Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin. ❤️

Kommentit (17476)

Vierailija
8521/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstat ei enää kerää väkeä.

Sen ei oo väliä, jos me ollaan täällä.

🤫

Vierailija
8522/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö joku palstan missä olisi lähinnä 50 ikäisiä ja siitä vanhempia? Kaipaisin asiallisempaa keskustelua ja edes jonkun mahdollisuuden päätyä samaan paikkaan kaivatun kanssa.

Suomi24:llä on iäkkäin käyttäjäprofiili

Sielläkin on nykyään vallalla nuorempien jutut. Eikä siinä muuten mitään, mutta viisikymppiset ei viihdy näissä joten kaivattuni ei täältä löydy.

Kyllä meitä viisikymppisiäkin täältä löytyy. Miksei löytyisi. Omaa peilikuvaansa kun hetken katsoo, niin ymmärtää olla lähestymättä irl. Tänne sitten vaan huudellaan tuuleen.

Mulle tämä palsta on turhan lapsekas. Jospa sitten kokeilen taas sitä Suomi24.

Niin mullekin. Ihan lapsellista settiä päivästä toiseen. Vähän kuin kiiltokuvien liimaamista vihkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8523/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapaus & tärkeä ihminen siihen vierelle kulkemaan.

Vapaus, silloin kun se on myös vastuullisuutta ja luottamusta, jotka itselle hyvin tärkeitä arvoja. Eiparisihteen tarvitse tarkoittaa ripustautumista toiseen ja hengittämättömyyttä suhteessa.

Nainen yli 50.

Vierailija
8524/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

😏

Vierailija
8525/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Petra täällä?

Vierailija
8526/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon, kelpaako?

Vierailija
8527/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

I'm friends with the monster that's under my bed

Get along with the voices inside of my head

You're tryin' to save me, stop holdin' your breath

And you think I'm crazy, yeah, you think I'm crazy

Well, that's nothin'

Kenelle?

Vierailija
8528/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekis mieli tehdä sitä kauneinta kaivatun(mies) kanssa.

Tällainen sunnuntai-aamu on minunkin haaveissa. Ehkä vielä joskus...

Vierailija
8529/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei ole yhtä tarkkoja sanoista kuin naiset. Näin voi yleistää keskimäärin. Naisten kanssa puheessa kuitenkin huomioidaan naisten tapa.

Vierailija
8530/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon, kelpaako?

Kuka mä?

Vierailija
8531/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että olen suurennuslasin alla ja kaikki mitä teen tai jätän tekemättä on väärin. 

Vierailija
8532/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö joku palstan missä olisi lähinnä 50 ikäisiä ja siitä vanhempia? Kaipaisin asiallisempaa keskustelua ja edes jonkun mahdollisuuden päätyä samaan paikkaan kaivatun kanssa.

Sielläkin on nykyään vallalla nuorempien jutut. Eikä siinä muuten mitään, mutta viisikymppiset ei viihdy näissä joten kaivattuni ei täältä löydy.

Kyllä meitä viisikymppisiäkin täältä löytyy. Miksei löytyisi. Omaa peilikuvaansa kun hetken katsoo, niin ymmärtää olla lähestymättä irl. Tänne sitten vaan huudellaan tuuleen.

Kirjoita kuitenkin sivusta, kun kirjoitat sivusta.

Kyllä äiti. Anteeksi äiti. Ehkä poistun täältä palstaltakin, kun en näköjään yhtään tajuu. Luulin ihan vaan vastaavani ap:n viestiin, mutta väärässä näköjään olin.

Jos tulet muiden keskusteluun uutena mukaan niin ilmoita siitä äläkä vaan vastaa jonkun toisen vuorolla. Netiketti on hyvä viisikymppistenkin muistaa.

Miten nämä "Tietääkö joku" alkavat keskustelut olisi ajateltavissa kahden tai jonkun suljetun porukan välisinä keskusteluina, joissa joillakin on vastausvuorot tietyssä järjestyksessä?

Mielestäni nyt pitäisi sitten kyllä tehdä palstan sääntöihin joku korjaus, ettei tulisi näitä ikäviä väärinkäsityksiä ja sivusta vastaajat pysyisivät ruodussa.

Sivusta.

Vierailija
8533/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole täällä, mutta eipä mua kukaan kaipaakaan.

Vierailija
8534/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että olen suurennuslasin alla ja kaikki mitä teen tai jätän tekemättä on väärin. 

Sama.

Vierailija
8535/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon, kelpaako?

Kuka mä?

Mä ainakin. Sivusta.

Vierailija
8536/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä äiti. Anteeksi äiti. Ehkä poistun täältä palstaltakin, kun en näköjään yhtään tajuu. Luulin ihan vaan vastaavani ap:n viestiin, mutta väärässä näköjään olin.

Jos tulet muiden keskusteluun uutena mukaan niin ilmoita siitä äläkä vaan vastaa jonkun toisen vuorolla. Netiketti on hyvä viisikymppistenkin muistaa.

Miten nämä "Tietääkö joku" alkavat keskustelut olisi ajateltavissa kahden tai jonkun suljetun porukan välisinä keskusteluina, joissa joillakin on vastausvuorot tietyssä järjestyksessä?

Mielestäni nyt pitäisi sitten kyllä tehdä palstan sääntöihin joku korjaus, ettei tulisi näitä ikäviä väärinkäsityksiä ja sivusta vastaajat pysyisivät ruodussa.

Sivusta.

Itse olen ihmetellyt ihan samaa. Jos ap esittää kysymyksen, niin miten vain yhdellä on siihen vastauoikeus ainoana, oikeana vastaajana. Kaikki muut on sitten eri ja sivusta jamitänäitäon. Ihan mustasukkaisesti varjellaan sitä omaa asemaa ensimmäisenä vastaajana. Ja tämä sitten tosiaan aivan sivusta, nurkan takaa, kaivonkannen alta.

Vierailija
8537/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarvitsen sinua. Mitä sinä tarvitset? Tilaa?

Eniten pakoautoa itsenäisyyttä varten ja sitten melkein yhtä paljon sinua.

Mä vointulla kuskiksi! Osaan ajaa ylinopeutta 😬

Sopii jos taitoihisi kuuluu myös rajoitusten mukaan ajaminen peltipoliisien kohdalla.

Vierailija
8538/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama.

Täällä on jokainen yli neljäkymppinen suurennuslasin alla. Sanoi mitä sanoi, aina alkaa vänkytys ja trollaus.

Vierailija
8539/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole täällä, mutta eipä mua kukaan kaipaakaan.

Mä kaipaan juuri sua joka et ole täällä. Olet ihana, hauska, kaunis ja valloittava. Olis mahtavaa viettää aikaa sun kanssasi. Olet paras!

Vierailija
8540/17476 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta.

Ei oikeasti voi olla näin vaikeaa? Jos edellä on keskustelua jo meneillään niin allekirjoittaudu mukaan uutena eli sivusta tai eri. Koska niitä sinä edellisiin kirjoittajiin nähden kerran olet. Tai sitten pyyhi pois kaikki keskustelu välistä ja vastaa vain aloittajalle vain siihen aloitukseen eli ensimmäiseen tekstiin, silloin ei ole muita vastaajia kuin sinä.

Ihan peruskäytöstapoja keskustelupalstalla. Ei mikään vauvan oma juttu.

Ketju on lukittu.