Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin. ❤️

Kommentit (17476)

Vierailija
8881/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sellaisella miehellä tekee joka ei tarjoa romantiikkaa. Yhtä lailla voi sitten pysyä kaverina.

Ei sellaisella naisellakaan mitään tee, jolta ei saa lainkaan läheisyyttä.

Valitse nainen, jota katsoessa sinulla herää halu helliä häntä 🤗. Ja hänellä sinua. Homma toimii.

Sivusta

Olisipa noin helppoa. Naisen pitäisi osoittaa kiinnostusta myös.

-mies, sivusta.

Annan sinulle vinkin tälleen hitaasti lämpenevä naisena. Lähesty häntä, joka kiinnostaa. Juttele. Ja kerro, että olisit kiinnostunut hänestä naisena.

Näin tein, muserruin. Ei kiinnostunut, esitti kiinnostunutta toki. Pelinainen oli hän.

Vierailija
8882/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sellaisella miehellä tekee joka ei tarjoa romantiikkaa. Yhtä lailla voi sitten pysyä kaverina.

Ei sellaisella naisellakaan mitään tee, jolta ei saa lainkaan läheisyyttä.

Valitse nainen, jota katsoessa sinulla herää halu helliä häntä 🤗. Ja hänellä sinua. Homma toimii.

Sivusta

Olisipa noin helppoa. Naisen pitäisi osoittaa kiinnostusta myös.

-mies, sivusta.

Annan sinulle vinkin tälleen hitaasti lämpenevä naisena. Lähesty häntä, joka kiinnostaa. Juttele. Ja kerro, että olisit kiinnostunut hänestä naisena.

Samaa mieltä tästä näin naisena.

Olen eri mieltä tästä. Ja olen myös hitaasti lämpenevä nainen. Pienet huomion osoitukset ovat aina kivoja, mutta jos sitä kemiaa ei ole niin tuntuu ahdistavalta, jos joku tulee edes mainitsemaan, että on kiinnostunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8883/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan toinen voi sanoa, milloin toisen on oltava onneton, milloin onnellinen. Ei voi määritellä toisen puolesta hyvää suhdetta ja sitä, mihin tyytyä. Meidän liitossamme mies on onnellinen, mutta minä en. Hän ei tarvitse seksiä ja läheisyyttä, ja hänen mukaansahan mennään. Minä olen jatkuvassa henkisessä ja fyysisessä ahdingossa ja joudun etsimään netistä korviketta ilta toisensa perään.

No kyllä aika moni voi sanoa että tuo ei kuullosta hyvältä liitolta.

Vierailija
8884/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko poistua päästäni kiitos? Hajoan kohta lopullisesti.

Vierailija
8885/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä naapuri 🤗

Vierailija
8886/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä MXXXE

Vierailija
8887/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteemme loppua kohden eksäni ei enää halunnut minua, eikä hän koskaan tajunnut jatkuvan laiminlyönnin vaikutusta lihomiseeni. Sen suhteen päättyminen oli parasta, mitä minulle on tapahtunut. Toivon jonain päivänä löytäväni ihmisen, jonka kanssa on turvallista olla.

T. N - 40 kg

Vierailija
8888/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskottomuuden raja on ylitetty, jos joku täällä varattuna haaveilee fyysisestä kanssakäymisessä kaivattunsa kanssa ❤️. Silloin kannattaa miettiä, että mitä omasta suhteesta puuttuu.

Niin, mun tapauksessa puuttuu juuri tuo fyysinen kanssakäyminen. Ei se sitten ole ihme, jos alkaa sivuilleen vilkuilla. Eikä tämä kirjoittelu täällä palstalla mihinkään johda. Pahempi olisi varmaan, jos alkaisin tehdä sellaisia julkisia avautumisia nettiin seksinpuutteessani, kuten se yksi vaalea sopraano.

Mikä teitä pitää noissa toimimattomissa suhteissa? Raha, omaisuus vai yksinolemisen pelko? En voi ymmärtää. En eläisi toimimattomissa suhteessa.

