Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Mitä sellaisella miehellä tekee joka ei tarjoa romantiikkaa. Yhtä lailla voi sitten pysyä kaverina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunneasioissa on aina helppo neuvoa muita. Ne toisen tunteet kun ei himmennä omaa ajattelua.
Jätä se sika.
Miksi sää pihtarin kanssa elät.
Kamat kassiin ja jätä se psykopaatti.
Ei se susta välitä, herää pahvi.
Meri on täynnä kalaa.Mutta sitten kun ne omat tunteet onkin siinä mukana, ja sitä yhteistä elämää on eletty kenties jo pitkään, ei se kassin pakkaaminen ja pois lähteminen olekaan aina ihan niin yksinkertaista.
Miksi lähtisi ja muita hakisi, jos tunteet on nykyiseen. Pysy siinä ja ole tyytyväinen. Täällä puhuu muutkin kuin varatut, ei kaikki viestit ole teille. Itse sinkku ja kaivattu myös.
En nyt mielestäni ominut kenenkään viestiä, kun ihan oman viestin aiheesta laitoin. Totesin vain, ettei aina lähtö ole helppoa, vaikka ulkopuolisesta se näyttäisi ainoalta oikealta vaihtoehdolta. Vaan mitäpä tästä väittelemään, lähden mieluummin lenkille. Heips!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä ole aina rakkauden kanssa juurikaan tekemistä, että jonkun kanssa vuosia jakaa kodin, hoitaa lapsia, maksaa laskuja, laittaa ruokaa ja pyörittää arkea. Ei se silti ihan huono systeemikään aina ole.
Tuollaisessa suhteessa se ero kuitenkin tulee jossain vaiheessa, viimeistään kun lapset lentäneet pesästä. Mitä vanhempana ero tapahtuu, sitä vaikeampaa on löytää uusi suhde.
Höpsis. Mukavilla ihmisillä on vientiä vielä vanhanakin. Tiedän useamman yli 70vuotiaana suhteen löytäneen. Niitä vuosia ei saa takaisin kun lapset on pieniä.
En tiedä lukeudunko tuohon ryhmään, mutta haluan luoda hyvän suhteen lapsiini ja jos en löydä ihmistä jonka kelpuutan lasteni elämään, elän tyytyväisenä onnettomassa suhteessa saadakseni myöhemmin nähdä lapsistani kasvaneen hyvinvoivia aikuisia. Ei ero takaa lapsille tasapainoista lapsuutta tai aikuiselle onnellista uutta suhdetta. Ei sellaista ihmistä välttämättä löydy jonka huolisi omaan tai lasten elämään. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä ole aina rakkauden kanssa juurikaan tekemistä, että jonkun kanssa vuosia jakaa kodin, hoitaa lapsia, maksaa laskuja, laittaa ruokaa ja pyörittää arkea. Ei se silti ihan huono systeemikään aina ole.
Mikä sitten on rakkautta ellei tämä?
Mietin samaa. Itse käsitän rakkauden nimenomaan elävänä, konkretiana, jatkuvasti teoissa ja valinnoissa näkyvänä - en vain tunteena.
Näinpä missä muuallakaan, ei rakkaus ole vain sanahelinää vaikka sitäkin olla pitää. Jokapäiväinen elämä, siinä se parhaimmillaan näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sellaisella miehellä tekee joka ei tarjoa romantiikkaa. Yhtä lailla voi sitten pysyä kaverina.
Ei sellasella tee mitään. Minä tarvitsen paljon läheisyyttä. Säännöllistä seksiä. Yhdessä nauramista jne...
Aivan sivusta
Me oltais ehkä oltu vuosisadan match. Vielä tällä iällä, kaikkien näiden kokemusten jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen jatkuvasti sinua ihastuttava yh-äiti 😚
Tiedän <3
Miehen ja naisen suhde on syvimmillään arjessa. Elämä on arkea. Juhlia on harvoin.
Muistan kaiken mitä ollaan puhuttu XD
Vierailija kirjoitti:
Nököhammas tavataan naavakuusen kupeessa ja pistetään hännät vastakkain.
🌲🐿🐿🌲
hoovee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sellasella tee mitään. Minä tarvitsen paljon läheisyyttä. Säännöllistä seksiä. Yhdessä nauramista jne...
Aivan sivusta
Seksi nyt ei ole romantiikkaa.
Treffailuvaiheessa näkee onko miehessä ainesta romantiikkaan. Älkää menkö avioon jos heti tökkii.
En erikoisemmin välitä juhlista. Elän mielummin onnellista arkea.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin puhua sun kanssa.
Mielelläni puhun sun kanssa, mutta en enää ota itse puheeksi. Niin monta kertaa koen nolanneeni itseni yrittäessäni ilman vastakaikua. 😔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisessa suhteessa se ero kuitenkin tulee jossain vaiheessa, viimeistään kun lapset lentäneet pesästä. Mitä vanhempana ero tapahtuu, sitä vaikeampaa on löytää uusi suhde.
Höpsis. Mukavilla ihmisillä on vientiä vielä vanhanakin. Tiedän useamman yli 70vuotiaana suhteen löytäneen. Niitä vuosia ei saa takaisin kun lapset on pieniä.
En tiedä lukeudunko tuohon ryhmään, mutta haluan luoda hyvän suhteen lapsiini ja jos en löydä ihmistä jonka kelpuutan lasteni elämään, elän tyytyväisenä onnettomassa suhteessa saadakseni myöhemmin nähdä lapsistani kasvaneen hyvinvoivia aikuisia. Ei ero takaa lapsille tasapainoista lapsuutta tai aikuiselle onnellista uutta suhdetta. Ei sellaista ihmistä välttämättä löydy jonka huolisi omaan tai lasten elämään. Sivusta.
Pidä lapset etusijalla. Etenkin kun kunnon miestä ei ole tarjollakaan.
Vierailija kirjoitti:
Me oltais ehkä oltu vuosisadan match. Vielä tällä iällä, kaikkien näiden kokemusten jälkeen.
Ok. No vahinko tosiaan ettei juttu voi onnistua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin puhua sun kanssa.
Mielelläni puhun sun kanssa, mutta en enää ota itse puheeksi. Niin monta kertaa koen nolanneeni itseni yrittäessäni ilman vastakaikua. 😔
Ei ollut sulle. Ap
Kuitenkin sinua vaikuttivat helpottavan ne asiat, ainakin vähän, mitä minä irl sinulle kirjoitin (ja jotain ehkä sanoinkin). Ymmärrätkö, että minä en voi tietää mitään, mitä ei minulle ole kerrottu. Päinvastoin siinä viestikeskustelussa jätit sellaiseen käsitykseen, ettei romanttisia tunteita ole. Siihen on oikeasti viimekädessä uskottava, jos se on se, mikä on sanoja ja muu 'vain' tunnetta ja epämääräistä tulkintaa rakastuneen silmin. Sivusta, voisin olla se, kenelle ap vastasi.