Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
💚💚💚💚💚muru,alkaa jo viikon työt painaa,väsyttää ja viluttaa...siksi on niiiiin ihanaa kömpiä sinun peiton alle varpaita lämmittämään ja pääsen ihosi lämpöiseen syleilyyn..mikä voisi olla parempi paikka,vielä kun saan kiinni kädestäsi..noin...tämän minä haluan kokea...aina,nyt on hyvä
Hyvää Yötä
m+2amigos
n-m
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🦀❤️🦂
No nyt, nuo kaksi. Taivaassa solmittu liitto 😇
Tai helvetissä. There is no inbetween.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin unta, että opastit mua jossain asiassa ja laitoit kätesi lanteelleni takaapäin mutta et sitten vetänytkään sitä pois. Enkä mäkään pyytänyt sua niin tekemään. Molemmat tiesimme, että jokin raja tuli nyt ylitettyä.
Näin ehkä samaa unta. Mies naiselle.
Sitä mä toivonkin. Että lanteeni kaari kutsuu sua luokseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin unta, että opastit mua jossain asiassa ja laitoit kätesi lanteelleni takaapäin mutta et sitten vetänytkään sitä pois. Enkä mäkään pyytänyt sua niin tekemään. Molemmat tiesimme, että jokin raja tuli nyt ylitettyä.
Näin viime yönä vähän vastaavantyylisen unen, joka oli kyllä ihana, mutta jossa suhde naisihmiseen meni sopimattoman henkilökohtaiseksi.
Millä tavalla sopimattomaksi?
Vierailija kirjoitti:
Minne jäit? Kaipaan sinua.
Kuka/ketä?
Vierailija kirjoitti:
Sun asiat ei järjesty.
Oikeasti? Tämäkö on parastasi? Yritä kovempaa. Hymyilen yhä iltaisin.
Vierailija kirjoitti:
Sortumus kaupalla: 4 mignon-munaa ja fazerin dragee-pussi. Bongattu : jänis, jolta näkyi vain korvat ja silmät lumipenkan takaa.
Mulla menis neljä vuotta neljän Mignonin syömiseen. Vituttaa sekin, että Pätkis-munia ei saa yksittäiskappaleina.
Luulen, että ne Kinderit oli silloin se viimeinen naula meidän arkkuun.
Huhhuh. Ihan niin kuin kaivatun auto olisi ollut tänään jokin aikaa parkissa tuossa melko lähellä kotiani 😅 Oli melko kuumottavaa.
Ihme juttu.
Suojaukset ja Faith - paidassa nukkumaan, niin kyllä tää taas tästä.
Kauniita unia ja oman kullan kuvia kaikille! ✨
P.S. Se eilinen rukous oli aina minunkin iltarukous silloin kun olin pieni.
Voitaisko vaan katsella toisiamme silmiin?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä naapuri. 🤗
Öitä 💤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruoat melkeen väärään kurkkuun kun kohtasin sun katseen. Ikinä ollut syöminen niin vaikeaa.
Saat mun sydämen hakkaamaan.
Missä?
Kyllä de jonkin sortin ruokala on
Eikö yleensä. Tai ravintola tai kahvila. Ellei olla kotona tai kylässä tai siellä ABC:llä. 😉
Kertoisitko siitä ruokalasta vielä?
Missä sijaitsee?Espoossa
No höh! Mä kun luulin että tuo ap:n viesti olis mulle. Tulitko sivusta vai oletko ap? Tuo eka viesti sopisi tähän päivään, mutta paikka ja sijainti on täysin väärä. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Se olis kyllä ihanaa. Perhosten lepattelua.
Vierailija kirjoitti:
Voitais❤️
Vierailija kirjoitti:
Sinulla mies on kyllä ihanan siniset silmät. Sen verran olen niitä päässyt katsomaan. Mielelläni niitä katsoisin lähempääkin.
Mietin taannoin sitä, miten vedät puoleesi huonolla itsetunnolla varustettuja naisia. Olet niin saamaton, että et viitsi tavoitella naisia vaan otat niistä, joita on tarjolla. Jotka tyrkyttävät itseään sinulle, vaikka pidät heitä itseäsi alempitasoisena ja melkein avoimesti heitä halveksit. Et sä olisi koskaan voinut saada häntä, koska toisin kuin näillä oli sillä naisella hyvä itsetunto ja ympärillään pyöri jatkuvasti sinua paljon parempia miehiä, joita haukuit minkä kerkesit naama vihreänä kateudesta. Mutta sä et vieläkään tajua. Jos sä haluat oikeasti hyvä naisen, sun pitää nousta perseeltäsi ja tehdä jotain sen asian hyväksi. Kaiken sen vaivan arvoisia ovat ne asiat, joiden eteen on oikeasti nähnyt vaivaa.
Vaihtoehto on, että valkkaat niistä jatkuvasti vanhemmista, lihavammista ja tasottamammista itsensätyrkyttäjistä sen parhaan. Sitten olette onnettomia elämienne loppuun asti.
Kiitos. Huojentavaa. Väärintulkinta