Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Onkohan yks ihana laulu tehty susta? Sanat ainakin sopii suhun täydellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, olemme liian erilaisia kaikilla mahdollisilla tavoilla. Mikään mitä tästä lähtien teen ei liity sinuun. Etsi itsellesi sopivampi kohde.
Tämä oli varmaan minulle. Anteeksi että olen ollut rasittava. Korjaan asian nyt oikeasti ja yritän muuttua näkymättömäksi.
🥺💔
Mikään mitä jatkossa mahdollisesti kirjoitan ei sitten ole enää sulle
Voit olla rauhallisin mielin, sovin juuri treffit ensi viikolle ja jatkossa keskityn käytännön toimiin. Onhan tässä jo oma aikansa pyöritty ympyrää ja korkea aika vaihtaa suuntaa.
-sama
Vierailija kirjoitti:
Jyväskylä, uimaranta ja minä. Kelpaako sulle?
Kerro vielä mikä uimaranta?
Vierailija kirjoitti:
Yleisesti kysyn, oletko treffeille menossa tänään?
Heh, no en. Olen käynyt treffeillä tasan kerran elämässäni, siitä on nyt vähän yli kaksi vuotta. En ns. harrasta.
Aurinko pyyhkii
pölyt sydämestäkin
Mentävä pois nyt
💔
-Hai Ku
Mun mielestä se laulu on kamala.
Oikeastaan haluaisin vain tietää olitko koskaan kiinnostunut minusta. Luulin niin, mutta olinhan itse rakastunut, niin varmaan tulkitsin väärin. Ei sitä sitten tullut selvitettyä ikinä, kun ehdit löytää uuden ennen kuin minä erota. Kertoohan se kyllä jo aika paljon. Voi surku.
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan haluaisin vain tietää olitko koskaan kiinnostunut minusta. Luulin niin, mutta olinhan itse rakastunut, niin varmaan tulkitsin väärin. Ei sitä sitten tullut selvitettyä ikinä, kun ehdit löytää uuden ennen kuin minä erota. Kertoohan se kyllä jo aika paljon. Voi surku.
Odottamaan sinuako hänen olisi pitänyt jäädä?
- sivusta
T:lle Turkuun lauantai-illan terveiset!
🧡😻
Vierailija kirjoitti:
🧡😻
T ei asu Turussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🧡😻T ei asu Turussa.
Hyvä. Ei mene samalle.
Vierailija kirjoitti:
Olitko kertonut olevasi kiinnostunut ja aikovasi erota? Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🧡😻T ei asu Turussa.
Hyvä. Ei mene samalle.
Ei ne mene minnekään täällä muuta kuin bittiavaruuteen. Lopulta ne hukkuvat, poistuvat tai tulevat ylikirjoitetuksi.
Vajaan tunnin päästä olis taas savukalaa tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🧡😻Pakkomielteinen stalkkeri.
Kiitos tästä. Mielipiteesi on nyt rekisteröity.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, olemme liian erilaisia kaikilla mahdollisilla tavoilla. Mikään mitä tästä lähtien teen ei liity sinuun. Etsi itsellesi sopivampi kohde.
Tämä oli varmaan minulle. Anteeksi että olen ollut rasittava. Korjaan asian nyt oikeasti ja yritän muuttua näkymättömäksi.
🥺💔
Mikään mitä jatkossa mahdollisesti kirjoitan ei sitten ole enää sulle
Voit olla rauhallisin mielin, sovin juuri treffit ensi viikolle ja jatkossa keskityn käytännön toimiin. Onhan tässä jo oma aikansa pyöritty ympyrää ja korkea aika vaihtaa suuntaa.
-sama
Voisitko laittaa tunnisteen. Sivusta
Seuraa kyllä löytyisi. Ei sellaista, joka sopii minulle. Olen sosiaalinen intro, vietän paljon aikaa yksin touhuilllen, en käytä päihteitä, olen allerginen, en halua pieniiä lapsia elämääni. En harrasta irtosuhteita. Olen taitava keskustelija vieraankin ihmisen kanssa. Tuossa on jo monta asiaa, jotka kohtaa harvan kanssa.