Te jotka olette käyneet mensan virallisessa testissä
Tuntuiko että suoritus onnistui vai jäikö tunne että olisi pitänyt mennä paremmin?
Kommentit (53)
Aina jää tunne että pystyisi parempaan. pääsin jäseneksi yhden pisteen turvin vaikka jälkikäteen miettiessä olisi pitänyt saada 20 pistettä enemmän helposti. Hosuin ja aikaa jäi yli, joten jos tekisin uusiksi menisi varmasti paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Aina jää tunne että pystyisi parempaan. pääsin jäseneksi yhden pisteen turvin vaikka jälkikäteen miettiessä olisi pitänyt saada 20 pistettä enemmän helposti. Hosuin ja aikaa jäi yli, joten jos tekisin uusiksi menisi varmasti paremmin.
Oliko entisellä 24:n keskihajonalla? Nyt kai ne ilmoittaa vaan 135 asti, siis > 135.
Älykkyys 2000 ,ei pysy vasara kädessä.
Juu. Menin testiin kännissä ja väsyneenä. Lähes kaikki tekee testin niin. Sitten en jaksanut tarkistaa vastauksia, koska oon kuullut että näin se pitää tehdä.
Tosin toinen suosittu tapa on suorittaa testi krapulassa ja päänsäryssä.
Vierailija kirjoitti:
Juu. Menin testiin kännissä ja väsyneenä. Lähes kaikki tekee testin niin. Sitten en jaksanut tarkistaa vastauksia, koska oon kuullut että näin se pitää tehdä.
Tosin toinen suosittu tapa on suorittaa testi krapulassa ja päänsäryssä.
Ei sitä kukaan oo tehnyt NS. Parhaassa kunnossaan.
Voiko testin uusia vai onko vain yksi mahdollisuus?
Vierailija kirjoitti:
Voi uusia kerran
Vierailija kirjoitti:
Voiko menneisyyteen palata?
Vierailija kirjoitti:
Millainen se testi on?
Aika homohtava
Vierailija kirjoitti:
Millainen se testi on?
Muistan, että siinä kysytään ainakin onko sukupuolia kaksi
Tutkimuksien mukaan Ne on narsisteja
Kuka on maailman älykkäin ihminen ja miten se mitataan?.minä sanon että lapiollinen paskaa on älykkäämpi kuin kukaan ihminen.
Täytyy sanoa se mustan kissan paksut posket mahdollisimman nopeasti mm.
Miksi haluaisit liittyä järjestöön, joka koostuu älykkäistä narsisteista? 🥶
Vierailija kirjoitti:
Kuka on maailman älykkäin ihminen ja miten se mitataan?.minä sanon että lapiollinen paskaa on älykkäämpi kuin kukaan ihminen.
Kiitos chat GPT
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi uusia kerran
Ei enää
Kävin testeissä koska mua kiusattiin työpaikalla tyhmäksi. Jäseneksi pääsin eikä rima edes heilunu. Vanhaan aikaan ne julkaisi jäsenluettelon ja voin sanoa että näiden kiusaajien nimiä ei siltä listalta löytynyt.;)
Minua kiinnostaa tuo mensan testi mutta kaikissa ketjuissa täällä ja muualla keskustelu menee sen haukkumiseksi. Ikinä ei perustella vaan haukutaan eli haukkujat ei ole käyneet kyseistä testiä.
Älykkäät ei testaa älyään.