No toivottavasti sun ei koskaan tarvitse kokea tällaista seksitöntä suhdetta. Eikä seksinpuute aina ole sama asia, kuin rakkauden loppuminen. Siitä toisesta välittää edelleen, vaikka torjunta saakin huomaamaan myös ympärillä olevia ihmisiä, jotka kiinnostavat nimenomaan tuossa seksuaalisessa mielessä. Minäkään en edes tunne kaivattuani niin hyvin, että tietäisin olisinko kiinnostunut aloittamaan suhdetta hänen kanssaan. Kuumiin uniini hän tuli kuitenkin ihan yllättäen ja pyytämättä. Saahan sitä unia nähdä ja ajatella mitä vaan, ei ole keltään pois.

Paitsi jos kaivattusi huomaa polttavat katseesi ja ihastuu sinuun. Syökset ihmisen epätoivoon.

Onko sinulle käynyt niin? Tuskin minun aiheuttamanani kuitenkaan. En ole millään tavalla ihastusta aiheuttava.

Suurin osa tuttavamiehistäni on naimisissa. Toiset heistä ovat mukavampia kuin toiset ja selkeästi viihtyvät seurassani. Vaimojensa katseiden perusteella vähän liiankin hyvin.

Vierailija
8889/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan toinen voi sanoa, milloin toisen on oltava onneton, milloin onnellinen. Ei voi määritellä toisen puolesta hyvää suhdetta ja sitä, mihin tyytyä. Meidän liitossamme mies on onnellinen, mutta minä en. Hän ei tarvitse seksiä ja läheisyyttä, ja hänen mukaansahan mennään. Minä olen jatkuvassa henkisessä ja fyysisessä ahdingossa ja joudun etsimään netistä korviketta ilta toisensa perään.

No kyllä aika moni voi sanoa että tuo ei kuullosta hyvältä liitolta.

Ei ole ei. T. Samassa jamassa ap:n kanssa

Vierailija
8890/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin puhua sun kanssa.

Mistä?

Vierailija
8891/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä sexiä pitää olla hyvän liiton liimana tietysti, ellei kahden aseksuaalin liitosta ole kyse!

Vierailija
8892/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tält pualt sinn kauas tois pual.

Hyvää yötä.

Vierailija
8893/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me oltais ehkä oltu vuosisadan match. Vielä tällä iällä, kaikkien näiden kokemusten jälkeen.

Jumalauta suhun olisi niin helppo rakastua.

Vierailija
8894/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskottomuuden raja on ylitetty, jos joku täällä varattuna haaveilee fyysisestä kanssakäymisessä kaivattunsa kanssa ❤️. Silloin kannattaa miettiä, että mitä omasta suhteesta puuttuu.

Niin, mun tapauksessa puuttuu juuri tuo fyysinen kanssakäyminen. Ei se sitten ole ihme, jos alkaa sivuilleen vilkuilla. Eikä tämä kirjoittelu täällä palstalla mihinkään johda. Pahempi olisi varmaan, jos alkaisin tehdä sellaisia julkisia avautumisia nettiin seksinpuutteessani, kuten se yksi vaalea sopraano.

Mikä teitä pitää noissa toimimattomissa suhteissa? Raha, omaisuus vai yksinolemisen pelko? En voi ymmärtää. En eläisi toimimattomissa suhteessa.

No toivottavasti sun ei koskaan tarvitse kokea tällaista seksitöntä suhdetta. Eikä seksinpuute aina ole sama asia, kuin rakkauden loppuminen. Siitä toisesta välittää edelleen, vaikka torjunta saakin huomaamaan myös ympärillä olevia ihmisiä, jotka kiinnostavat nimenomaan tuossa seksuaalisessa mielessä. Minäkään en edes tunne kaivattuani niin hyvin, että tietäisin olisinko kiinnostunut aloittamaan suhdetta hänen kanssaan. Kuumiin uniini hän tuli kuitenkin ihan yllättäen ja pyytämättä. Saahan sitä unia nähdä ja ajatella mitä vaan, ei ole keltään pois.

