Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Entinen kaivattuni oli yöllä unessani :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo yks on paskiainen. Tahallaan kiusaa. Kai se on niin että mun pitää ottaa ja häipyä. Ei oo vaihtoehtoa
Kuka kiusaa?
Yksi sydämetön ilkeä ihminen. Ottanut minut silmätikukseen. Saa jotain sairasta tyydytystä toisen kiusaamisesta koska tietää että se toinen ei voi mitään. Anteeksi että puran tänne. Ottaa vaan niin päähän. Enkä puhu kaivatusta.
Sitä asiaa et ole minulle oikaissut.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei pääty tähän eikä voi päättyä. Et saa mennä.
En jaksa enää koska mua kiusataan. Et sinä. Vaan joku toinen. Romahdan siitä että en näkisi sinua enää.
En tosiaan tiedä, kenen kanssa puhuin. En ainakaan hänen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa enää koska mua kiusataan. Et sinä. Vaan joku toinen. Romahdan siitä että en näkisi sinua enää.
Milloin olemme nähneet/jutelleet viimeksi? Tämän kysyn, jotta tiedän, puhunko yhtään oikean henkilön kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin olemme nähneet/jutelleet viimeksi? Tämän kysyn, jotta tiedän, puhunko yhtään oikean henkilön kanssa.
Viime viikon ke
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime viikon ke
Et siis ole hän.
Vierailija kirjoitti:
Intuitiotaan kannattaa tosiaan kuunnella. 🧽👏👐🧤
🥰
Mun elämä on pilalla. Mun pitää lähteä ja en tuu kestämään sitä. Etkä sinäkään auta mua.
Nämä päivät ovat rankkoja. Onnexi voin sentään odottaa sulta viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuo ole sitä omien tunteiden karkuun juoksemista?
On. Karkuun juoksee kaivattu, aina kun yritin lähestyä.
-raskasta kaipuuta
Sivusta
Ruokatunnilla tuli kyyneleet silmiin kun erehdyin lukemaan sotarikoksista. Mietin kuinka pieniä omat murheet lopulta ovat. Surullinen olo. Samalla iloinen myös, että minulla ehkä on ystävä, joka ymmärtää ja tietää enemmän kuin kukaan ikinä
Iltapäivän hali sinulle, rakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuukausi sitten.
Tämä viikko vielä ja sitten täytyy tehdä ratkaisu 😥 voimani on lopussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuukausi sitten.
Hän tuli sivusta.
Voimia. Jaan täysin samat fiilikset kanssasi. Nytkin minun pitäisi olla toisaalla, mutta täällä seuraan sivusta kun päivät lipuu ohi. Elämä tapahtuu muille, en jaksa osallistua siihen nyt.