Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen yhä sitä mieltä että päivällä ei avata televisiota!

Vierailija
09.02.2025 |

TV päivällä on ankeuttaja. Vaikka katsookin suoratoistoja. 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oolrait. 

Vierailija
2/13 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile avata se. Paljon mielenkiintoisempaa kattella sitten

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Meillä avataan aamulla.

Vierailija
4/13 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tekee omalle televisiolleen ihan mitä tahtoo. 

Illallako pitäisi niitä iänikuisia uusintoja tuijottaa? Vai peräti yöllä?

Vierailija
5/13 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen tekee omalle televisiolleen ihan mitä tahtoo. 

Illallako pitäisi niitä iänikuisia uusintoja tuijottaa? Vai peräti yöllä?

Niin, ymmärrettävää että mummo herää viideltä ja menee ylen iltauutisten jälkeen heti nukkumaan. 

Vierailija
6/13 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain TYHMÄ NARSISTI ajattelee noin. TV on mulla auki lähes koko päivän aamusta iltaan ! Vaikkei sieltä mitään tule, ni..... Ei kaikkee roskaa tarvitse kattoo. Esim mä INHOON PALJON tuota putous- öööööööööööööö-luokan NS sarjaa. Miks se taaaaaaaas alkoi ??????? Ja uusintoja tulee usein. Tulis edes vaik kymppiuutisten JÄLKEEN. Tai vaan netis. Niitä kattoo sairas ja narsistinen ihminen. Ite katon paljo muuta, esim rikossarjoja. Ne o kaikkein PARASTA !!!!! 

Vierailija
7/13 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen!

Vierailija
8/13 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää avaan telkkarin yöksi, siihen mää nukahdan. Kun herään jatkan katselua ja nukahdan taas uudelleen jne. Jos haluun päikkäreitä koittaa niin silloinkin avaan telkun. Muuten en telkkaria katsele.

Vierailija
9/13 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vi**u ööh.

Vierailija
10/13 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei kiinnosta, mitä ap tekee telkkarilleen. Heitä se vaikka parvekkeelta.

Vierailija
11/13 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ollaa netissä, striimataan netflixiä ja muita, katsellaan youtubea, pelataan pelejä, jne..

Perinteinen TV on kuoleva muinaisjäänne, nuoriso ei tarvitse enää TV:tä mihinkään.

Vierailija
12/13 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään ollaa netissä, striimataan netflixiä ja muita, katsellaan youtubea, pelataan pelejä, jne..

Perinteinen TV on kuoleva muinaisjäänne, nuoriso ei tarvitse enää TV:tä mihinkään.

Aika moni käyttää telkkaria pelikonsolin näyttönä.

Vierailija
13/13 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestäni tuntuu että olen tyhmentynyt kun en työttömänä ehkä masentuneena katso enää aamu-tv:n ohjelmia ja illalla esim. puoli-seitsemää ja uutisia koko iltaa.

Ennen jaksoi katsoa uutiset koko päivän ja vielä ajankohtaisohjelmia, mutta ei enää, alkaa vähitellen tulla erkaantuminen siitä mitä yleensä maailmalla ja Suomessa tapahtuu.

Suoratoistoa en ole ikinä jaksanut katsoa.   Muutaman kerran olen saanut ilmaiseksi, tai ainakin melkein, suoratoiston lyhyelle ajalle kokeeksi ja ei niitä tule katsottua, ei ole mitään hinkua ryhtyä seuraamaan jotain sarjaa.

Seinfeld oli aikoinaan suosikkisarjani televisiossa ja sitä voisin katsoa lineaarisesti televisiosta jos sarja uusittaisiin, mutta suoratoistossa jos kaikki jaksot olisivat katsottavissa, ei tulisi katsottua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi