Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin. ❤️

Kommentit (17476)

Vierailija
9641/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tiedä olenko kenenkään silmissä viehättävä en ainakaan näin kipeänä, mutta pyrin olemaan oma itseni. Hän on silmissäni, kiltti, komea ja seksikäs ja haluttava jopa silloinkin, kun olen pettynyt. Yleisesti ottaen ulkonäkö kulkee kokonaisuuden kanssa samaa tahtia, joten aivan sama ihot ja arvet. Jokainen arvostaa eri asioita, mutta todellisuudessa yhteys on se, joka ratkaisee. Rikkoutua voi jokainen ilman syytä, mutta kun yhteys katoaa ei vartalotkaan enää kietoudu kokonaisuudeksi.

Mn

Yötä maailma jokaiselle rakkautta

Vierailija
9642/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kissakuiskaaja

M i a u!

😺🐱🐈👋

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9643/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapasin kaivattuni vast'ikää pitkästä aikaa. Keskustelimme, en muista keskustelusta oikein mitään. Muistan vain sen, että hänen puheensa kuulosti aivan laululta.

Onko hän ortodoksipappi?

🤣 sori,repes. -sivusta

Vierailija
9644/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen surua tätä kulttuuria kohtaan ja sitä, että moni ei tajua kaiken olevan vain suurta bisnestä. Nuoruuden ja kauneuden ihannointi muiden asioiden varjolla. Kaikki se ajan käyttö, rahan käyttö, pahoinvointi... ja minkä takia? Itse olen nykyään täysin naturelli, ja suren jotain paljon syvempää kuin otsalleni hiipineitä ryppyjä ja nenää, joka ei ehkä kaikkia miellytä.

Vierailija
9645/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sodassa ja rakkaudessa on kaikki sallittua. Sotarikoksista voit joutua tuomituksi, rakkaudessa on helpompi toimia kierosti jos palkintona on haluamansa ihminen. Kyllä se näkyy kauas kun toinen on kovasti ihastunut ja jos satut tuntemaan molemmat ja olet ihastunut samaan tyyppiin on helppoa vähän sotkea kuvioita saattamalla toinen huonoon valoon. Tämmöiset palstat on sellaiseen oiva paikka. Harva haluaa suhteeseen mahdollisen sadistin kanssa.

"Harva haluaa suhteeseen mahdollisen sadistin kanssa" eli mitkä ovat mahdollisuutesi, huonot.

Oikean ihmisen ollessa kyseessä mun mahdollisuuksiani ei kukaan ulkopuolinen voi tuhota. Jos toinen näkee mut epäluotettavana ei mulla olisi mahdollisuuksia ilman kuvailemaani tilannettakaan. Jos taas toinen näkee mut luotettavana ei mikään pääse väliin. Mä uskon siihen, että totuus tulee lopulta aina julki.

Vierailija
9646/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sinun katseesi merkitse mitään. Sinulla on kuitenkin joku oma ketä saat katsella joka päivä.  Ketä hellit ja pidät sylissäsi. Minulla on välillä aika kuumiakin ajatuksia sinusta mies, vaikka yritän pitää mieleni kurissa.

Ja koska alapeukkuja tuli niin en todellakaan ole tekemässä asian suhteen mitään ainakaan niin kauan kuin on pienikin epäilys, että hänellä olisi joku.  Ajatukset pysyvät ominani enkä aio mitenkään näyttää hänelle kiinnostustani. Ja pitäisi nähdä muualla kuin missä nyt näemme.

Ihan mielenkiinnosta, näin 40-vuotiaana sinkkuna, mikä saa sut epäilemään, että hänellä olisi joku?

Välikäden tieto.

Sivusta) itse annan ns. Välikäsille, tiedon viejille ja välittäjille sitä ristiriitaisempaa tai väritetympää tietoa, mitä enemmän asioitani udellaan. Lopullisen totuuden tietää vain minä itse.

Vierailija
9647/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapasin kaivattuni vast'ikää pitkästä aikaa. Keskustelimme, en muista keskustelusta oikein mitään. Muistan vain sen, että hänen puheensa kuulosti aivan laululta.

Onko hän ortodoksipappi?

Ei. Aivoni vain ilmeisesti käänsi hänen puheensa lauluksi. Pitäisi varmaan olla hieman huolissaan. Hänellä on kyllä harvinaisen miellyttävä ääni. 🥰

Vierailija
9648/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain niin ihana mies. Tekisi mieli vain rutistaa sinua ja antaa iso hali aina. Voi kun joskus saisin koskea. 

