Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Hyvää yötä söpölle Kia-kuskille 🤗
Milleniaali Baby Boomer oih vauvakuume pelkästä nimestä, mutta josko nyt saisi ohjata edes kädestäpitäen.
Yllättäen milleniaanit vaalivat aitoutta ja autentisuutta, kun taas baby boomerit fyysisyyttä.
Joten aidossa saunassa tunnelma voi olla kovenkin autenttinen ja lämmin henkinen.
Rauhassa nauttia ja keskustella, mutta vaatii fyysisen ponnistelua Baby Boomerilta kutsua Milleniaani
No, sille oikealle hurrrjan komealle Toni Tiikerille hyvänyönsuukko.
Olet rakas. ❤
Vierailija kirjoitti:
Luuleeko joku tosissaan että kukaan seuraisi tätä palstaa vakituiseen.
Minä, koska valitettavasti seuraan myös itse. Noloa. Sen sijaan edellinen viesti voisi olla kaipaamani henkilön (mies) kirjoittama.
Lähetän terveiset Pasille, Tonille, Jonille, Petrille, Markolle, Harrille ja Jormalle! Voikaa hyvin ❤️
Vierailija kirjoitti:
Oon syntynyt 1981 enkä oo koskaan käyttänyt irkkiä. Olenko elänyt tynnyrissä?
Et. Eksäni oli samaa vuosikertaa sun kanssa eikä sekään ikinä irkannut. Se oli enempi gamer.
Itse olen kaksi vuotta vanhempi ja perustanutkin pari kanavaa aikoinani, mutta irkki vähitellen jäi multakin kun keskustelupalstat alkoi ottaa alaa vuosituhannen vaihteessa.
Saanko haaveilla sun kanssa rakastelusta? Miehelle tää
Iltaa mammoille. Mitähän se mammojen suut taas möklöttää..onko karkkipäivä?
mies54v
Vierailija kirjoitti:
Sinä myös. ❤️
t. Toni T.
💝💝💝💝💝🧡💘💘💘💘
Vierailija kirjoitti:
Tiivistän: Lähetkö ens vk 6km/h @KP. Mikä pv?
Käykö keksiviikko? 🍪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä myös. ❤️
t. Toni T.💝💝💝💝💝🧡💘💘💘💘
...sait mun sydämen taas heittämään volttia ja täyttymään toivolla. Olet muru, tiikerini.
Vierailija kirjoitti:
Tää on ku niillä iki-aikasilla senssilinjoilla:"Haloo, onks siellä ketään? Kuka sä oot?"
Jaa, enpä tiedä, kun en ikinä soittanut sellaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on ku niillä iki-aikasilla senssilinjoilla:"Haloo, onks siellä ketään? Kuka sä oot?"
Jaa, enpä tiedä, kun en ikinä soittanut sellaisiin.
En minä, mutta kaverit.
Vierailija kirjoitti:
mies54v
Ei ole koska ruokalähetti ei tuonut. Namit oli jätetty listasta pois :( Olen syönyt hunajaa ja pähkinöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies54v
Ei ole koska ruokalähetti ei tuonut. Namit oli jätetty listasta pois :( Olen syönyt hunajaa ja pähkinöitä.
No höh..ethän vain laihduta? Ei yhtään kiloa pois..
mies54v
Vierailija kirjoitti:
Saanko haaveilla sun kanssa rakastelusta? Miehelle tää
Joo annan mennä vaan, olen jo niin tottunut siihen että luvatta nyysit astraaliminäni omiin tarkoitusperiisi :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
💙♥️♥️💙💙Suskiii ♥️💙💙💙♥️