Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Huhtikuu on kuukausista julmin.
Ja PAH.
Vierailija kirjoitti:
Näytit hyvältä💜
Kuka?
Vierailija kirjoitti:
En mä enää ehdota.
Etpä ole ehdottanut ennenkään.
Alapeukuttamalla tekstejä(tämäkin saa varmaan osansa) ja aivan varmasti puhuu p*skaa selän takana. Pitäis puhua asiat selväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhtikuu on kuukausista julmin.
Ja PAH.
Niin on. Olen hieman pelännyt sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä viikko vielä ja sitten täytyy tehdä ratkaisu 😥 voimani on lopussa.
Kenelle?
Miehelle
Vierailija kirjoitti:
Taas on yksi päivä kaipaamista takana. Kuinkahan monta vielä edessä? Kunpa tietäisin vähän sun aikeista. On niin toivoton olo välillä, kun ei voi tehdä mitään muuta kuin odottaa. Se yksi yritys silloin syksyllä ei ottanut tulta alleen. Tilanne on se että tämä etenee vasta sitten kun sinä tartut toimeen. Olisi niin paljon sulle puhuttavaa, jos saisi tilaisuuden. Ehkä tiistaina nähdään.
Hyvää yötä
Aha. Yritä uudelleen.
Terveisin syksy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä viikko vielä ja sitten täytyy tehdä ratkaisu 😥 voimani on lopussa.
Kenelle?
Miehelle
Kenelle niistä 1-3 miljoonasta?
Vierailija kirjoitti:
Miten hän kiusaa sinua?
Alistamalla. Miten voikaan tulla paha olo hänestä. Ja ei, en edelleenkään puhu kaivatusta.
Vierailija kirjoitti:
Raksu, huomenta!
Naksu, hyvää päivää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten hän kiusaa sinua?
Alistamalla. Miten voikaan tulla paha olo hänestä. Ja ei, en edelleenkään puhu kaivatusta.
kuka hän on ja miten hän sinua alistaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas on yksi päivä kaipaamista takana. Kuinkahan monta vielä edessä? Kunpa tietäisin vähän sun aikeista. On niin toivoton olo välillä, kun ei voi tehdä mitään muuta kuin odottaa. Se yksi yritys silloin syksyllä ei ottanut tulta alleen. Tilanne on se että tämä etenee vasta sitten kun sinä tartut toimeen. Olisi niin paljon sulle puhuttavaa, jos saisi tilaisuuden. Ehkä tiistaina nähdään.
Hyvää yötäAha. Yritä uudelleen.
Terveisin syksy.
En uskalla. Kunnioitan häntä. Jos hän haluaa nähdä, hänen on otettava yhteyttä. Ja näköjään mun ei sua edes anneta nähdä huomennakaan. Joku pitää siitä huolen. Niin surkea ja huono fiilis. En jaksa enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten hän kiusaa sinua?
kuka hän on ja miten hän sinua alistaa?
Persoonallisuushäiriöiset keksivät kyllä siihen joka hetki keinon. Olen niin täynnä tätä paskaa. Kohta kadun tätä mitä kirjoitin. Ei ole järkevää sitä tänne purkaa
Turkuun iltapäiväterveiset. Ajahan varovasti kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei pääty tähän eikä voi päättyä. Et saa mennä.
En jaksa enää koska mua kiusataan. Et sinä. Vaan joku toinen. Romahdan siitä että en näkisi sinua enää.
Milloin olemme nähneet/jutelleet viimeksi? Tämän kysyn, jotta tiedän, puhunko yhtään oikean henkilön kanssa.
Viime viikon ke
Näin kaivattunu viime viikon ke. Näytti murheen murtamalta. Olisin halunnut tietää mitä hänen mielessään liikkuu, mutta siinä ei kerennyt/pystynyt, vaikka kahvi liittyikin jotenkin asiaan.
-Sivusta
Mahtaa olla vilkas iltapäivä, ainakin jos horoskooppia uskominen🤔
"Pääset nyt niittämään aikaisempien ponnistelujesi satoa. Palkitse itsesi hyvin tehdystä työstä tekemällä jotain hauskaa. Uudet ideat ovat jo oraalla."
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kenelle?