Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sellaisella miehellä tekee joka ei tarjoa romantiikkaa. Yhtä lailla voi sitten pysyä kaverina.
Ei sellaisella naisellakaan mitään tee, jolta ei saa lainkaan läheisyyttä.
Valitse nainen, jota katsoessa sinulla herää halu helliä häntä 🤗. Ja hänellä sinua. Homma toimii.
Sivusta
Olisipa noin helppoa. Naisen pitäisi osoittaa kiinnostusta myös.
-mies, sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Varatut omii kaikki viestit, vaikka sinkuille osoitettuja.
Täällä nyt vähän kuka vaan tarttuu kenen vaan viestiin vaikkei mikään täällä ole kenellekään täällä. Ei ole väliä onko se tarttuja varattu vai vapaa, ihan yhtä ärsyttävä se on jos ei osaa lopettaa jankkaamista
Kauniit kirjoitukset siirtyi näemmä suomi24:lle. Poistun minäkin sinne lukemaan kauniita rakkauden kertomuksia tämän sijaan.
Pidän muuten siitä kun avaat minulle portin. Tunnen oloni tervetulleeksi. Huomioin nämä pienet seikat ja vivahteet, joita on kertynyt jo lukuisia yhteisen matkamme varrelle. Tästä on lyhyt askel rakkauteen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä me naimisiin mennään ja persekin perustetaan. Suhde hyppää yksipuolisesta luulosta konkretiaan. Kyllä mä niin hyppään aloitusruudusta suoraan alttarille, kevättä rinnassa ja vehkeet pulputtaa. Pesen hiet ja homeet pois jos sanot tahdon.
Sanon tahdon!
Siihen toiseen² ketjuun en aio koskaan kirjoittaa. Olen vapaa kirjoittaja ja asiallani on aina tosi tarkoitus; ikävän elon kartoitus. Oliko tuo hymy?
Vierailija kirjoitti:
Pidän muuten siitä kun avaat minulle portin. Tunnen oloni tervetulleeksi. Huomioin nämä pienet seikat ja vivahteet, joita on kertynyt jo lukuisia yhteisen matkamme varrelle. Tästä on lyhyt askel rakkauteen.
Niin on. Se on niin lähellä meitä nyt, ihan käsin kosketeltavissa. Ei anneta sen lipua pois...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on. Se on niin lähellä meitä nyt, ihan käsin kosketeltavissa. Ei anneta sen lipua pois...
Viesti oli keltaisen talon miehelle.
Kohta on kesä, ehkä siitä tulee meille kaikille rakkauden kesä.
Höh. Olitte liian nopeita. Ei ehditty törmäämään matkalla harrastukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sellaisella miehellä tekee joka ei tarjoa romantiikkaa. Yhtä lailla voi sitten pysyä kaverina.
Valitse nainen, jota katsoessa sinulla herää halu helliä häntä 🤗. Ja hänellä sinua. Homma toimii.
SivustaOlisipa noin helppoa. Naisen pitäisi osoittaa kiinnostusta myös.
-mies, sivusta.
Annan sinulle vinkin tälleen hitaasti lämpenevä naisena. Lähesty häntä, joka kiinnostaa. Juttele. Ja kerro, että olisit kiinnostunut hänestä naisena.
Kerro mikä on suunnitelmasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-mies, sivusta.Annan sinulle vinkin tälleen hitaasti lämpenevä naisena. Lähesty häntä, joka kiinnostaa. Juttele. Ja kerro, että olisit kiinnostunut hänestä naisena.
No eikös toi nyt ole se mies, joka sai kaivatultaan pakit toissakesänä, oliko se nainen nyt jopa varattukin ja ghostasi lopulta. Ei ehkä enää sun neuvo kovin ajankohtainen
Eri sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-mies, sivusta.Annan sinulle vinkin tälleen hitaasti lämpenevä naisena. Lähesty häntä, joka kiinnostaa. Juttele. Ja kerro, että olisit kiinnostunut hänestä naisena.
Samaa mieltä tästä näin naisena.
Olisi ihana herätä pyhä-aamuisin hitaasti, rakastelun lämpö viipyillen kehoissamme ja sitten lähteä rennolle sunnuntaikävelylle. Kenelläkään ei vain vaikuta olevan samanlaisia haaveita, joihin minä kuuluisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä naisena ahdistun tuollaisesta kertomisesta.
Mieluummin vaan hengaa ja pyytää paikkoihin
Ei kukaan toinen voi sanoa, milloin toisen on oltava onneton, milloin onnellinen. Ei voi määritellä toisen puolesta hyvää suhdetta ja sitä, mihin tyytyä. Meidän liitossamme mies on onnellinen, mutta minä en. Hän ei tarvitse seksiä ja läheisyyttä, ja hänen mukaansahan mennään. Minä olen jatkuvassa henkisessä ja fyysisessä ahdingossa ja joudun etsimään netistä korviketta ilta toisensa perään.
Vierailija kirjoitti:
Yksi sana, kävelyillat.
Mikä sana?
Kyllä me naimisiin mennään ja persekin perustetaan. Suhde hyppää yksipuolisesta luulosta konkretiaan. Kyllä mä niin hyppään aloitusruudusta suoraan alttarille, kevättä rinnassa ja vehkeet pulputtaa. Pesen hiet ja homeet pois jos sanot tahdon.