Huomenna gynelle, jännittää :(
... ja olen ihan aikuinen nainen, mutta jännittää todella paljon!
Oireena on kipeä alapää. Olen ottanut hiivalääkkeen (sisäisesti sekä ulkoisesti) sekä i say emätintabletteja, koska epäilin myös bakteerivaginoosia. No mikään ei ole auttanut!!! ... sattuu, kirvelee.. Mikähän tämä voisi sitten olla? Huomenna varmasti selviää, mutta ajattelin, jos jollain olisi ollut samaa :(
Kommentit (34)
Lääkäri kuin lääkäri. Se tutkii ja sitten kertoo, mikä on diagnoosi mielestään, ja määrää lääkkeet. Sun ei tarvitse kuin hengitellä.
Pelotaa vain, että mikä tämä voi olla. Hiiva ei voi olla, koska lääkkeet ei auttaneet vaivaan. Myös bakteerivaginoosiin tarkoitetu lääkkeet eivät ole auttaneet.
Mikään sukupuolitauti tuskin voi olla. Naimisissa kohta 10v ja käytetään kumia. Ennen lasta (7v) sitten käytiin molemmat sukupuolitautitesteissä. Sen jälkeen vain kumilla on menty, joten käytännössä ei edes voi olla.
Oletko edes katsonut sinne värkkiisi ap? Voisko vain olla iän tuomaa kuivuutta? Liukkari käyttöön!
Ei ole haavaumia, ei kipua virtsatessa..
Kuivuus on käynyt mielessä, mutta olen siihenkin tarkoitettuja "lääkkeitä" käyttänyt, tuloksetta!
En ole gynekologi, mutta voin vilkaista.
Kuivuutta. Se sattuu ja kirvelee. Itsellä myös ajoittain ,johtuu omista hormooneista.
Olet jo iso tyttö, ei tarvitse jännittää. Menet sen jälkeen vaikka jäätelölle niin tulee hyvä mieli. Tai vaikka kaakaolle kun on niin kylmä.
Mikä teillä on siihen kuivuuteen auttanut?
Yritin laittaa LactalBalans maitohappobakteeri puikkoa, mutta en edes päässyt alkuun kun alko niin järkyttävä kirvely!! Eli sellainen ei ainakaan käy.
Bepanthenia voi käyttää myös rikkoutuneille limakalvoille. Hetki taukoa seksistä ja jatkossa liukkari mukaan ja johan toimii taas :-)
Kuivanako teillä siellä vedellään? Voit olla allergisoitunut lateksille. Vaadi pidempi lämmittely jatkossa ennen penetraatiota AP!
Lopeta sokerin syöminen, laihduta äläkä harrasta seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Mikään sukupuolitauti tuskin voi olla. Naimisissa kohta 10v ja käytetään kumia. Ennen lasta (7v) sitten käytiin molemmat sukupuolitautitesteissä. Sen jälkeen vain kumilla on menty, joten käytännössä ei edes voi olla.
Olet saanut lapsen mutta jännität rutiinigynekäyntiä noin paljon?
Vierailija kirjoitti:
En ole gynekologi, mutta voin vilkaista.
Suosittelen vilkaisemaan peiliin.
Olen normaalipainoinen ja ruokavalio on maidoton ja gluteeniton. Ei olla hetkeen harrasteltu, koska itseäni on sattunut.
Tsempatkaa !! Ja kertokaa omia kokemuksia!