Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Rakkaus ja skandaalit ovat parhaita teen makeuttajia. T. Tee T
😂♥️
Oli tosi mukava nähdä sua tänään pikaisesti. Olet tosi kaunis nainen. Oispa joskus sopiva hetki kysyä sua kahville.
Vierailija kirjoitti:
😂♥️
Vieläkö te jaksatte jatkaa tuota?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂♥️Vieläkö te jaksatte jatkaa tuota?
Jatkaa mitä? Kunhan vain jaoin Henry Fieldingin lausahduksen. Näin t-ihmisenä totean myös että lausahdus pitää paikkaansa. Ainakin tämän T:n kohdalla on pitänyt.
Ruokolahden naarasleijonan 23.6.1992 nähnyt Martti Auvinen ei kadu mitään.
Kyseessä oli oikea havainto ja sittemmin lisää havaintoja, ei mikään mätäkuun juttu, toteaa myös Riista- ja kalatalouden tutkimuslaitoksen silloinen petoeläintutkija Erik S. Nyholm.
Auvinen pitää sanansa ja ne on tosiksi osoitetut.
Moskovalaisen suuren sirkuksen junavaunu oli kaatunut ja kissaeläimiä oli todella päässyt luontoon.
Lopulta kesy leijonanaaras päätyi takaisin Venäjän puolelle ja vahvan huhun mukaan päätyi huonoa ravintoa saaneiden venäläissotilaiden ruoaksi varuskunnassa.
Ikävä loppu, vaan leijonahavainnot olivat täyttä totta, vaikka media siitä sirkuksen teki.
Opetus: Joskus vaan tapahtuu asioita, joita ei uskoisi tapahtuvan.
"Huhtikuu on kuukausista julmin " :lause on poiminta T.S. Elliotin runosta Autio maa.
Ohis, sivusta, jne.
Vierailija kirjoitti:
Sitä asiaa et ole minulle oikaissut.
Enkä tule oikaisemaankaan. En jaksa jatkuvasti selitellä tekemisiäni. Jos haluatte pitää minua huonona ihmisenä niin pitäkää. Minä elän elämääni ja nautin joka hetkestä.
Vierailija kirjoitti:
"Huhtikuu on kuukausista julmin " :lause on poiminta T.S. Elliotin runosta Autio maa.
Ohis, sivusta, jne.
Ja samanniminen elokuvakin tehty 1983, kotimaista tuotantoa. En kyllä ole nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Oli tosi mukava nähdä sua tänään pikaisesti. Olet tosi kaunis nainen. Oispa joskus sopiva hetki kysyä sua kahville.
Kysyhän vain. 😉
(Vinkiksi kaivatulleni.)
Oli kivaa nähdä hymysi heti aamulla, ystäväni😍.
En tiedä ootko lintu vai kala, mutta se tunne kun katsellaan toisiamme silmiin on mahtava.
Joku yhtälö olis varmaan kuvaamaan sitäkin.
Olen trans... tai siis entinen sellainen.
Mulla meinaa loppua kiinnostus koko palstaa kohtaan. Sinua kohtaan ei lopu vaikka miten päin vääntäis ja kääntäis. Toisinaan toivonkin tunteiden haalistuvan mutta näillä mennään. Ikävä sua on kova.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä asiaa et ole minulle oikaissut.
Enkä tule oikaisemaankaan. En jaksa jatkuvasti selitellä tekemisiäni. Jos haluatte pitää minua huonona ihmisenä niin pitäkää. Minä elän elämääni ja nautin joka hetkestä.
Ei tässä kukaan häntä ole huonona pitänyt vaan minua.
Tunteellinen siili
Oi, sanoi siili,
olen tunteellinen siili,
olen hyvä, kiltti, hellä.
Ja kelläpä, kellä
on vastaansanomista?
Se vain on surullista,
että piikkikuoren alla
siilin hellyys piili.
Oi, sanoi siili,
olen surullinen siili,
niin yksinäinen jotta!
Ja se on aivan totta:
Se yksinänsä eli
ja piikein piikitteli,
ja piikkikuoren alla
sitten itkeskeli.
(Kirsi Kunnas)
Kävn tänäänn. Patonkymmenen kilsan päässä kuntarajain toisella puolen. Mietin asutkohan sä siellä? Ois sieltä melekoinen matka ajella töihin tälle puolelle. Tänäänkin oli huono ajokeli
Kävit ja paukuttelit niin että lahkeet lepatti.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä ootko lintu vai kala, mutta se tunne kun katsellaan toisiamme silmiin on mahtava.
Joku yhtälö olis varmaan kuvaamaan sitäkin.
Kumpi itse olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku yhtälö olis varmaan kuvaamaan sitäkin.Kumpi itse olet?
No siis todellakin joku harakka.
🤥