Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin. ❤️

Kommentit (17476)

Vierailija
10621/17476 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä olenko joku hullu sarjaihastuja, mutta tunsin tänäänkin kun kävelit paikalle. Yritin esittää viileää mutta kompastuin omaan urpouteeni niin että koko illan korvia kuumottanut.

Miten voit olla noin LÄSNÄ että mulla pyörii sukat ja housut ja kaikki työvälineet.

Vierailija
10622/17476 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On näköjään ketjun perusteella suuri riski, että mun kaivattu ei joko käy tällä tai jos käy, niin on joku psykoottinen rokotevastainen hörhö. Ei siis pointtia käydä täällä enää. Samalla katosi kiinnostus koko kaivattuunkin. Hyvästi!

LOL. Siitäs sait "tiede"uskovainen 🤡

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10623/17476 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä sinua J.

Dänks. Milloin nähtiin viimeksi?

Vierailija
10624/17476 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä jolla on poikkeavaa väsymystä: Ootko tehnyt koronatestin? Se on kuitenkin yleisin tauti tällä hetkellä ja tartunta on ilmennyt joillain rokotetuilla vain pelkkänä voimakkaana väsymyksenä

Rokotetuilla? Minun tuntemillani rokottamattomilla on kaikilla ollut oireeton tai erittäin lievä tauti. Rokottamaton saa lisäksi 13 kertaa paremman vastustuskyvyn uusintaa vastaan, kuin rokotettu.

Joopa joo. Painu psykoosisi mv-lehtiesi kanssa osastohoitoon.

Kokemus on paras tiedon kasvattaja. Totuus on kuten kirjoitin, se ei muutu sanoit mitä vain.

Oikea totuus ei vaan löydy sieltä mv-lehdestä eikä muista hörhömedioista, vaikka sinä niin harhoissasi luulet.

Sinulta se ei löydy, se on ainakin varma. Olet itsepäinen olettaja. Eli totuus hylkii sinua.

Vierailija
10625/17476 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei okei itse olen tosi ärsyttävä. Mutta katsoit mua tänään taas suoraan sieluun etkä peitellyt sitä yhtään. Jään kaipaamaan sitä.

Ärsyttäminen on oikeastaan ainoa keino päästä mun ihon alle.

Vierailija
10626/17476 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Einsteinkään ei uskonut lehtien kirjoittavan totuutta, miksi mun pitäisi uskoa? Toki sanoi myös että on tietopimennossa jos ei seuraa.

Vierailija
10627/17476 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä jolla on poikkeavaa väsymystä: Ootko tehnyt koronatestin? Se on kuitenkin yleisin tauti tällä hetkellä ja tartunta on ilmennyt joillain rokotetuilla vain pelkkänä voimakkaana väsymyksenä

Rokotetuilla? Minun tuntemillani rokottamattomilla on kaikilla ollut oireeton tai erittäin lievä tauti. Rokottamaton saa lisäksi 13 kertaa paremman vastustuskyvyn uusintaa vastaan, kuin rokotettu.

Kokemus on paras tiedon kasvattaja. Totuus on kuten kirjoitin, se ei muutu sanoit mitä vain.

Oikea totuus ei vaan löydy sieltä mv-lehdestä eikä muista hörhömedioista, vaikka sinä niin harhoissasi luulet.

Totuus löytyy Ylen uutisista!

🤡😝🐭

Toissapäivänä klo.19 uutisten alkaessa uutistoimittaja totesi kellon olevan 22.

Vierailija
10628/17476 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On näköjään ketjun perusteella suuri riski, että mun kaivattu ei joko käy tällä tai jos käy, niin on joku psykoottinen rokotevastainen hörhö. Ei siis pointtia käydä täällä enää. Samalla katosi kiinnostus koko kaivattuunkin. Hyvästi!

😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

Vierailija
10629/17476 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite tunnen vain yhden rokottamattoman ja sillä oli kyllä melkoisen rankka tauti vaikka on nuori, perusterve ja urheilullinen. Oli tosi korkea kuume, oksentelua, ripulia, lihaskipua, yskää, nuhaa, hengenahdistusta ja sairaalassakin joutui käymään.

Väärin. Sä tunnet yhden rokottamattoman, joka on tunnustanut sulle olevansa rokottamaton. Itse tunnen tuhansia ihmisiä, enkä ole kertonut asiasta kuin perheelleni.

tuliko yhtään liioiteltua

sivu

Ei.

Vierailija
10630/17476 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä sinua J.

Ei taas tätä

Kylläpä! Minullakin on ikävä J:tä.

Vierailija
10631/17476 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Einsteinkään ei uskonut lehtien kirjoittavan totuutta, miksi mun pitäisi uskoa? Toki sanoi myös että on tietopimennossa jos ei seuraa.

Joo ja mikäänhän ei muutu sadassa vuodessa. 

Vierailija
10632/17476 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuus löytyy Ylen uutisista!

🤡😝🐭

Toissapäivänä klo.19 uutisten alkaessa uutistoimittaja totesi kellon olevan 22.

Kertoo tasosta 😄

Vierailija
10633/17476 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei miks sä saat multa välittömästi jonkun suodattimen katoamaan? Onkse se tiukka katselontakti vai se hullu jännite? Huh.

Mua on joskus kuvattu luonnonlapseksi. En ole ihan varma, mitä se tarkoittaa.

Vierailija
10634/17476 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulta se ei löydy, se on ainakin varma. Olet itsepäinen olettaja. Eli totuus hylkii sinua.

Kukahan tässä on itsepäinen. Oikein jääräpäiden jääräpää.

Vierailija
10635/17476 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan ota mitään mistään lukemaansa absoluuttisena totuutena?

Häh…

Vierailija
10636/17476 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä selvinnyt mulle onko se sähkölatausta, kitkaa, hankausta vai jotakin muuta energiaa, mutta jotain se on. Ja sitä on niiiin paljon. Gonna find out.

Vierailija
10637/17476 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokotetut ovat älykääpiöitä. 😊

Ainoastaan koronarokotetut.

True dät. Mulla on kaikki rokoteohjelman rokotteet ja useampi vapaavalintainenkin.

Vierailija
10638/17476 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

11

36

Et tietenkään ymmärtänyt kun ei ollut sinulle. 29 olisi ollut korkein mahdollinen.

Aa, mutta 36 pn tunniste sekä vihje😅😇

Se on minun ikä.

Aha, ei tarkoita sitä kuitenkaan.

Aivan, ei tarkoitakaan, ja vastasit sivusta. 11 ei viittaa ikään eikä edes vuosilukuun.

Vierailija
10639/17476 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hitto. Ajattelin juuri lähteä täältä lopullisesti, mutta täällä ketjussa käymisessä saattaa siis olla sellainen vaikutus, että kadottaa kiinnostuksen kaivattuaan kohtaan. Wau! Jään sittenkin, jospa tää toimisi rokotteena ihastusta vastaan. Epätoivoinen on valmis yrittämään!

Vierailija
10640/17476 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen samoin. Jääkööt nämä psykoottiset tänne yksinään.

Ketju on lukittu.