Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin. ❤️

Kommentit (17476)

Vierailija
9601/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mitä oot musta mietiskellyt

Että miksi herätät minussa mitä herätät

No miksi?

Vierailija
9602/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sinun katseesi merkitse mitään. Sinulla on kuitenkin joku oma ketä saat katsella joka päivä.  Ketä hellit ja pidät sylissäsi. Minulla on välillä aika kuumiakin ajatuksia sinusta mies, vaikka yritän pitää mieleni kurissa.

Ja koska alapeukkuja tuli niin en todellakaan ole tekemässä asian suhteen mitään ainakaan niin kauan kuin on pienikin epäilys, että hänellä olisi joku.  Ajatukset pysyvät ominani enkä aio mitenkään näyttää hänelle kiinnostustani. Ja pitäisi nähdä muualla kuin missä nyt näemme.

Miksi pitäisi nähdä muualla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9603/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska mä voin🤗

Vierailija
9604/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin lopputulokseen oot päätynyt?

Monenlaisia ajatuksia on herännyt. Hänessä nyt vain on jotakin selittämätöntä. Hän on tosi kuuma. Hänen kanssaan on kiva olla. Näiden ja monen muun seikan lisäksi luulen, että hänessä näen tiettyjä samoja piirteitä (entisen?) minäni kanssa. Lista olisi pitkä, mutta enpä nyt lähde avaamaan tätä enempää.

Vierailija
9605/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut yhtä aikaa perässäni 20, 30, 40, 50 ja 60-vuotiaat miehet. Kevyeen suhteeseen valinta on tietysti nuori ja komea. N39

Mutta vakavaan suhteeseen otat vanhan ja ruman? xD

Lol

Vierailija
9606/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiikerin päiväuni

Täällä. 😉🙃

Vierailija
9607/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ongelma on, että elämäni on liian rutinoitunutta. Työskentelen pääasiassa kotona, harrastan samoina päivinä samoihin aikoihin, teen pitkiä kävelyitä päiväsaikaan, usein metsän siimeksessä. Kyllähän mä ihmisiäkin tapaan, mutta aina niitä samoja naimisissa olevia naamoja.

Vierailija
9608/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytääkö edestään sen, minkä taakseen jättää?

Jos jätät minut taakse, en enää koskaan ole edessäsi.

Vierailija
9609/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki Ok

Kesä tulee, henki ja kroppa kulkee

Vierailija
9610/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sinun katseesi merkitse mitään. Sinulla on kuitenkin joku oma ketä saat katsella joka päivä.  Ketä hellit ja pidät sylissäsi. Minulla on välillä aika kuumiakin ajatuksia sinusta mies, vaikka yritän pitää mieleni kurissa.

Ja koska alapeukkuja tuli niin en todellakaan ole tekemässä asian suhteen mitään ainakaan niin kauan kuin on pienikin epäilys, että hänellä olisi joku.  Ajatukset pysyvät ominani enkä aio mitenkään näyttää hänelle kiinnostustani. Ja pitäisi nähdä muualla kuin missä nyt näemme.

Ihan mielenkiinnosta, näin 40-vuotiaana sinkkuna, mikä saa sut epäilemään, että hänellä olisi joku?

Vierailija
9611/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuhan hyvin.

Vierailija
9612/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama

Vierailija
9613/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut viimeksi yhtään yläpeukkua, joten luulenpa että et halua mun enää kirjoittavan ollenkaan tänne. Lopetan siis tänne kirjoittamisen viimein kokonaan.  Omalta kannaltakin ihan järkevää, kerta alan kuulostaa jo joltain psykoottiselta. Toivottavasti sinä et sentään pidä mua psykoottisena. Omasta mielestäni olen ihan järjissäni ja täysin varma siitä, että me ollaan kommunikoitu somessa. Kyllähän se varmasti ulkopuolisille täysin vainoharhaiselta kuulostaa, kun todennäköisyys sellaiseen on täysin olematon. Vaikutelmasta tekee vielä sekavamman, kun pitää vielä kirjoittaa epämääräisesti. Mutta jos ei ole kokemusta, niin ei vaan kykene ymmärtämään. On kai sitä maailmassa ihmeellisempiäkin asioita tapahtunut. Meinasin ensin kirjoittaa että on kai meillä aina ollut joku yhteinen aaltopituus ja jotain samankaltaisuutta kuitenkin, samanlaisia kiinnostuksen kohteita, leikkimielisyyttä.  Mutta niin. En tiedä sittenkään, kun sun motiiveista en sitten kyllä ole enää niin varma. No kai vihamiehilläkin vois olla yhteisiä piirteitä.

