein seksiä vuosien ja kaikenlaisten vaiheiden läpi, kun taas toisilla seksielämä kuivahtaa heti huuman jälkeen.
Kerran viikossa tapaamiset ei riittäisi alkuunkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaille? Matkalle? Roomaan. Menisin jokapuolella jatkuvasti ja ihmettelisin ja hämmestelisin kaikkea ympäryskaupunkeja myöten etruskihaudoissa kahlaten ja se toinen saisi selviytyä parhaansa mukaan. Muutaman kuukauden kuluttua saattaisin muistaa, että mulla oli matkakumppanikin alunperin.
Kuulostat toiselta minulta, tosin en tekisi oharia rakkaalleni. Sivusta.
Tarvisin jalkahierontaa, kun on niin levottomat jalat. Ärsyttävä vaiva. Kissakin kyllästyi ja hyppäsi pois sängystä. 🙁
Hermovauriot voi korjaantua ajan kanssa ja tuntopuutokset.