Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kaipailemisiin. ❤️
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Onko rankkaa olla sinä? 🤔
Hyvin rankkaa, vuosi vuodelta rankempaa.
Pelkään, että luhistun taas joidenkin vuosien jälkeiseen tilanteeseen näiden fiiliksieni kanssa. Siihen surusilmäisyyteen. Olisin tarvinnut miehen läsnäoloa juuri nyt.
On minulla oljenkorsi, paras ihminen, läheinen ja yhteisö jossa toimin. Mutta kukaan heistä ei tietenkään ole koko ajan elämässä. Jakamassa kuitenkin asioita.
Jos saisin vielä kerran jutella kanssasi, pyytäisin anteeksi käytöstäni ja sitä etten pystynytkään olemaan vain ystäväsi.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi minun kaivattu ei kirjoita noita pitkiä viestejä. En niitä jaksaisi edes lukea. Hyvää yötä :)
Tähän mennessä kahdeksan yläpeukkua ilkeällä, moukkamaisella viestillä.
Täällä on useinkin ihan mielenkiintoisia nämä peukkumäärät eri viesteissä.
Ja ei, ei kolahtanut, kunhan huomioin.
Vierailija kirjoitti:
Noniin... Taidan luovuttaa. En jaksa enää. Sydän särkyy aina enemmän ja enemmän.
Tämä selvä.
Hyvää yötä elämäin ylivwrtaiselle ihmenaiselle miulta mieheltä pitäjärajain väärältä puolta halein suukoin. Kauniit unet kaipaajille, jopa röllille
Huomenta ihana. Sinä siellä ja minä täällä. Milloin me ollaan samassa paikassa? Joisin mielelläni aamukahvit sun kanssa. Ja heräisin saman peiton alta.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta ihana. Sinä siellä ja minä täällä. Milloin me ollaan samassa paikassa? Joisin mielelläni aamukahvit sun kanssa. Ja heräisin saman peiton alta.
Mitäpä tuota turhaan vartoomaan. Kaivatun kanssa voi herätä vaikka joka aamu saman peiton alta, jos on tarpeeksi mielikuvitusta 😉. No joo, voisihan se olla kiva joskus ihan oikeastikin kokeilla aamuheräilyä hänen kanssaan, vaan minkäs teet. Mun tapauksessa ei ainakaan ole mitään tehtävissä, joten näillä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Kunpa voisi tietää keneen kannattaa tunteitaan sijoittaa. Tässä iässä aika käy jo vähiin.
Minä olen ajatellut ihmistä, ketä en koskaan saa jo muutaman vuoden. Ajanhukkaa.
Huomenta ja aurinkoista päivää . Olisi ollut eilen kiva jutella edes vähän mutta lapsi mukana ja on vähän rasittava
"kohtaaminen on enin mitä tohdin toivoa"
Vierailija kirjoitti:
Onko naapuri huomenna kotosalla?🧀🥖🍷🍷
Asuuko naapuri veden lähellä?
🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍
🤍🤍❤️🤍🤍🤍❤️🤍🤍
🤍❤️❤️❤️🤍❤️❤️❤️🤍
🤍❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🤍
🤍🤍❤️❤️❤️❤️❤️🤍🤍
🤍🤍🤍❤️❤️❤️🤍🤍🤍
🤍🤍🤍🤍❤️🤍🤍🤍🤍
🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍
määrittelemätön krooninen kaipaus
Eipä paljoa kiinnosta nämä "miehiä on riittänyt, mutta sinä olit erityinen" lässytykset