Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin. ❤️

Kommentit (17476)

Vierailija
9621/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä hänen ulkonäön heikkoudet on? Mitä korjattavaa? Omallani nenä. Botoxin tarvetta. Vartalo miellyttää 👍

Miksi kukaan laittaisi botuliinia nenään? Millaista lopputulosta siinä odotetaan??

Kaivatussani ei ole mitään korjattavaa. Täydellisen upea ilmestys.

Eräs tubettaja korjasi nenänsä muotoa täyteaineella, koska piti leikkausta liian hc:na. Ilmeisesti sai "nostettua" nenän päätä pystympään, siis loi sellaisen illuusion. Sivusta.

Vierailija
9622/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin kaivattuni vast'ikää pitkästä aikaa. Keskustelimme, en muista keskustelusta oikein mitään. Muistan vain sen, että hänen puheensa kuulosti aivan laululta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9623/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä, millä minä hengitän tai sinä hengität, ei ole minkäänlaista merkitystä. Kemialla on ja käyttäytymisellä. Ei ole elämäntehtäväni olla täydellisen kaunis.

Vierailija
9624/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on nyt ihan pakko laittaa sydänlämpöiset terveiset teepussien keräilijälle 😘 Menivätkö kaupaksi?

Vierailija
9625/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9626/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin vaan jonnekin kertoa että paine on vain henkistä koska en opi mitään. Voitko lakata tollai porautumasta suoraan mun sieluun. Taikatempuilla tai ilman.

Vierailija
9627/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmejuttuja taas. Ei ihmekään että osa lähtenyt suomi24:lle. 

Vierailija
9628/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halusin vaan jonnekin kertoa että paine on vain henkistä koska en opi mitään. Voitko lakata tollai porautumasta suoraan mun sieluun. Taikatempuilla tai ilman.

Turha varmaan kysyä, kenelle

Vierailija
9629/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä naapuri!

Vierailija
9630/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sinun katseesi merkitse mitään. Sinulla on kuitenkin joku oma ketä saat katsella joka päivä.  Ketä hellit ja pidät sylissäsi. Minulla on välillä aika kuumiakin ajatuksia sinusta mies, vaikka yritän pitää mieleni kurissa.

Ja koska alapeukkuja tuli niin en todellakaan ole tekemässä asian suhteen mitään ainakaan niin kauan kuin on pienikin epäilys, että hänellä olisi joku.  Ajatukset pysyvät ominani enkä aio mitenkään näyttää hänelle kiinnostustani. Ja pitäisi nähdä muualla kuin missä nyt näemme.

Miksi pitäisi nähdä muualla?

Muualla olisi helpompi osoittaa kiinnostus jos sen voisi näyttää.

Vierailija
9631/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos tunnistit just itses niin ehkä vaikka sulle

Vierailija
9632/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytääkö edestään sen, minkä taakseen jättää?

Meidän tapauksessa tämä tapahtui

Vierailija
9633/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se selittämätön asia mikä varmaan monia miehiä minussa pohdituttaa on todella korkea äo:ni, mitä olen peitellyt kaiken ikääni tekemällä itsestäni tahallisen ja aseistariisuvan typerän oloisen. Suurin osa tuttavistani ei tiedä ammattiani ja niillekin, joille olen joutunut sen kertomaan, yleensä pehmentelen asiaa jollain tavoin. Olen läpi koko elämäni joutunut pitämään suurimman osan itsestäni piilossa.

Eli et siis olekaan tyhmä.?Esität vaan tyhmää.Nerokasta.

Vierailija
9634/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Näen" sinut koko ajan, mutta en saa sinusta kiinni.

Olen säikky vuorikauris, joka täytyy väsyttää ennen kuoliniskua.

Miten sinut väsytetään?

Ei väsytetä vaan ajetaan autolla pitkät päällä. Kyllä se kauris ajovaloissa siihen pökertyy kun vastaan tulee auto pitkät päällä

Oisin ehdottanu kesyttämistä lempeydellä ja kärsivällisyydellä niinkuin prinssini toimii. t. 🦊

Sivustalta se, joka uskoo rakkauden voimaan.

Tarvitseeko sun prinssisi noita ominaisuuksia työssään?

Vierailija
9635/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sinun katseesi merkitse mitään. Sinulla on kuitenkin joku oma ketä saat katsella joka päivä.  Ketä hellit ja pidät sylissäsi. Minulla on välillä aika kuumiakin ajatuksia sinusta mies, vaikka yritän pitää mieleni kurissa.

Ja koska alapeukkuja tuli niin en todellakaan ole tekemässä asian suhteen mitään ainakaan niin kauan kuin on pienikin epäilys, että hänellä olisi joku.  Ajatukset pysyvät ominani enkä aio mitenkään näyttää hänelle kiinnostustani. Ja pitäisi nähdä muualla kuin missä nyt näemme.

Ihan mielenkiinnosta, näin 40-vuotiaana sinkkuna, mikä saa sut epäilemään, että hänellä olisi joku?

Välikäden tieto.

Vierailija
9636/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin tänne kehräämään ja kiehnäämään, jos vaikka kaivattu poimis pois kuleksimasta.😸

😻❤

Vierailija
9637/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos tunnistit just itses niin ehkä vaikka sulle

Minäpä sitten omin sen

Vierailija
9638/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän välillä ei ainakaan ole mitään tällaista törkyä.

Vierailija
9639/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin kaivattuni vast'ikää pitkästä aikaa. Keskustelimme, en muista keskustelusta oikein mitään. Muistan vain sen, että hänen puheensa kuulosti aivan laululta.

Onko hän ortodoksipappi?

Vierailija
9640/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä hänen ulkonäön heikkoudet on? Mitä korjattavaa? Omallani nenä. Botoxin tarvetta. Vartalo miellyttää 👍

Miksi kukaan laittaisi botuliinia nenään? Millaista lopputulosta siinä odotetaan??

Kaivatussani ei ole mitään korjattavaa. Täydellisen upea ilmestys.

Eräs tubettaja korjasi nenänsä muotoa täyteaineella, koska piti leikkausta liian hc:na. Ilmeisesti sai "nostettua" nenän päätä pystympään, siis loi sellaisen illuusion. Sivusta.

Mutta kun botuliini ei ole täyteainetta...

Ketju on lukittu.