Täällä kohtaa myös sitä vähemmän älykästä kansanosaa
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Kuten teitä incellejä.
Yritä edes
Täällä kohtaa sen 1% sekopäisimmistä naisista ja miehistä.
Jaahah, ja mistähän päin politiikka nyt on kyse??!
Jos et livenä näe, ja muut kuitenkin näkee, niin se vain tarkoittaa että itse olet sellainen vähemmännälykäs 🤭
Vierailija kirjoitti:
Jaahah, ja mistähän päin politiikka nyt on kyse??!
Mikä äidinkielesi on? Tuossa ei ole mitään järkeä.
Mitä! Miksi sinä kirjoitat MINUSTA, ilman MINUN lupaani. Kuinka sinä kehtaat?
Sinä olet pieni ihminen, niin pieni, että voin painaa sinut peukaloni alle. Voin litistää sinut tahraksi seinälle.
Ymmärrrätkö, leikit TULELLA!
Otitko koronarokotteen, tekikö se sinusta tuollaisen? TUNNUSTA, tuliko susta tuollainen myrkky-rokotteen otettuasi?
Hei, nyt pitää mennä työhuoneeseen, eduskunnan kirjasto suljetaan.!
Suomi 24, ylilauta, vauva palsta täyskieltoon. Sairasta haukkumista ja panettelua kaikilla saiteilla.
Relax! Ei pidä ottaa niin vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Suomi 24, ylilauta, vauva palsta täyskieltoon. Sairasta haukkumista ja panettelua kaikilla saiteilla.
Sekin on, pitäisi olla, sananvapaudessa sallittua. Vaikkei tietenkään hyvien tapojen mukaista. Aina voi olla lukematta tekstiä ja kuuntelematta puhetta jotka haluaa muilta kieltää.
Ei täällä valitettavasti mitään muuta olekaan, kuka täyspäinen täällä viitsisi tuhlata aikaansa.
Tämä on kuin armeija ennen - näkee koko ihmiselämän kirjon aina niistä menestyneistä eliittilukion kasvateista ja akateemisista aina sinne ammattikouluun ja amkiin joutuneisiin.
Tulit todellakin oikealle palstalle.
Lähtekää reippaalle lenkille ja jättäkää älylaite kotiin.
Täällä riittää viisikymppisiä teinejä haukkumassa äitejään. Kipeetä porukkaa.
Itse asiassa luulen että täällä on pääsääntöisesti aika älykästä, vaikkei ehkä kovin sivistynyttä, porukkaa päästelemässä höyryjä, länkyttämässä aivan huvikseen tavalla joka naamatusten ei olisi mahdollista. Perustan väitteen siihen, että suuri osa viesteistä on hyvää suomenkieltä. Ja nekin jotka eivät ole, on laadittu tavalla joka saa epäilemään että virheet ovat tahallisia. Tämmöinen möykkäkammio on itse asiassa ihan tarpeellinen. Parempi täällä mesoamassa, kuin suututtamassa ystäviä ja perheenjäseniä, tai kadulla tai talon katolla tekemässä lähimmäisilleen fyysistä pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa luulen että täällä on pääsääntöisesti aika älykästä, vaikkei ehkä kovin sivistynyttä, porukkaa päästelemässä höyryjä, länkyttämässä aivan huvikseen tavalla joka naamatusten ei olisi mahdollista. Perustan väitteen siihen, että suuri osa viesteistä on hyvää suomenkieltä. Ja nekin jotka eivät ole, on laadittu tavalla joka saa epäilemään että virheet ovat tahallisia. Tämmöinen möykkäkammio on itse asiassa ihan tarpeellinen. Parempi täällä mesoamassa, kuin suututtamassa ystäviä ja perheenjäseniä, tai kadulla tai talon katolla tekemässä lähimmäisilleen fyysistä pahaa.
Jep näin anonyymina voin tunnustaa olevani melkoinen Hyacinth. Ihanaa, että löytyy kanava, jonka kautta voin jakaa ajatuksiani vertaisteni kanssa. Ei missään työpaikan kahvipöydässä voi aloittaa keskustelua työväenluokan tavoista tai alemman keskiluokan statussymboleista.
Ap ei kohtaa livenä tyhmiä ihmisiä? Siinä tapauksessa ap on aikamoisen tyhmä itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kuin armeija ennen - näkee koko ihmiselämän kirjon aina niistä menestyneistä eliittilukion kasvateista ja akateemisista aina sinne ammattikouluun ja amkiin joutuneisiin.
Voin kuvitella.
Käsittämättömiä kirjoitusvirheitä. Pitkiä soperruksia ilman mitään logiikkaa ja ymmärrettävyyttä. Höpöhöpö huuhaa taikauskoa ja tiedevastaisuutta. Selkeää lääkitsemätöntä mielisairautta. Naisvihamielisiä pikkupoikia leikkimässä aikuisia.
Täälläpä nämä kaikki ovat.
Kuten teitä incellejä.