Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Löytääkö edestään sen, minkä taakseen jättää?
Kyllä. Asiat pitäisi pystyä kohtaamaan vaikka polvet tutisten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähes kaikki on epävarmoja nenästään.
Nenä on parhaimpia ulkonäköpiirteitäni.
Mä en edes oikeastaan tiedä miltä piirteeni näyttävät, tai muiden. Koen ihmiset aina ”miltä musta tuntuu” pohjalta. Piirteet ei pysy mulla mielessä. Tuntemukset kylläkin.
Vierailija kirjoitti:
Iän tuomia muutoksia ei tarvitse hävetä jos ottaa ikäisensä tai yhtä lahonneen kumppanin.
Jos on vähän latvasta laho, ni kelpuuttaako se vanhempi osapuoli silloin, kelpuuttaahan?🤔
Nuku hyvin rakas Marko 😘. Huomenna nähdään 🤗. T. Miia
Olen kuullut rakkaani kaunista ääntä mutta hän ei minun, huolestuttaa mitä mieltä siitä, omasta mielestäni kuulostaa kamalalta kun kuulen taltioituna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä hänen ulkonäön heikkoudet on? Mitä korjattavaa? Omallani nenä. Botoxin tarvetta. Vartalo miellyttää 👍
Miksi kukaan laittaisi botuliinia nenään? Millaista lopputulosta siinä odotetaan??
Kaivatussani ei ole mitään korjattavaa. Täydellisen upea ilmestys.
Eräs tubettaja korjasi nenänsä muotoa täyteaineella, koska piti leikkausta liian hc:na. Ilmeisesti sai "nostettua" nenän päätä pystympään, siis loi sellaisen illuusion. Sivusta.
Mutta kun botuliini ei ole täyteainetta...
Missä tahansa kehonosassa voi elohiiri jäädä päälle.
Puhe oli ulkonäköön liittyvien heikkouksien eli kosmeettisten haittojen korjaamisesta. Miten botuliinilla parannellaan nenää?
Vierailija kirjoitti:
Keskiviikko Tuus jo.
Mikä siinä on siinä Keskiviikossa että sitä noin innolla odotetaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko päivänä ette ole saaneet aikaiseksi otsikon mukaista viestiä? Ok.
Hyvää yötä kaipaamalleni naiselle. Nenäsi on yhtä söpö kuin sinäkin.
Tää nyt ei ainakaan oo mulle. 👃
Kaivatulleni.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä naapuri!
Hyvää yötä, kauniita unia 😴💫
Olisitko valmis tutustumaan minuun?😚
Vierailija kirjoitti:
Tunnen jo
Kauniita unia kaivatulleni. Ikävä sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iän tuomia muutoksia ei tarvitse hävetä jos ottaa ikäisensä tai yhtä lahonneen kumppanin.
Jos on vähän latvasta laho, ni kelpuuttaako se vanhempi osapuoli silloin, kelpuuttaahan?🤔
🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten menee? Minä olen miettinyt sinua paljon…
Kiitos kysymästä, hyvää kuuluu. Töissä viihdyn ja kotona arki rullaa. Sua en vaan saa mielestä…
Miten sulla menee?
Asiat on siis hyvin, hienoa.
Vierailija kirjoitti:
Koen jo tuntevani. Kehoni palaa soihtuna lähelläsi. Mielelläni antaisin myös sille mahdollisuuden.
Ette te kissakuiskaajia ole, vaan pissahuiskaajia!
Luultavasti oletat mun olevan erittäin kiinnostunut aiheesta. Todellisuus on kyllä ihan muu, mutta ihan bonarina saattaa jotain tarttua matkaankin ;)
Oikeastiko? En mä ainakaan päättele mitään kenestäkään tuntemastani ihmisestä tämän palstan perusteella.