Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin. ❤️

Kommentit (17476)

Vierailija
9301/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siilinjärvelle marikalle♥️

Vierailija
9302/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun T:lle, sill (vale)turkulaisell, mutt niin ihanall gossill.

🔥🧡🧩❤

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9303/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei pääty tähän eikä voi päättyä. Et saa mennä.

En jaksa enää koska mua kiusataan. Et sinä. Vaan joku toinen. Romahdan siitä että en näkisi sinua enää.

Milloin olemme nähneet/jutelleet viimeksi? Tämän kysyn, jotta tiedän, puhunko yhtään oikean henkilön kanssa.

Viime viikon ke

Näin kaivattunu viime viikon ke. Näytti murheen murtamalta. Olisin halunnut tietää mitä hänen mielessään liikkuu, mutta siinä ei kerennyt/pystynyt, vaikka kahvi liittyikin jotenkin asiaan.

-Sivusta

Näytinkö? Olisitpa kysynyt. Ehkä harmitti joku silloin, mutta nyt harmittaa vielä enemmän. Ja kyllä kahvi liittyi siihen hetkeen kun nähtiin. Auttaisitpa mut pulasta. Saan kohta hermoromahduksen. Ja olen kirjoittanut tänne tänään sata viestiä

Vierailija
9304/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa enää koska mua kiusataan. Et sinä. Vaan joku toinen. Romahdan siitä että en näkisi sinua enää.

Milloin olemme nähneet/jutelleet viimeksi? Tämän kysyn, jotta tiedän, puhunko yhtään oikean henkilön kanssa.

Viime viikon ke

Näin kaivattunu viime viikon ke. Näytti murheen murtamalta. Olisin halunnut tietää mitä hänen mielessään liikkuu, mutta siinä ei kerennyt/pystynyt, vaikka kahvi liittyikin jotenkin asiaan.

-Sivusta

Pystypäs seuraavalla kerralla. Tai parempi idea, lähetä viestiä sille ja kysy.

-sivusta, joku murheen murtama.

Vierailija
9305/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viime viikon ke

-Sivusta

Näytinkö? Olisitpa kysynyt. Ehkä harmitti joku silloin, mutta nyt harmittaa vielä enemmän. Ja kyllä kahvi liittyi siihen hetkeen kun nähtiin. Auttaisitpa mut pulasta. Saan kohta hermoromahduksen. Ja olen kirjoittanut tänne tänään sata viestiä

Ootkohan ihan terve? Jos teillä on kahviyhteys, niin etkö itse voi kysyä, jos jokin jäi vaivaamaan? Oikea vastaus lienee se, mitä hän oikeasti vastaa.

Vierailija
9306/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhtikuussa kevät puhkeaa kukkaan, loppukuusta on poikkeuksetta puut taas nupuillaan. Huhtikuu on lupaus uudesta, yksi viimeinen kuu, johon liittäisin julmuutta. 

Vierailija
9307/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viime viikon ke

-Sivusta

Ootkohan ihan terve? Jos teillä on kahviyhteys, niin etkö itse voi kysyä, jos jokin jäi vaivaamaan? Oikea vastaus lienee se, mitä hän oikeasti vastaa.

No eiköhän ”kahviyhteys” täällä yleensä tarkoita jotain työpaikan kahvitaukoa tms. Ei ehkä hedelmällisimpiä hetkiä kysellä yksityisasioita. Sivusta

Vierailija
9308/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin näimme kaivatun kanssa keskiviikkona, mutta kumpikaan ei ollut kyllä tippaakaan surullinen. Päinvastoin, oltiin tosi hyvällä tuulella ja juteltiin mukavia. Ja kahvi liittyi tähänkin asiaan.

Ihan vain vastapainoksi, kun kaikki on taas niin maansa myynyttä ketjussa.

Vierailija
9309/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevät on monelle rankkaa aikaa: lupaus kesästä ja valon määrä, vastapainona omat murheet, jotka kasautuvat moninkertaisiksi. Pitäisi nähdä kaikki kaunis ja hyvä, mutta kun ei vaan pysty. Asiat kärjistyvät entisestään.

Vierailija
9310/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhtikuussa kevät puhkeaa kukkaan, loppukuusta on poikkeuksetta puut taas nupuillaan. Huhtikuu on lupaus uudesta, yksi viimeinen kuu, johon liittäisin julmuutta. 

Sanonta tuleekin vanhoista ajoista, jolloin taudit jylläsivät ja ruoka oli jo vähissä.

Vierailija
9311/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevät muuttuis kyl tuhat kertaa paremmaks, jos vaan sais kaivatun siihen mukaan.

Vierailija
9312/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä sinua, kaikesta huolimatta.

Vierailija
9313/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kevät muuttuis kyl tuhat kertaa paremmaks, jos vaan sais kaivatun siihen mukaan.

Sama, hartain toiveeni.

Vierailija
9314/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keväthän on just parasta aikaa, koska kesä ja kesän kivat menot on vasta edessä. Kaikki on uutta ja tuoretta ja ilmassa odotuksen tuntu.

Ketjussa on usein tosi synkät tunnelmat. Itse olen elämässäni tosi onnellinen ja ihastustanikin haikailen pelkin hyvin fiiliksin. Hän on mulle kuin ikuinen kevät, jatkuvasti yllättävä ja uusiutuva.

Vierailija
9315/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä kaikesta?

Vierailija
9316/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaus alkaa helpottaa jo tosi paljon. Useamman kuukauden jo tehnyt unohdusta. Kyllä tästä eroon pääsee ja kesään mennessä olen poistunut. 🙂🙂

Vierailija
9317/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä kaikesta?

Sivuankeudesta.

Vierailija
9318/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaus alkaa helpottaa jo tosi paljon. Useamman kuukauden jo tehnyt unohdusta. Kyllä tästä eroon pääsee ja kesään mennessä olen poistunut. 🙂🙂

Kenet aiot unohtaa?

Vierailija
9319/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keväthän on just parasta aikaa, koska kesä ja kesän kivat menot on vasta edessä. Kaikki on uutta ja tuoretta ja ilmassa odotuksen tuntu.

Ketjussa on usein tosi synkät tunnelmat. Itse olen elämässäni tosi onnellinen ja ihastustanikin haikailen pelkin hyvin fiiliksin. Hän on mulle kuin ikuinen kevät, jatkuvasti yllättävä ja uusiutuva.

Ketjussa käy varmaan jonkun verran masentuneita ihmisiä, mikä näkyy sitten tunnelmissakin.

Itsekin tykkään keväästä ja olen kesäihminen, mutta en minä nykyään niistä mitenkään innostu.

Aikuistumisen myötä on käynyt oikeastaan päinvastoin; jo keväällä tiedostaa miten onnettoman lyhyt edessä oleva kesä on, ja se tuntuu lähinnä masentavalta ajatukselta.

Myös itse kesä Suomessa on usein sellainen, ettei viitsi tehdä mitään suunnitelmia ja lyödä asioita lukkoon, ettei se koko kuukauden ainoa oikeasti lämmin päivä mene sitten tyyliin autossa (kuten kesällä 2017 kävi).

Vierailija
9320/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt sataa lunta, ulkona on lunta ja jäätä.

Kevät puhkeaa kukkaan yleensä toukokuussa, huhtikuussa sää reistailee julmasti ääripäästä toiseen.

Ketju on lukittu.