Vierailija
9649/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko hän ortodoksipappi?

🤣 sori,repes. -sivusta

😂 oli pakko

Vierailija
9650/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen surua tätä kulttuuria kohtaan ja sitä, että moni ei tajua kaiken olevan vain suurta bisnestä. Nuoruuden ja kauneuden ihannointi muiden asioiden varjolla. Kaikki se ajan käyttö, rahan käyttö, pahoinvointi... ja minkä takia? Itse olen nykyään täysin naturelli, ja suren jotain paljon syvempää kuin otsalleni hiipineitä ryppyjä ja nenää, joka ei ehkä kaikkia miellytä.

Joku inhimillinen täälläkin.

Vierailija
9651/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en tiedä olenko kenenkään silmissä viehättävä en ainakaan näin kipeänä, mutta pyrin olemaan oma itseni. Hän on silmissäni, kiltti, komea ja seksikäs ja haluttava jopa silloinkin, kun olen pettynyt. Yleisesti ottaen ulkonäkö kulkee kokonaisuuden kanssa samaa tahtia, joten aivan sama ihot ja arvet. Jokainen arvostaa eri asioita, mutta todellisuudessa yhteys on se, joka ratkaisee. Rikkoutua voi jokainen ilman syytä, mutta kun yhteys katoaa ei vartalotkaan enää kietoudu kokonaisuudeksi.

Mn

Yötä maailma jokaiselle rakkautta

🌳💚🧡💛❤🐦

Vierailija
9652/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko päivänä ette ole saaneet aikaiseksi otsikon mukaista viestiä? Ok.

Hyvää yötä kaipaamalleni naiselle. Nenäsi on yhtä söpö kuin sinäkin.

Vierailija
9653/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmejuttuja taas. Ei ihmekään että osa lähtenyt suomi24:lle. 

Ei jutut siellä ole kyllä yhtään parempia.

Vierailija
9654/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiviikko Tuus jo.

Vierailija
9655/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten menee? Minä olen miettinyt sinua paljon…

Kiitos kysymästä, hyvää kuuluu. Töissä viihdyn ja kotona arki rullaa. Sua en vaan saa mielestä…

Miten sulla menee?

Vierailija
9656/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmejuttuja taas. Ei ihmekään että osa lähtenyt suomi24:lle. 

Ilkeitä ihmisiä sekin foorumi on täynnä.

Olen tuttavapiiriä havainnoimalla saanut huomata, että eniten elossa ja onnellisimpia on ne, jotka eivät pyöri missään nettipalstoilla.

Netin palstoilla on ihan oma, äärimmäisen negatiivinen maailmansa omine lakeineen ja sääntöineen, joihin ei ainakaan siinä mittakaavassa IRL törmää koskaan.

Ja sitten on herkkiä, ehkä vähän yksinäisiä ihmisiä jotka sitä myrkyllisten ihmisten saaastaa netissä lukevat ja luulevat, että se on totta ja maailma toimii niin.

Vierailija
9657/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon kissakuiskaaja

M i a u!

😺🐱🐈👋

Hyppäähän syliin

Vierailija
9658/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko päivänä ette ole saaneet aikaiseksi otsikon mukaista viestiä? Ok.

Hyvää yötä kaipaamalleni naiselle. Nenäsi on yhtä söpö kuin sinäkin.

Tää nyt ei ainakaan oo mulle. 👃

Vierailija
9659/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä hänen ulkonäön heikkoudet on? Mitä korjattavaa? Omallani nenä. Botoxin tarvetta. Vartalo miellyttää 👍

Miksi kukaan laittaisi botuliinia nenään? Millaista lopputulosta siinä odotetaan??

Kaivatussani ei ole mitään korjattavaa. Täydellisen upea ilmestys.

Eräs tubettaja korjasi nenänsä muotoa täyteaineella, koska piti leikkausta liian hc:na. Ilmeisesti sai "nostettua" nenän päätä pystympään, siis loi sellaisen illuusion. Sivusta.

Mutta kun botuliini ei ole täyteainetta...

Missä tahansa kehonosassa voi elohiiri jäädä päälle.

Vierailija
9660/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään rakas jotain kaunista. Voisin niin syödä sinua ja sinun kanssasi, ihana iltapalani. Hellän kiihkeitä suudelmia sinulle, rakkain. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Näin viime yönä aivan liian eroottista unta sinusta. Minä rakastan sinua.

Ketju on lukittu.