Mutta siis ainoastaan se että joku seurasi saattoi olla ylitulkintaa. Muttei kyllä mikään harha. Joku oikeasti käveli 4 km perässä. Voihan se toki olla, että niistä kaikista harvoista siellä liikkuneista ihmisistä, jollain sattui olemaan just sama matka just samaan aikaan tai luuli mua joksikin toiseksi. No ihan sama. Vaikka ois ollut kyse sattumasta ja sulla oikeasti hyvät suunnitelmat, niin joka tapauksessa olen luultavasti mokannut tämän lopullisesti ja pilannut kaiken meidän väliltä. Siksikin on aika lopettaa.  Jään seurailemaan silti varalta sua somessa. Jos meidän on tarkoitettu tutustuvan, niin kai tutustuminen etenee jotenkin vahingossa sitä kautta sitten. Jos ei, niin ei. Mitään erikoisempaa yritystä en sielläkään sen eteen aio tehdä. Ehkä kommentoin joskus aikojen päästä jotain tarinaa, ehkä en. Tavallaan siis jätän sut rauhaan. Olen vain yksi hiljainen seurailija. Niin ja voit unohtaa sen musiikkijutunkin häiritsemästä. Vältän muutenkin jatkossa tekemästä mitään tulkintoja mistään. Voit olla vapaasti.

Eikä me varmasti edes oikeasti olla mitään edellisistä elämistä tuttuja sieluja. Muuten vain vähän ehkä jotain samaa, kuten nyt joissain ihmisissä sattaa olla. Se edellisiin elämiin uskominen oli vaan jotain harhaa ja höpötykseen uskomista sekin. Tuskin on oikeasti koko edellisiä elämiä olemassakaan. Oon vaan yrittänyt tehdä elämästä kiehtovampaa uskomalla kaikkeen hömppään, mutta ajattelin nyt viimein tulla järkiini senkin suhteen. Jalat niin tiukasti maassa kuin voi olla.

Vierailija
9614/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9615/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama

Vielä lisään huomautuksen, että kysymys on huomattavasti laajempi

Vierailija
9616/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

11

Vierailija
9617/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiikerin päiväuni

Täällä. 😉🙃

Yes, you are❤️

Vierailija
9618/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sodassa ja rakkaudessa on kaikki sallittua. Sotarikoksista voit joutua tuomituksi, rakkaudessa on helpompi toimia kierosti jos palkintona on haluamansa ihminen. Kyllä se näkyy kauas kun toinen on kovasti ihastunut ja jos satut tuntemaan molemmat ja olet ihastunut samaan tyyppiin on helppoa vähän sotkea kuvioita saattamalla toinen huonoon valoon. Tämmöiset palstat on sellaiseen oiva paikka. Harva haluaa suhteeseen mahdollisen sadistin kanssa.

"Harva haluaa suhteeseen mahdollisen sadistin kanssa" eli mitkä ovat mahdollisuutesi, huonot.

Vierailija
9619/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikki on epävarmoja nenästään.

Nenä on parhaimpia ulkonäköpiirteitäni.

Vierailija
9620/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se selittämätön asia mikä varmaan monia miehiä minussa pohdituttaa on todella korkea äo:ni, mitä olen peitellyt kaiken ikääni tekemällä itsestäni tahallisen ja aseistariisuvan typerän oloisen. Suurin osa tuttavistani ei tiedä ammattiani ja niillekin, joille olen joutunut sen kertomaan, yleensä pehmentelen asiaa jollain tavoin. Olen läpi koko elämäni joutunut pitämään suurimman osan itsestäni piilossa.

Ketju on lukittu.