Paitsi jos kaivattusi huomaa polttavat katseesi ja ihastuu sinuun. Syökset ihmisen epätoivoon.

Onko sinulle käynyt niin? Tuskin minun aiheuttamanani kuitenkaan. En ole millään tavalla ihastusta aiheuttava.

Suurin osa tuttavamiehistäni on naimisissa. Toiset heistä ovat mukavampia kuin toiset ja selkeästi viihtyvät seurassani. Vaimojensa katseiden perusteella vähän liiankin hyvin.

Juteltiin kerran mieheni kanssa tilanteesta, jossa vaistosin tuttavapariskunnan naisen ihastuksesta mieheeni. Ja vaisto osui oikeaan, kun tämä nainen alkoi ehdottelemaan miehelleni tapaamisia ym. Mieheni sanoi, että ei todellakaan ole kiinnostunut naisesta, hän on vaan käyttäytynyt kohteliaasti kuten hyviin tapoihin kuuluu, ja nainen on siitä vetänyt vähän mutkia suoraksi ja kuvitellut mieheni olevan hänestä kiinnostunut 😅

No, mies sanoi että ei halua enää koskaan nähdä kyseistä naista, joten se ystävyys tai tuttavuus oli sitten siinä.

Vierailija
8895/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin puhua sun kanssa.

Mielelläni puhun sun kanssa, mutta en enää ota itse puheeksi. Niin monta kertaa koen nolanneeni itseni yrittäessäni ilman vastakaikua. 😔

Ei ollut sulle. Ap

Mä taas harvoin oma-aloitteisesti aloitan keskusteluja mutta puhelen mielelläni kenen tahansa kanssa, joka puhelee mulle.

Vierailija
8896/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juteltiin kerran mieheni kanssa tilanteesta, jossa vaistosin tuttavapariskunnan naisen ihastuksesta mieheeni. Ja vaisto osui oikeaan, kun tämä nainen alkoi ehdottelemaan miehelleni tapaamisia ym. Mieheni sanoi, että ei todellakaan ole kiinnostunut naisesta, hän on vaan käyttäytynyt kohteliaasti kuten hyviin tapoihin kuuluu, ja nainen on siitä vetänyt vähän mutkia suoraksi ja kuvitellut mieheni olevan hänestä kiinnostunut 😅

No, mies sanoi että ei halua enää koskaan nähdä kyseistä naista, joten se ystävyys tai tuttavuus oli sitten siinä.

Mulle tuttavamies lähetti viestin, jonka käänsin sitten hänelle takaisin ja hänen vaimolleen, joka on ystäväni ja totesin viestin menneen nyt väärälle ja hymiön perään. Oli sellainen, että olisi voinut olla vaimollekin. Olemme yhäkin hyviä ystäviä. sivusta.

Vierailija
8897/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän muuten siitä kun avaat minulle portin. Tunnen oloni tervetulleeksi. Huomioin nämä pienet seikat ja vivahteet, joita on kertynyt jo lukuisia yhteisen matkamme varrelle. Tästä on lyhyt askel rakkauteen.

Tunsin mulkun, joka kyllä avasi naisille portteja ja ovia, mutta naisten selän takana puhui näistä todella halvasti.

Vierailija
8898/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä söpölle yh-äidille 🤗

Vierailija
8899/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sillai mutkaton nainen jos tekee vaikutuksen henkisesti. Jossakin vaiheessa muuttuu halu fyysiseksi. Yhden kanssa tämä on tapahtunut aikaisemmin. Rehellisesti en enää tarvitse aikaa vaan tekoja jos jotakin on.

Vierailija
8900/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ihastus tekee aina selväksi, ettei halua pitkään mun kanssa jutella. Ihan vaan pakolliset, ja sitten kääntyy äkkiä poispäin. Aina ei viitsi edes tervehtiä, vaikka ihan pahki tulee vastaan. Eipä siinä mitään, vihje ymmärretty. Vielä kun sais sydämen ymmärtämään sen, minkä aivot on jo hiffanneet.

Ketju on lukittu.